Budget Hotels in de buurt van DLP

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Hoi allemaal,

Voor ons volgende tripje willen we een dag eerder gaan rijden en een budget hotel in de buurt van DLP zoeken, zodat we de volgende dag vroeg op het resort kunnen zijn. Nu ben ik op zoek naar ervaringen!
De kamer mag dus heel simpel zijn, als de bedden maar redelijk comfortabel zijn.
Hebben jullie aanbevelingen? Ben op zoek naar een kamer voor ongeveer 50 euro per nacht voor 2 volwassenen en een kindje van 2, in november.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Er zijn erg veel goede opties, de prijzen wisselen nogal tussen de verschillende hotels. Als je op trivago zoekt en ze minstens een 7 moeten hebben is mijn ervaring dat het prima "alleen maar om te slapen" hotels zijn. Let op dat het ontbijt niet altijd inbegrepen is en regelmatig het geld niet echt waard.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Formule 1 en ibis budget zullen de goedkoopste zijn volgens mij.
Wel even goed nalezen, bvb bij formule 1 hotels is er geen eigen badkamer, er is een lavabo op de kamer, maar toiletten en douches zijn op de gang.
Ik betaal persoonlijk liever een beetje meer om toch een eigen badkamer te hebben...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wij hebben 2x in een formule 1 gezeten voor 1 nacht (juni en augustus, dochter van 3j) en eigenlijk geen klagen over. 1ste was wel iets beter dan de 2de (Meaux Esbly en Collégien). Voor 1 nacht zeker te doen als je niet te vaak moet plassen. Voor dochter hadden we een potje mee. Ontbijt is €3,5 pp (dochter gratis). Was zeker niet het van het maar voldoende als je niet te vies valt.
Premiere classe schijnt ook oké te zijn maar geen ervaring mee.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Bedankt allemaal! Er zit zo veel dat ik soms liever wat advies heb van 'bekenden' :)
Voorkeur is wel om een eigen badkamer te hebben. Colin is nog lang niet zindelijk, af en toe een plas op de wc en op het potje wil hij niet, dus die zit gewoon in de luiers. Als de kamer maar schoon is en de bedden redelijk OK (ik ben een moeilijke slaper) dan zijn we tevreden.
Over ontbijt doen we niet zo moeilijk, we halen net zo makkelijk iets bij de supermarkt of bakkerij, of we kunnen altijd een ontbijtje halen in of rond het park. De dagen erop gaan we redelijk all-out, dus eerst maar eens rustig aan doen :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, een eigen badkamer was ook een van mijn zoekcriteria ja. Ik denk dat je het handigst kan zoeken wat er op jouw dag goedkoop is en dan hier vragen of mensen daar overnacht hebben. Ik ben vorig jaar 13 keer geweest en maar 2 keer in een Disney hotel (en 1 keer in Parijs). De andere keren in de buurt. Vaak is Kyriad via Amoma net zo duur als de budget hotels, hier hebben we dus minstens 5 keer geslapen (hier is het ontbijt goed en als je het meteen bijboekt ook goedkoop!) de andere keren overal en nergens in de buurt. We konden toch gratis parkeren, dus een stukje rijden is geen probleem
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Premier classe is wel met eigen badkamer dacht ik. Prijsklasse iets van €45-50. Collega van mijn man ging altijd naar zo'n hotel en was er tevreden van. Zelf nog eens moeten testen ;)
Gebruikers-avatar
minnieloes
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:28

Wij gaan in oktober een nachtje eerder en wij hebben het b&b bij disney geboekt voor €55,-.
2007 Santa Fe
2008 Santa Fe
2009 Santa Fe
2010 Seqouia Lodge
2010 Seqouia Lodge
2011 Seqouia Lodge
2012 Seqouia Lodge
2013 New Port Bay
2014 New Port Bay
2015 Seqouia Lodge
2017 Seqouia Lodge
2018 New York
2019 New Port Bay
2020 :(
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

olafLover schreefCOLONJa, een eigen badkamer was ook een van mijn zoekcriteria ja. Ik denk dat je het handigst kan zoeken wat er op jouw dag goedkoop is en dan hier vragen of mensen daar overnacht hebben. Ik ben vorig jaar 13 keer geweest en maar 2 keer in een Disney hotel (en 1 keer in Parijs). De andere keren in de buurt. Vaak is Kyriad via Amoma net zo duur als de budget hotels, hier hebben we dus minstens 5 keer geslapen (hier is het ontbijt goed en als je het meteen bijboekt ook goedkoop!) de andere keren overal en nergens in de buurt. We konden toch gratis parkeren, dus een stukje rijden is geen probleem
We zijn in maart in Kyriad geweest (had ik voor een leuk bedrag op vakantieveilingen), ik zal er eens naar kijken inderdaad! Enige nadeel was dat wij ergens boven zaten en de lift stuk was, gelukkig waren we toen maar met zijn tweeën.
Het is alleen maar zodat we op ons gemak heen kunnen rijden, in de buurt overnachten de volgende dag snel bij het park zijn (of afhankelijk van de afstand de zelfde avond nog even gaan :oops: ).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als je ons forum wat wilt steunen, klik op de links voor je gaat boeken.... kleine moeite en kost jou 0 euro!
Kijk hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

minnieloes schreefCOLONWij gaan in oktober een nachtje eerder en wij hebben het b&b bij disney geboekt voor €55,-.

Ik zit ook naar B&B te kijken nu. Op Hotelopia voor iets meer dan €57,-, site ligt er alleen nu uit :/ Iemand hier ervaring mee?
Op Amoma kom ik hem ook tegen voor een leuke prijs. Ik kan alleen nergens aangeven dat ik een ledikantje wil.

Ik neem tenminste aan dat ik voor 2 volwassenen kan boeken en dan een ledikant kan laten bijplaatsen, staat in ieder geval wel overal aangegeven, maar als ik mijn reisgezelschap invoer krijg ik alleen familiekamers te zien...

En natuurlijk Prins Adam! Ik was al op zoek naar de links :)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Bedankt allemaal! Heb de link gebruikt en via Amoma.com het B&B geboekt voor 61 euro incl ontbijt :) Kon later door een account aan te maken voorkeuren doorgeven.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar