DISNEY'S HALLOWEEN PARTY

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

DISNEY'S HALLOWEEN PARTY Koop hier je tickets! (Kies "Boek NU" en selecteer dan bovenaan "Avondhappenings"). Tickets voor jaarkaarthouders met korting zijn enkel telefonisch bij Disneyland Paris te koop.

Halloween zet Disneyland® Paris helemaal op zijn kop!
Beleef met het hele gezin een spannend najaarsavontuur vol mysterie, geheimzinnige gebeurtenissen en betoverende verrassingen. De Disney Schurken laten zich luider horen dan ooit en willen niets liever dan je laten huiveren van plezier. Maar pas op, want dat doen ze door je flink voor de gek te houden! Je zelf lekker bang laten maken tussen de attracties in het Disneyland® Park was nog nooit zo leuk!

Disney's Halloween Party in Disneyland Paris: zo veel plezier dat je er bang van zou worden!

Zoek je kostuum vast bij elkaar en boek snel je ticket, want op is op.

VOORWAARDEN
€ 49 per persoon. Volwassenen en kinderen (3-11 jaar) zelfde tarief. Gratis voor kinderen t/m 2 jaar. Alle bezoekers met een geldig ticket voor de avondfestiviteiten krijgen vanaf 17.00 uur bij aankomst bij de ingang van het Park een speciale toegangsarmband uitgereikt. De avondfestiviteiten kunnen zonder waarschuwing vooraf worden gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd, in het bijzonder bij slechte weersomstandigheden. Parkeren is niet bij de prijs van het ticket inbegrepen (€ 15 per voertuig, vanaf 16.00 uur). Per bestelling kunnen maximaal 6 tickets worden gekocht. Tickets kunnen niet worden geruild of geretourneerd en komen niet in aanmerking voor kortingen of speciale aanbiedingen.

Als je je ticket thuisgestuurd wilt krijgen (met verzendkosten), moet je die minstens 10 dagen van tevoren boeken. Een E-ticket (die je thuis zelf print) kun je boeken tot de dag vóór je bezoek.

Informatie met betrekking tot het dragen van kostuums:
Het is gasten tijdens deze speciale avond bij uitzondering toegestaan Halloween-kostuums te dragen. We behouden ons echter het recht voor om, naar eigen inzicht en op elk moment, bepaalde kostuums te verbieden, zoals kostuums die het gezicht of het hoofd volledig bedekken en/of kostuums/accessoires die wij choquerend of ongepast achten voor onze jongere gasten en hun families. Hetzelfde geldt voor accessoires die op attracties gevaar zouden kunnen opleveren voor andere gasten (zoals lange capes, stokken, namaakwapens enz.) of die de veiligheid of beveiliging binnen het Park zouden kunnen beïnvloeden. Uit veiligheidsoverwegingen behouden we ons tevens het recht voor om kleding, jassen en persoonlijke bezittingen bij de ingang van en/of binnen de Parken visueel of via scanapparatuur te inspecteren, met name bij gasten die meerdere lagen kleding dragen die het gehele lichaam bedekken. Ter herinnering vermelden we hier nogmaals dat overeenkomstig de parkverordening de volgende zaken niet in de Parken mee naar binnen mogen worden genomen:

Voorwerpen of speelgoedartikelen die eruitzien als vuurwapens (laser, pistool, waterpistool enz.)
Maskers gedragen door gasten van 12 jaar en ouder (tenzij om medische redenen).
Kleding die over de grond sleept.

Gasten die gekleed willen gaan als Disney figuur mogen in geen geval poseren voor foto’s en/of handtekeningen uitdelen.

Tickets kan je hier kopen (Kies "Boek NU" en selecteer dan bovenaan "Avondhappenings"). Tickets voor jaarkaarthouders met korting zijn enkel telefonisch bij Disneyland Paris te koop.

Afbeelding

Wil je liever een pakketreis boeken, inclusief hotel, tickets parken en tickets Tickets DISNEY'S HALLOWEEN PARTY? Bekijk dan hier de vroegboek aanbieding: http://www.cafemickey.com/forum/promoBE.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Zowel Infinity, Magic Plus als Dream jaarkaart houders krijgen allemaal 30% korting op de tickets!
Per jaarkaart houder kunnen er 6 tickets besteld worden!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Hups. 2 tickets besteld. € 34/stuk met Dream jaarkaart korting. Ze worden wel met de post opgestuurd (€ 3,50). E-ticket was om de een of andere reden niet mogelijk. Raar.
Enfin. Ik ben erbij

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Frank_C80 schreefCOLONHups. 2 tickets besteld. € 34/stuk met Dream jaarkaart korting. Ze worden wel met de post opgestuurd (€ 3,50). E-ticket was om de een of andere reden niet mogelijk. Raar.
Enfin. Ik ben erbij

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
hoe heb je die korting aan je online bestelling toegevoegd ?
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

dlrpfans schreefCOLON
Frank_C80 schreefCOLONHups. 2 tickets besteld. € 34/stuk met Dream jaarkaart korting. Ze worden wel met de post opgestuurd (€ 3,50). E-ticket was om de een of andere reden niet mogelijk. Raar.
Enfin. Ik ben erbij

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
hoe heb je die korting aan je online bestelling toegevoegd ?
Telefonisch besteld. Als je tickets koopt met een jaarkaart zal je moeten bellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Frank_C80 schreefCOLON
dlrpfans schreefCOLON
Frank_C80 schreefCOLONHups. 2 tickets besteld. € 34/stuk met Dream jaarkaart korting. Ze worden wel met de post opgestuurd (€ 3,50). E-ticket was om de een of andere reden niet mogelijk. Raar.
Enfin. Ik ben erbij

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
hoe heb je die korting aan je online bestelling toegevoegd ?
Telefonisch besteld. Als je tickets koopt met een jaarkaart zal je moeten bellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
het wordt echt tijd dat ze wat moderner worden daar en de mogelijkheid geven om je jaarpas nummer in te geven bij het bestellen van kaarten
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Ik vind het voor Halloween daar gewoon te druk in het park. 1 gedaan en daarna echt nooit meer. Wachtrij aan de Phantom Manor: Ruim 3u (!).

Op is Op ... er was toch voldoende volk om waanzinnige wachtrijen te creeren ;)
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

makila schreefCOLONIk vind het voor Halloween daar gewoon te druk in het park. 1 gedaan en daarna echt nooit meer. Wachtrij aan de Phantom Manor: Ruim 3u (!).

Op is Op ... er was toch voldoende volk om waanzinnige wachtrijen te creeren ;)
Goede voorbereiding is het halve werk.
En als je jezelf van tevoren in leest, weet je dat je op zo'n avond ook geen attracties moet doen.
De Halloween Soiree draait vooral om entertainment en sfeer.
Als je in Phantom Manor wilt, ga je toch overdag? Wie betaalt er nu extra geld om dezelfde dingen als altijd te doen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

De eerste visual voor de Halloween Soiree 2017 is er!
Het lijkt er op dat de Dr. Facilier Voodoo Party terug keert dit jaar!

Afbeelding

Bron: ED92
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ziet er mooi uit. Ooit....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Moossie
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2017, 18:24

Even een vraagje;
Ik lees dat je vanaf 17.00 uur met een speciale ticket naar binnen kan.
Nou wil ik met het gezin in de herfstvakantie 3-4 dagen naar DLP vanwege Halloween, betekend het nou dat ik de overige dagen maar tot 17 uur in het park mag? Ik ga er vanuit dat zo'n ticket maar voor 1 avond is.
Zie het niet zo zitten om de rest van de avond op mijn hotelkamer te zitten. :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Moossie schreefCOLONEven een vraagje;
Ik lees dat je vanaf 17.00 uur met een speciale ticket naar binnen kan.
Nou wil ik met het gezin in de herfstvakantie 3-4 dagen naar DLP vanwege Halloween, betekend het nou dat ik de overige dagen maar tot 17 uur in het park mag? Ik ga er vanuit dat zo'n ticket maar voor 1 avond is.
Zie het niet zo zitten om de rest van de avond op mijn hotelkamer te zitten. :shock:
Het ticket is alleen voor de Halloween Party nodig. Dat is op 31 oktober, alleen dan heb je een aparte avond ticket nodig. Voor de overige dagen kun je gewoon het park in tot sluitingstijd.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

En is er Halloween entertainment, zonder het ticket heb je ook gewoon Halloween, met heb je alleen speciale dingen (shows en characters) die er alleen die avond zijn.
Het park sluit zonder ticket ook niet om 5 uur maar ik geloof 7 of 8, wel eerder dus, maar je hoeft niet om 5 uur weg
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Idd enkel op 31 oktober sluit het park om 19u als je geen extra ticket hebt voor de avond. De Studios zijn die avond langer open tot 21u. (Vorig jaar toch)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Moossie
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2017, 18:24

Super bedankt voor alle antwoorden!!! :thumbs: Nou moet ik wel uitzoeken of het met school mogelijk is om door de weeks vrij te krijgen voor mijn kleine grote Disneyfan. 31 oktober valt nl net buiten de herfstvakantie. :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar