10 vragen aan.... elke Disneygek.

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Fantillusion, naar aanleiding van de mooie lichtjesparade die in DLP is geweest. En ik vind het gewoon een heel leuk woord!

2. Waar kom je vandaan?
Ik woon vlakbij Utrecht

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
The Hunchback of Notre Dame

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Esmeralda

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Ik ben alleen in Disneyland Paris geweest. En daar verkies ik zoals de meesten het Disneyland Park boven de Studios.

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Mainstreet USA

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerstmis

8. Wat is je favoriete Disney quote?
Don't let your heart be filled with sorrow
For all you know tomorrow
The dream that you wish will come true

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Lezen, creatief bezig zijn (kaarten maken), films en series kijken.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
-

*Bonus* Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Lastig kiezen! Een recente bijzondere foto is onze baby-announcement van april dit jaar! Knabbel en Babbel reageerden er echt super leuk op :)
Afbeelding
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Zoooo schattig! Proficiat! :mrgreen:
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Annet schreefCOLONHaha die magic mirror had ik ook met Jack! Hij vroeg of ik een heks was en toen ik grapte dat ik de magic mirror ook maar gestolen had, zei hij: oh good, you're a pirate! Afbeelding
Ik wil zo graag Captain Jack ontmoeten. *jaloers*

Een ontmoeting met hem is altijd zo geweldig !!!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Oe, aankondiging is echt leuk! Zal eens zien of we komende dagen een leuk pakje vinden ;). Wisten jullie het geslacht al?
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekent deze naam?
Lars1978. Niet verrassend als ik zeg dat mijn naam "Lars" is en ik geboren ben in 1978....

2. Waar kom je vandaan?
Op zo'n 4,5 uur rijden van DLP, in (Nederlands-) Zuid-Oost Limburg

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Mary Poppins staat op één, met als runners-up Peter Pan en Jungle Book. Van de recentere films, vind ik De Prinses en de kikker de leukste, vooral vanwege de muziek

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Tinker Bell. Een kleine rebel, die de magie uitstraalt waar Disney voor staat.

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Paris. Ik ben nog niet in andere parken geweest (spijtig genoeg) dus ik kan niet vergelijken.

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Main Street USA vind ik het meest magische plekje van het park.
Adventureland vind ik -vanwege alle piraten- ook geweldig, met in het bijzonder restaurant Blue Lagoon. Die hele entourage daar klopt gewoon... de muziek, aankleding, Caribische sfeer. Ik kom er graag om even te ontsnappen aan de parkdrukte. Ik kan dan ook niet wachten tot de Blue Lagoon weer open gaat.

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerst! Dat was de eerste keer dat ik naar DLP ging. We gaan dit jaar ook andere seizoenen en ik ben wel heeeeeel benieuwd naar Halloween...

8. Wat is je favoriete Disney quote?
Het is geen originele Disneyquote maar een zinsnede uit de Lion King. "Hakuna Matata" is inmiddels wel mijn levensmotto. Als Disney de Leeuwenkoning niet had gemaakt, had ik het wellicht nooit gehoord

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Hobbymatige fotografie. Ik vind het fijn om overal de camera mee naar toe te slepen en ermee te experimenteren.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Nooit gedacht dat ik nog eens serieus een Twitteraccount zou overwegen... maar dan kan ik nog sneller op de hoogte van alle Café Mickey nieuwtjes... tis nogal verslavend.........

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken?

Voor de Mister Café Mickey verkiezing heb ik gekozen voor de foto met Minnie. Maar ook de overige twee foto's zijn te leuk om niet te delen.
Afbeelding

Vorig jaar stonden we als enigen in één van de twee wachtrijen. En dus waren we ook de enigen in het bootje...
Afbeelding

Deze foto is van afgelopen weekend. Buzz zat vol streken.... hij wist het publiek in ieder geval goed te entertainen
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneline
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2014, 16:10

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Mijn gebruikersnaam is een mix van 'Disney' en m'n naam (Eline). :)
2. Waar kom je vandaan?
Zuid-Holland
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
De Kleine Zeemeermin
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Ariel en Sneeuwwitje
5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Park in Parijs!!
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Dat is moeilijk kiezen... Main Street U.S.A en Fantasyland!
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerst. Maar ik hou ook van een prachtige zomerdag in Disney!
8. Wat is je favoriete Disney quote?
"All our dreams can come true if we have the courage to pursue them"
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Zingen, tekenen, verven, photoshoppen, muziek luisteren en films en series kijken.
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Nope. :)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)
Sinds mijn allereerste trip naar Disney was het mijn grote droom om met Ariel en Eric op de foto te gaan. Vorige keer is dat eindelijk gelukt en ik ben zo blij met de foto! Wat ik ook helemaal leuk vind is dat zelfs mijn oortjes en t-shirt die dat matchten! :D
AfbeeldingMeeting Ariel and Eric by Eline Koster, on Flickr
Have courage and be kind
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

MagieDeDisney schreefCOLONZoooo schattig! Proficiat! :mrgreen:
Stitch87 schreefCOLONOe, aankondiging is echt leuk! Zal eens zien of we komende dagen een leuk pakje vinden ;). Wisten jullie het geslacht al?
Bedankt! :)
Nee, het geslacht wisten we toen nog niet - het is een meisje en ik vind dit pakje uiteindelijk meer jongensachtig denk ik, maar op zich neutraal genoeg :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Fantillusion schreefCOLON
MagieDeDisney schreefCOLONZoooo schattig! Proficiat! :mrgreen:
Stitch87 schreefCOLONOe, aankondiging is echt leuk! Zal eens zien of we komende dagen een leuk pakje vinden ;). Wisten jullie het geslacht al?
Bedankt! :)
Nee, het geslacht wisten we toen nog niet - het is een meisje en ik vind dit pakje uiteindelijk meer jongensachtig denk ik, maar op zich neutraal genoeg :)
Hele leuke aankondiging, het vinden van een neutraal pakje is niet altijd eenvoudig. Maar dit is toch wel neutraal genoeg? ;) Het zou je kleine meid vast geweldig mooi staan.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

@Lars, die foto bij de potc is echt heel gaaf.

@Disneline, je oortjes zijn echt heel mooi. Echt gaaf dat je Ariel en Erik samen hebt ontmoet in matching outif.
Volg onze avonturen op instagram
Pauk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2016, 09:50

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Pauk - gebruik ik veel online. Is de naam van m'n paard.
2. Waar kom je vandaan?
't Westland
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Vaiana!
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Moeilijk kiezen maar ik denk dan toch Mickey
5. Wat is je favoriete Disneypark?
Disneyland Parijs
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Fantasialand
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerst maar dit jaar gaan we met Halloween dus ben heel benieuwd
8. Wat is je favoriete Disney quote?
Tot de sterren en daar voorbij!
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Paarden, Lezen, met m'n gezin naar andere pretparken gaan
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Disneyland is zo genieten! Als ik zie hoe ook mijn kinderen er op reageren zijn het de mooiste dagen!

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Afgelopen januari, de eerste keer met z'n viertjes
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
WendyJordy
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2016, 13:43

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
WendyJordy (ik en mijn zoontje, beide gigantische Disney fans!)
2. Waar kom je vandaan?
Goes in Zeeland
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Ik ga dan voor Princess and the Frog
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Ik heb er eigenlijk meerdere, telt dat ook?
Stitch, Sneeuwwitje, Tinkerbell en Mickey en Minnie
5. Wat is je favoriete Disneypark?
Parijs
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Ik voel mij het meest thuis op ieder plekje in het park maar het meest geniet ik van het zitten op een bankje bij het Kasteel.
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Kerst
8. Wat is je favoriete Disney quote?
Laughter is Timeless - Imagination has no age - dreams are forever
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Ik run mijn eigen bedrijfje, waarin ik mijn ei kwijt kan in fotografie
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Ik heb een hele Disney sleeve op mijn arm getatoeëerd, altijd leuk als de mensen in het park je herkennen en vragen of je al weer iets nieuws hebt staan :)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Afbeelding
zijn eerste bezoekje ooit :)

Afbeelding
He die aap lijkt op mijn aap!

Afbeelding
Die blik.....
Kan ook nooit kiezen maar ik denk toch wel alle beelden van mijn zoon die voldoen voor de mooiste foto in mijn ogen haha :)
It's kind of fun to do the impossible
- Walt Disney -
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Sabina is mijn voornaam en H de eerste letter van mijn tweede naam. Meestal gebruik ik overal Nalah08. Dat is naar Nala van de Lion King, zo heette mijn lieve poessie.
2. Waar kom je vandaan?
Groningen
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Lion King maar misschien als Frozen eerder uitgebracht was, dat ik er dan anders over dacht...
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Nala en Elsa
5. Wat is je favoriete Disneypark?
Ik ken alleen Disneyland Paris en dat vind ik helemaal geweldig!
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Main Street, met alle mooie versieringen en de uitstraling en het uitzicht op het kasteel en alle winkeltjes erom heen (hebben hebben :D )
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Ben een enorme christmaholic dus Kerst in combinatie met Disney kan niet beter!
8. Wat is je favoriete Disney quote?
Hakuna Matata
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Naast dat ik halve dagen bezig ben met na- en voorpret van Disney, vind ik het heerlijk om te fietsen, series en films kijken, met mijn kat en hond knuffelen, puzzelen en creatief bezig zijn.
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Ik geniet elke dag na van al mijn herinneringen in Disneyland en met al mijn merchandise om mij heen. Verder heb ik voorpret door op internet alles te volgen over wat zich nu en in de toekomst afspeelt in Disneyland Paris, zodat ik tijdens mijn tripjes erheen er volop van kan genieten! Disney maakt mijn leven magisch :D


De foto is afgelopen Kerstperiode gemaakt. Volgende week gaan we weer nieuwe verzamelen :D
Afbeelding
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Wat een superleuk idee!
Here we goooooo

1.Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Liez is een afkorting van Annelies, meestal noemen vrienden me Lies. Maar die naam is meestal al bezet op fora, dus gooide ik ooit een Z in de plaats van de S....wooowww..creatief seg... Maar soit :)

2.Waar kom je vandaan?
Ik woon in Kuringen(Belgisch Limburg) samen met een rare snuiter uit Rekem :lol: en een eigenzinnige dochter, Sterre

3.Wat is je favoriete Disneyfilm?
Eentje maar? Onmogelijk!
All time: The Little Mermaid
New generation: Tangled
Pixar: Toy Story en Up
Live Action: Cinderella en Beauty and the Beast
En ik weet niet onder welke noemer ik deze moet plaatsen maar... Mary Poppins :)
Ik had beter kunnen zeggen welke mijn minst favoriete film was :p

4.Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Favoriete prinses: Ariel en Rapunzel
Favoriete sidekick: Pascal en Olaf
Favoriete 'andere' Disneyfiguur: Stitch en Genie
(ik ben echt slecht in kiezen, valt dat op? :oops: )

5.Wat is je favoriete Disneypark?
Oei, moeilijk. Ik ben ooit als 8 jarige in WDW geweest. Helaas herinner ik me daar bitter weinig nog van :cry: Dus ook ik moet voorlopig het houden bij Disneyland Parijs. Wat wel vast staat is dat DLP absoluut het mooiste kasteel heeft! Verder zijn we vollebak aan het sparen om naar WDW te gaan....hopelijk binnen dit en 5 jaar ergens. :lol: En ook Anaheim staat heel hoog op het verlanglijstje. De Aziatische parken trekken me helaas niet zo aan, maar moest ik ooit de lotto winnen, ga ik ze zeker bezoeken!

6.In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Main Street USA en Fantasyland

7.Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Spring

8.Wat is je favoriete Disney quote?
Oh jeetje... 'In every job that must be done, there is an element of fun' (of dat probeer ik toch te onthouden bij vervelende karweitjes haha :) ) Maar er zijn zoveel leuke quotes, ik heb niet echt 1 favoriet.

9.Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Vlogs kijken op Youtube :)

10.Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
hmz...nope

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)
Op de dag van mijn verjaardag(mei 2016) mijn favoriete prinsessen vlug kunnen ontmoeten tijdens EMH toen ze op weg waren naar het pavilion. (er was van maar 1 prinses en die belachelijke capes toen nog geen sprake :p) We wisten dat ze iets voor 10u uit de poort bij It's a small world moesten komen, dus hadden we ons op een bankje daar neergezet. Maar we wisten natuurlijk niet welke prinsessen zouden buiten komen. Plots zwaaide de deur open en Ariel kwam buiten. Ik was dolgelukkig. Hierna wouden we toch stilaan verder gaan en grapten we nog van: nu zul je zien, net als we weg gegaan zijn en we kijken nog een keer om, zien we Rapunzel passeren. Mijn woorden waren nog niet koud, de deur ging weer open en wie kwam er vrolijk aanhuppelen? Juist ja :) Ik kon mijn geluk niet op, this was the best (birth)day ever! Nadien zei mn vriend nog: dat was Walt's way of saying Happy Birthday! ..... *ooooohhhh* ja, tranen natuurlijk. :oops: :thumbs:
Afbeelding
Afbeelding

Ook nog met mijn verjaardag in 2016, ik wou graag als 1 van de laatste mensen op Mainstreet nog een foto maken met het mooie kasteel op de achtergrond. Dit was de mooiste van de hele reeks die we probeerden haha :) Maar het blijft een supermooie herinnering in m'n hoofd.
Afbeelding

Deze ontmoeting met Cinderella was gewoon heel speciaal. Dat had vooral met Cinders goede vriendin te maken ;) Het was trouwens met mijn verjaardag dit jaar.
Afbeelding

En hier nog eentje uit de oude doos van in Toontown in WDW. Zowat het enige dat ik me nog herinner van toen, al die kleine schattige huisjes, Mickey's auto, Donald's boot en Daisy's schooltje.
Afbeelding
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam?
Karinliam: Karin is mijn naam en Liam is de naam van onze zoon, onze oudste. Ik gebruik deze naam al jaren, maar sindsdien is er ook een dochter bij gekomen ;-)

2. Waar kom je vandaan?
Middelburg

3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Mary Poppins, Frozen en Vaiana

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Tinkerbell

5. Wat is je favoriete Disneypark?
Ik ben alleen nog maar in Parijs geweest dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal ;-)

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
Overal wel...maar Mainstreet met uitzicht op het kasteel is wel heel speciaal

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Ik ben alleen nog maar met Halloween en Swing into Spring geweest (en een keer in 92 ofzo ;-), maar van die 2 vind ik Halloween het mooist. Wel heel benieuwd naar kerst!

8. Wat is je favoriete Disney quote?
Adults are only kids grown up anyway

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?, Theater, lezen, tijd met vrienden en familie doorbrengen, uitgaan, reizen....

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Nope ;-)

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)[/quote]

De eerste keer Disneyland Paris met onze kinderen, al weer 5 jaar geleden. Zo mooi! Dzeze foto's hangen dan ook in de gang. Het was met Halloween...Goofys treat in the street, Minnie die ineens de bocht om kwam toen onze oudste met zijn vader in the haunted Mansion was en lol met Pluto in the Cowboy Cookout! Magie om nooit te vergeten! Daarna ook direct een jaarkaart aangeschaft, maar die eerste kker samen blijft super bijzonder.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Pauk schreefCOLON 10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Disneyland is zo genieten! Als ik zie hoe ook mijn kinderen er op reageren zijn het de mooiste dagen!
Hier ben ik het helemaal mee eens. :) zo heerlijk genieten om te zien hoe de kindjes altijd genieten. :)
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar