Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Iedereen die vandaag naar FanDaze gaat of het gaat volgen heel veel plezier gewenst! We genieten graag mee.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Veel plezier voor iedereen die naar de fan daze gaat

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

https://www.youtube.com/watch?v=3sQf8t9 ... YbYIGmIt-6

Ik kijk live mee! :) Heerlijk dat alles in het Engels wordt gedaan! Wat een gigantische rij al bij Goofy! Ben benieuwd wat de ervaringen zal zijn van onze forumleden, hoeveel characters ze konden bezoeken.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Ik kijk ook live mee, de shows en parade zijn fantastisch, alleen die 2 kakelende kippen... die 2 dames die buiten presenteren.... als ze in beeld komen, dan gaat het geluid zachter. Zeker fijn dat alles in het engels is. Benieuwd naar de foto's van iedereen die geweest zijn

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Eerste beelden van enkele characters tijdens Disney Fandaze

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Mickey71 Oh, ik vind de twee dames ook niet echt fijn om naar te luisteren, heel hoog stemgeluid ook...

Leuk om de foto's te zien ook! Ik vraag me af of characters wel signeren, want ik zie alleen maar beelden van foto's nemen. Characters zijn allemaal wel erg leuk actief wat ik zo zie!

Ik vraag me af hoe lang ze uitzenden, Ducktales en Oswald show/parade nu al 2x gezien :P
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik ben vooral benieuwd hoe de wachttijden voor de M&G's en attracties waren!
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

die 2 kakelkippen wisten nergens van ....wat een aanfluiting zeg, totaal onvoorbereid waren die meiden.

amazinggggg was het enige wat ze konden zeggen......het leek wel of ze zo van tell sell afkwamen.

Bij max live verloor een character zijn oog.........de karaokebar was geopend....het enige wat ik nog wel vond gaan was het showtje met oswald en ortensia want die ducktales parade met een vogeltjesdans vond ik nu ook niet echt geweldig.

Voor het eerst in mijn leven ben ik vrij negatief over dlp en ben ik maar wat blij dat ik alles heb gecanceld en thuis ben gebleven.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik vond het geweldig om live mee te maken! Doet me serieus overwegen om volgend jaar te gaan, ik zou dan wel de Oswald en Ducktales skippen, omdat die heel goed online te zien zijn en het zonde van de tijd was. Max Live vond ik de kostuums van de dansers een beetje apart, maar het was een leuke show. Heb veel mensen ook gevolgd op instagram en het verbaasd me hoeveel characters ze hebben kunnen meeten (veel!). Sommige hadden maar een rij van 10min, andere waren wel heel erg lang. Heros and villains alley scheen rampzalig te zijn, ben benieuwd naar verdere details.

Heb gisteren tot 00u gekeken, even de rest nog inhalen. Zag zojuist de afscheid parade met alle characters, geweldig!
De pins was de rij echt mega!

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik kan me vergissen...maar de tv beelden deden me vermoeden dat het niet zo heel erg druk was. Bij de ducktales parade stonden niet veel mensen langs de route en ook bij de show van Max zag ik heel veel lege plekken tussen het publiek...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Vond het leuk om een groot stuk live mee te kijken :D
Waar zou ik het beste de rest nog terug kunnen zien?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik vond het persoonlijk een aangename drukte. Ik zelf heb nooit langer dan een kwartier aangeschoven voor een meet, maar heb dan ook bij vele niet aangeschoven en gebruik gemaakt van de Photospot, waarbij je buiten de rij een foto kon nemen en de Characters tussen de meets door, voor jou poseren. Had grote vrees om niet alle shows te kunnen doen, doordat ik dacht halfuur of langer te moeten wachten bij een show of conferentie, maar dit was niet het het geval.
Je kon heel gemakkelijk van de ene conferentie naar de de volgende show gaan die kwartier later al begon. Mijn eerste reactie op de dance your ducktales parade was ook wat teleurstellend. Maar als ik hem dan om 1u terug zag en je ziet hoe de dansers je aanmoedigen om mee te dansen, dan genoot ik echt van de sfeer en die gezelligheid die deze parade bracht. Ik hoop binnenkort nog een tripreport te maken waarbij ik al mijn ervaringen zal delen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Miss_Leonie schreefCOLONVond het leuk om een groot stuk live mee te kijken :D
Waar zou ik het beste de rest nog terug kunnen zien?
Binnenkort op ons forum :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Japperboy schreefCOLON
Miss_Leonie schreefCOLONVond het leuk om een groot stuk live mee te kijken :D
Waar zou ik het beste de rest nog terug kunnen zien?
Binnenkort op ons forum :sorc:
Je kunt het nu gewoon al terug kijken hoor ;)



Leuk om je ervaringen te lezen Japperboy, ben heel benieuwd naar je TR! Ik vond de photospots bij de characters een hele goeie oplossing!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

komt ie foto van het character wat zijn ook kwijt is tijdens Max Live

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar