Met de bus naar Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit is de nieuwe OAD Disneyland Paris bus !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gucci21
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2017, 17:46

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort met de bus naar Disneyland Parijs en de bus stopt dan bij de busstation Parijs Gallieni, hierbij is een ook metrostation met hetzelfde naam. Nu vroeg ik me af wat de beste manier is om vanaf hier naar Disneyland Parijs te reizen en welke kaartje ik hier voor nodig heb. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Op www.ratp.fr kun je je route met het OV plannen, mits je een beetje Frans kunt.
Het is in elk geval met metro 3 naar Père Lachaise, dan met metro 2 naar Nation en vanuit daar met RER A naar Marne la Vallee.
Voor meer info/vragen kun je inderdaad in het andere topic terecht.
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Iemand ervaring met een dagtrip via Brabantexpres.nl?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Halloootjes,,

Ik wil heel graag naar disney met een dagtocht (bus vervoer)
Ik zit bij oad te kijken, maar deze kan mij geen zekerheid geven tot een week voor vetrekdatum.
Nu heb ik ook citytijger voorbij zien komen, maar na reviews opgezocht te hebben ben ik toch wel erg geschrokken en voorzichtig met deze maatschappij.
Heeft er iemand ervaring met 1 van de 2.
Kloppen de tijden die ze aangeven op de site, zo rond half 10 in het park aankomen en rond half 9 in de avond weer vertrekken.

Wie wilt zijn ervaring met mij delen!!
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ik weet niet waar je op zou willen stappen. Met die twee hebben we nooit gereisd. Wel met Schlangen https://www.slangenreizen.nl/dagtochten ... and-paris/ en Boosten. Over beiden waren we tevreden, bij Boosten opstappen alleen in het Zuiden van Nederland. We zijn zo rond half 11 in het park aangekomen en rond half 8 in de avond weer vertrokken.

Verstuurd met Tapatalk


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

In principe geeft geen enkele organisatie naar Disney zekerheid tot 1-2 weken van tevoren.
Dat is gewoon een risico wat je moet nemen.
Ik heb ruime ervaring met Oad, SlangenReizen en Peter Langhout en alle drie zijn prima.
Nog nooit problemen mee gehad, en zijn bij mij tot nu toe altijd vertrokken.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Oad, puur omdat dit de enige is die tot na Illuminations blijft.
Zelfs als deze zoals nu pas om 23:00 is.
Alle andere organisaties vertrekken al een stuk eerder.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mocht je Oad gaan boeken, hebben helemaal onderaan rechts een linkje... http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Je steunt ons en kost je niks!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Mouseketeer schreefCOLONIn principe geeft geen enkele organisatie naar Disney zekerheid tot 1-2 weken van tevoren.
Dat is gewoon een risico wat je moet nemen.
Ik heb ruime ervaring met Oad, SlangenReizen en Peter Langhout en alle drie zijn prima.
Nog nooit problemen mee gehad, en zijn bij mij tot nu toe altijd vertrokken.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Oad, puur omdat dit de enige is die tot na Illuminations blijft.
Zelfs als deze zoals nu pas om 23:00 is.
Alle andere organisaties vertrekken al een stuk eerder.
Bij Slangen staat bij de datum of het gaat om een gegarandeerd vertrek of datum onder voorbehoud.
Bij Oad hebben we 3x geboekt en iedere keer ging het niet door.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Prins Adam schreefCOLONMocht je Oad gaan boeken, hebben helemaal onderaan rechts een linkje... http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Je steunt ons en kost je niks!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Helaas kan ik dit niet op de site boeken prins adam. Dit moet telefonisch gebeuren.

En ik moet in amsterdam of haarlem opstappen dus oad gaat ook mijn voorkeur naar uit. Heb daar al eens eerder een meer daagse busreis mee gedaan.
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Taking the free bus to Disneyland Paris
We’re taking the free bus that drives from Hotel Élysée, Hôtel Adagio and HiPark to Disneyland Paris.

Goofy1898
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2018, 12:01

Hallo allemaal;
(mijn excuses wanneer dit topic verkeerd geplaatst is)

Op 14 april (zaterdag) ga ik waarschijnlijk met een busreis naar Disneyland. Ik zou dan weer rond 3.00 in Breda zijn, maar er rijden op dat moment geen treinen meer richting vlissingen (eerste rond 7.45)

Heeft iemand een ervaring gehad met een busreis naar disney? Of heeft iemand tips / ideeën?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Bus? Van waar moet je naar dlp reizen?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mouseketeer schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONIs er nog een andere optie behalve auto tijdens de treinstakingen op 2 juni?
Bus, vliegtuig, te voet, met de luchtballon, op de step, op de scooter, of met de boot.
moorhunhe schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONIk heb de tickets voor de fandaze, de treinen staken en met de auto dat lukt niet

Het is de niet bedoeling om met mij de draak te steken, ik wou gewoon weten wat de overige opties waren?
Beetje logica, niet? Je enige optie zal een busreis zijn, maatschappijen zoeken die naar DLRP gaan.
Of met de vlieger naar CDG, en dan voort met bv Uber ofzo.
Het is gewoon een vraag, daar mag een gewoon antwoord op gegeven worden.
Volg onze avonturen op instagram
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Mama van prinsesjes schreefCOLONBus? Van waar moet je naar dlp reizen?

Leuven Belgie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar