(spel)Moord in Disneyland Paris

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als jullie de dader, plaats en moordwapen gevonden hebben mogen jullie een Pm sturen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beste onderzoeks team ,

Dankzij jullie grote hulp konden we Tony Torenhoog in de boelen slaan .
De medewerker van de Tower of Terror . Vermoorde de heer stinkvoet met een moersleutel uit de Tower of Terror .
En dit deed hij aan Small World . De eerste onderzoeker die alles juist had was Japperboy .

Na een kort gesprek met Tony Torenhoog bleek dat hij en zijn zus al enkele maanden problemen hadden met de heer Stinkvoet .
En het fijt dat hij de dvd van de Tower Of Terror weigerde terug te geven deed de emmer overlopen .

Hartelijk bedankt voor jullie medewerking !!! En tot het volgende mysterie ;)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Het was me een hele eer, al denk ik dat de verdachte zoeken vooral een kwestie v snelheid was. Bij moordwapen en locatie had ik geen idee. We zijn allemaal topinspecteurs :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ah ik dacht dat ik behoorlijk snel was maar Jasper beat me to it :) gefeliciteerd!
Complimenten aan Bert voor dit leuke spel!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Amaris schreefCOLONAh ik dacht dat ik behoorlijk snel was maar Jasper beat me to it :) gefeliciteerd!
Complimenten aan Bert voor dit leuke spel!
Afbeelding

Inderdaad Bert, alweer een super leuk spel om helemaal in de Disneyland sfeer te komen! :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar