10 vragen aan.... elke Disneygek.

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

@WendyJordy, nu zijn we natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig naar je sleeve.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

@SabinaH, leuke foto met Stampertje. :)

@Liez, die foto uit de oude doos is echt te schattig. :) en idd, je kunt blijkbaar niet kiezen hahahaha. ;) maar wel leuk.

@KarinLiam, mooie kindjes en mooie foto's


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Eeuwige twijfelaar, ik kan nooit keuzes maken :lol: :madhatter:
En ja ik wil die sleeve ook wel graag zien! Ik zoek nog inspiratie ;)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Liez schreefCOLONEeuwige twijfelaar, ik kan nooit keuzes maken :lol: :madhatter:
geeft toch niet ;)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Heel standaard eigenlijk namelijk Jochum en Albert (voorheen onder de naam Jochum) Onze voornamen, ik ben dus Albert :lol: Jochum moet zijn eigen vragen lijstje maar invullen vind ik.

2. Waar kom je vandaan? Sneek, Friesland

3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Sorry alvast, maar ook ik kan heel moeilijk kiezen ;) Lilo & Stitch, Frozen, Lion King en Finding Nemo.

4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Ook bij deze vraag kan ik niet kiezen, dus zijn het meerdere, namelijk: Stitch, Tinkerbell, Tijgertje en Olaf.

5. Wat is je favoriete Disneypark? Ik ben nog maar in 1 park geweest en dat is Disneyland, Parijs. Dus dit was niet zo moeilijk.

6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? Mainstreet en Frontierland.

7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Het kerstseizoen. Omdat we beiden erg van kerst en Disney houden kan ik me geen betere combinatie bedenken. Omdat we in februari 12 1/2 jaar getrouwd waren hebben we samen besloten om weer eens naar Disneyland te gaan. In eerste instantie zouden we eerder, maar ik heb toch een beetje aangedrongen om te wachten tot het kerstseizoen er is.

8. Wat is je favoriete Disney quote? "Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten."

9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Eh........heb je even? :lol: Ik ben een Elvis Presley verzamelaar, en we exposeren regelmatig op diverse evenementen in het noorden van Nederland met deze verzameling. Ik onderhoud ook nog een website die aan deze verzameling gewijd is. (kijk maar eens op: http://www.elvisverzamelaars.webklik.nl) Ook schrijf ik maandelijks een column in een online magazine over Countrymuziek en alles wat daarbij komt kijken. Verder wandel ik graag en doe af en toe mee aan georganiseerde wandeltochten van +/- 25 km. En ik werk als thuiszorgmedewerker, wat ik erg leuk vind om te doen. En niet te vergeten ons hondje Ziva, een Jack Russell van net 6 jaar oud. En ik ben gek op knutselen. ik hou daarom ook alle knutsel ideeën hier op dit forum in de gaten om nieuwe inspiratie op te doen voor mijn eigen knutselwerkjes.

10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Volgens mij heb ik bij de voorgaande vraag alles wel zo'n beetje vermeld, zo niet stuur gerust een berichtje. :D Ik wil nog even de mensen achter Café Mickey complimenteren over dit leuke forum. Ik kijk dagelijks of er nog nieuwe berichten zijn, en vind het erg leuk de trip reports te lezen en de mooie foto's te bekijken die voorbij komen. En iedereen is altijd zo vriendelijk hier, en altijd wel bereid om anderen te helpen.

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Jochum en Albert, in totaal 11 keer gewijzigd.
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Jochum en Albert schreefCOLON

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen) Ja natuurlijk heb ik een leuke foto, maar wat ik ook probeer ik krijg hem maar niet geplaatst op dit forum helaas. :cry:


Je kan altijd eens proberen viahttps://mupload.nl :)
En bij alle problemen kan je altijd even aan ons vragen .
We helpen je graag :yes:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Je mag me ook even pb-en jochum en albert


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Jochum en Albert. Het was eerst alleen Jochum, maar Albert wilde er ook graag bij, dus toen heb ik het laten veranderen.
2. Waar kom je vandaan? Uit het mooie Sneek in Friesland
3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Als ik dan echt moet kiezen zal het The Lion King moeten zijn. Al is een keuze maken uit al die prachtige films eigenlijk geen doen :D
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Ook dit is weer lastig kiezen, dus dan maar twee noemen: Stitch en Pinokkio.
5. Wat is je favoriete Disneypark? Ben alleen nog maar in Parijs geweest, dus kan niet over de andere parken niet oordelen.
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? Frontierland
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Ik ben een keer met kerst en met halloween geweest. Beide hebben hun eigen charme en zijn niet te vergelijken. Toen wij besloten om n.a.v. ons 12,5 jarig huwelijk Disneyland weer eens te bezoeken, wilde ik dan ook wel een keer in het voorjaar daar een kijkje nemen. Maar na liefdevol aandringen van Albert hebben we toch weer voor de Kerstperiode geboekt. En eerlijk is eerlijk, ik kan niet zeggen dat dat een grote straf is.
8. Wat is je favoriete Disney quote? Ook hier kan ik echt geen keuze maken (terwijl ik helemaal geen besluiteloos typetje ben). Het zijn 2 quotes waar, naar mijn mening, heel veel mensen wat van kunnen leren. Dit zijn ze: "If you don't think, then you shouldn't talk" (March Hare - Alice in Wonderland)
"Like so many things, it's not what's outside, but inside that counts" (Merchant - Aladdin)
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Dit heeft Albert al voor een groot deel beantwoord. Maar naast de Elvis Presley verzameling en het verwennen van ons lieve hondje Ziva doe ik vrijwilligerswerk voor de VVV in Sneek. Ook leid ik als officiële stadsgids mensen rond in Sneek. Verder lees en puzzel ik graag.
10 Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Nee ik geloof het niet, alleen dat ik dit een topforum vind. Ik kijk dagelijks even of er nog nieuws is en het is een prima middel om de voorpret tot onze vakantie te vergroten.

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen) Deze foto is gemaakt tijdens ons laatste bezoek aan Disneyland Parijs, al weer 8 jaar geleden. We waren echt net het Disneypark voor de eerste keer ingelopen en toen zei Albert:" Kijk Jochum, daar loopt je broer!" Albert zegt altijd dat Pinokkio en ik broertjes zijn omdat we beide een grote neus hebben :shock: !!! Maar natuurlijk kon ik de kans niet laten schieten om toch even een fotootje te maken.
[imgAfbeelding][/img]
Laatst gewijzigd door 1 op Jochum en Albert, in totaal 11 keer gewijzigd.
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
Jochum en Albert
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2017, 17:09

Mama van prinsesjes schreefCOLONJe mag me ook even pb-en jochum en albert


Sent from my iPhone using Tapatalk
dankzij Jochum is de foto gelukt!
Big dreams in a small world
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Jochum en Albert schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONJe mag me ook even pb-en jochum en albert


Sent from my iPhone using Tapatalk
dankzij Jochum is de foto gelukt!
Helemaal goed!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
PrincessAnna16
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2017, 17:28

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekent deze naam?
Mijn naam is PrincessAnna16 en eigenlijk is het heel duidelijk waarom ik deze naam gekozen heb, ik ben gewoon dol op prinses Anna van Frozen en 16 omdat het mijn geluksnummer is!
2. Waar kom je vandaan?
België
3. Wat is je favoriete Disneyfilm?
Frozen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur?
Prinses Anna (tja, vandaar mijn naam), ik associeer me gewoon het mees met haar :thumbs:
5. Wat is je favoriete Disneypark?
DLP, ik alleen nog maar daar geweest, dus ik heb niet veel keuze om uit te kiezen :D
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis?
In het Frozengedeelte of Main Street!
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris?
Ik ben alleen nog maar in de zomer geweest dus zomer zeker?
8. Wat is je favoriete Disney quote?
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke?
Tekenen, lezen, acteren, zingen, dansen, schrijven. Plus ik heb buiten Disney nog een obsessie met Harry Potter en Percy Jackson!
10.Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Nope :chesire:
Wait, what?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Leuk PrincessAnna, wat doe je voor dans?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Anja is m'n eigen naam, de sterretjes vind ik gewoon leuk..
2. Waar kom je vandaan? Oss, Noord-Brabant
3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Moeilijk kiezen hoor, maar Cinderella, Frozen, Beauty and the Beast (zowel de tekenfilm als de nieuwe live-action) zijn toch wel favoriet.
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Ook al zo lastig haha. Uiteraard de prinsesjes uit bovenstaande films, maar ook Winnie de Pooh en zijn vriendjes zijn erg leuk!
5. Wat is je favoriete Disneypark? Disneyland Parijs blijft natuurlijk een beetje een thuishonk, blijft top. Maar Walt Disney World in Florida heeft afgelopen maart toch ook wel erg veel indruk gemaakt.
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? Rond het kasteel en Fantasyland
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Hou het maar gewoon bij de zomer haha.
8. Wat is je favoriete Disney quote? "Have Courage and be Kind"
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Lezen, kleuren, musicals bezoeken, tv-series en Harry Potter.
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Zou het niet weten eigenlijk, maar mocht iemand nog willen weten, vraag maar raak!

Heb téveel leuke foto's dus kiezen is echt lastig..
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

1. Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Tess is mijn eigen naam en 81 is mijn geboorte jaar
2. Waar kom je vandaan? Hillegom, Zuid-Holland
3. Wat is je favoriete Disneyfilm? Oliver & Co & Moana
4. Wie is je favoriete Disneyfiguur? Oh zo veel, oa Olaf, Dodger, Winnie, Mickey & Minnie, Maui.
5. Wat is je favoriete Disneypark? Ik ben alleen in DLC & DLP geweest, maar DLC is zo lang geleden, dat het wel DLP moet zijn.
6. In welk deel van Disneyland Paris voel je je het meeste thuis? Main Street USA
7. Wat is je favoriete seizoen in Disneyland Paris? Ben nu met de lente en in de zomer geweest. Ik moet zeggen de lente, omdat het dan minder druk is. Ik ga dit jaar in de kerst periode, dus dat kan eind dit jaar nog veranderen.
8. Wat is je favoriete Disney quote? geen idee eigenlijk.
9. Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Mike Skinner, Hij zat in The Streets en The D.O.T., hij is nu DJ. Ik ben naar 50 concerten geweest, ik sta sinds 2009 op de gastenlijst als ik hem wil zien. Hij heeft wel eens een vlucht voor mij betaald, en een paar keer een hotel. Hij is top!!
10. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd? Nee, volgens mij niet, maar vraag maar raak.

Foto's staan thuis op mn computer, Je kunt er wel een paar bekijken op mn laatste blog:
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 146&t=2972
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
D-Faerie
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2017, 22:34

* Wat is je gebruikersnaam op het forum? En wat betekend deze naam? Mijn gebruikersnaam (D-Faerie) staat voor Disney Faerie (omdat ik gek ben op Disney en elfjes) en is geïnspireerd op de naam van D-Tekenaar.
* Wat is je favoriete Disneyfilm? Ik kan er niet maar één kiezen! Tinker Bell, Keizer Kuzco, Toy Story, De klokkenluider van de Notre Dame, Hercules en nog veel meer
* Wie is je favoriete Disneyfiguur? Minnie Muis of Tinker Bell
* Wat is je favoriete Disneypark? Ik ben alleen maar één enkele keer naar Disneyland in Californië geweest maar ik wil heel graag ooit ook naar Disneyland Parijs!
* Wat is je favoriete Disney quote? "If you can dream it, you can do it." en "Keep moving forward."
* Heb je naast Disney nog andere hobby’s of bezigheden? Zo ja, welke? Lezen, schrijven, tekenen, koken, tv kijken (vooral cartoons), naar muziek luisteren, met mijn huisdieren bezig zijn, en gewoon in het algemeen creatief zijn eigenlijk.
* Zijn er nog dingen die je kwijt wilt en niet zijn gevraagd?
Ik hou van het leven en ik lach graag! Ik ben eigenlijk ook best verlegen.

*Bonus*. Wat is de leukste/mooiste/origineelste foto die je zelf gemaakt hebt of waar je zelf op staat in een van de Disneyparken? (Natuurlijk is het wel de bedoeling deze even te plaatsen)

Deze foto is wel heel oud maar een van de weinige die ik heb:
Afbeelding
ik zit links
♥ Luister met je hart ♥
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar