Japperboy schreefCOLONMisschien een minder leuke evacuatie, maar gisteren was het plein voor de bagagecontrole afgesloten en mocht niemand zo naar de parking. We werden geleid naar cafe Mickey om dan zo via de Pick-nick plaats alsnog naar de parking te gaan. Bij het verlaten van het park zagen we barricades door soldaten aan de ingang van de parking en zagen we ook een helikopter overvliegen met lichten. Door dit voorval wilde mijn vrouw de volgende dag (vandaag) niet meer naar Disneyland, wegens vrees voor terreur. Ik heb vernomen dat deze omleidingen wel vaker voorkomen uit voorzorg maar ik ben toch benieuwd naar de ervaring van anderen of iemand die eventueel gisteren er ook was? (ma 21 augustus)
Tegenwoirdig zijn zulke acties standaard als er een verloren'verdacht' valies gespot word ,mischien wel nodig maar geen reden om niet meer naar disney te gaan , hoe meer veiligheid hoe onveiliger de mensen zich voelen precies.
Disneyland zal wel de veiligste pek zijn die er is. Je kan ook een ongeluk hebben bij wijze van spreken net aan je voordeur dat is dan toch ook geen reden om niet meer buiten te komen.
Tis maar hoe je het bekijkt