Auteur |
Bericht |
Groep:Member Geregistreerd: Di 10 Nov 2015, 14:49
|
 Re: Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Kala1981 schreef: hallo
heb een vraagje over jaarpas voor mijn gezins situatie 2 volw en 1 kind 13 1 kind 10 zouden in maart gaan ook in de zomer halloween en kerst periode, en soms nog eens is te zien kwa werk zouden dan gaan voor zeker 2 dagen soms 3 (auto of thalys) ik zelf zou een infinity nemen en dacht voor de vrouw en oudste een magic plus, voor de jongste weet ik het niet goed ook een magic plus of aparte tickets
alvast bedankt Dan zal je echt moeten kijken hoeveel dagen je zou willen gaan en hoe duur dat is aan vriendenkaartjes en hoe duur de jaarkaart is. Daar kan niemand anders antwoord op geven voor je
|
Di 19 Nov 2019, 17:53 |
|
 |
Groep:Member Geregistreerd: Di 19 Nov 2019, 19:42
|
olafLover schreef: Kala1981 schreef: hallo
heb een vraagje over jaarpas voor mijn gezins situatie 2 volw en 1 kind 13 1 kind 10 zouden in maart gaan ook in de zomer halloween en kerst periode, en soms nog eens is te zien kwa werk zouden dan gaan voor zeker 2 dagen soms 3 (auto of thalys) ik zelf zou een infinity nemen en dacht voor de vrouw en oudste een magic plus, voor de jongste weet ik het niet goed ook een magic plus of aparte tickets
alvast bedankt Dan zal je echt moeten kijken hoeveel dagen je zou willen gaan en hoe duur dat is aan vriendenkaartjes en hoe duur de jaarkaart is. Daar kan niemand anders antwoord op geven voor je Met 5 personen van hetzelfde gezin is 1 persoon gratis maar dan moet je wel allemaal dezelfde jaarpas nemen, je kan later wel voor 1 persoon met bijbetaling een upgrade nemen b.v. van magic plus naar infinity. Je moet ook even naar de blockdagen kijken als je met Halloween gaat of slapen in een disney hotel dan vervallen de blockdagen
|
Di 19 Nov 2019, 19:50 |
|
 |
Groep:Beheerder Geregistreerd: Wo 26 Mei 2010, 08:40
|
Kala1981 schreef: hallo
alvast bedankt Als je jaarkaart neemt met blockdagen er rekening mee houden dat als je niet in een Disney hotel slaapt je de parken niet in kan. Als je een Disney hotel neemt vervallen deze blockdagen. Meer info over de jaarkaarten ook hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=110235#p110235Meer over de prijzen voor kamers in de Disney hotels: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=3755Of het voor jullie voordelig is kan je zelf gaan bekijken, prijzen jaarkaarten + hotel vergelijken met arrangementen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hierThat it was all started by a mouse. (Walt Disney) 
|
Do 21 Nov 2019, 18:46 |
|
 |
Groep:Member Geregistreerd: Zo 22 Jan 2017, 15:24
|
Hallo,
Wij moeten deze maand onze jaarkaart laten verlengen met de vroegere actie van de stempels. Normaal ging ik deze maand nog een dag opgaan om deze te verlengen maar zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Ik ga ze dus per post moeten verlengen maar ik heb dat nog nooit gedaan. Hoelang tijd heb je hiervoor? Onze jaarkaarten vervallen op 1 januari. Kijken ze naar de postdatum? En krijg je de oude jaarkaarten ook terug want wij sparen die of houden ze die daar dan?
groetjes
|
Di 03 Dec 2019, 09:23 |
|
 |
Groep:Member Geregistreerd: Ma 22 Jun 2015, 12:13
|
Minnie1979 schreef: Hallo,
Wij moeten deze maand onze jaarkaart laten verlengen met de vroegere actie van de stempels. Normaal ging ik deze maand nog een dag opgaan om deze te verlengen maar zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Ik ga ze dus per post moeten verlengen maar ik heb dat nog nooit gedaan. Hoelang tijd heb je hiervoor? Onze jaarkaarten vervallen op 1 januari. Kijken ze naar de postdatum? En krijg je de oude jaarkaarten ook terug want wij sparen die of houden ze die daar dan?
groetjes Je moet je oude jaarkaart niet meesturen hé... Als je ze meestuurt krijg je ze niet terug, daar gaan ze zich echt niet mee bezighouden. Maar waarom zou je ze ook meesturen? Je stuurt gewoon het bestelformulier op bij verlenging en je stempelkaart (en neem hier zeker zelf ook een kopie van mocht de zending verloren gaan!). Verlenging kan vanaf 2 maanden vooraf, bij gebruik van stempels ten vroegste 1 maand voor vervaldatum. Je aanvraag tot verlenging moet vóór de vervaldatum verzonden en afgestempeld zijn bij de post.

|
Di 03 Dec 2019, 13:01 |
|
 |
|
Ona1991 schreef: Minnie1979 schreef: Hallo,
groetjes Je moet je oude jaarkaart niet meesturen hé... Als je ze meestuurt krijg je ze niet terug, daar gaan ze zich echt niet mee bezighouden. Maar waarom zou je ze ook meesturen? Je stuurt gewoon het bestelformulier op bij verlenging en je stempelkaart (en neem hier zeker zelf ook een kopie van mocht de zending verloren gaan!). Verlenging kan vanaf 2 maanden vooraf, bij gebruik van stempels ten vroegste 1 maand voor vervaldatum. Je aanvraag tot verlenging moet vóór de vervaldatum verzonden en afgestempeld zijn bij de post. Bedankt. Ik ga dan onze formulieren al versturen om te verlengen. Best aangetekend versturen zeker of niet? groetjes

|
Di 03 Dec 2019, 13:03 |
|
 |
|
Ona1991 schreef: Minnie1979 schreef: Hallo,
groetjes Je moet je oude jaarkaart niet meesturen hé... Als je ze meestuurt krijg je ze niet terug, daar gaan ze zich echt niet mee bezighouden. Maar waarom zou je ze ook meesturen? Je stuurt gewoon het bestelformulier op bij verlenging en je stempelkaart (en neem hier zeker zelf ook een kopie van mocht de zending verloren gaan!). Verlenging kan vanaf 2 maanden vooraf, bij gebruik van stempels ten vroegste 1 maand voor vervaldatum. Je aanvraag tot verlenging moet vóór de vervaldatum verzonden en afgestempeld zijn bij de post. Als ik nu op formulier kijk, staat het er wel op dat de jaarkaart erbij moet zitten. "Remplissez le bulletin ci-dessus et renvoyez dans le mois précède l'expiration de votre Pass Annuel, accompagné de votre carte Pass Anuel. Nog mensen die verlengd hebben via de post en jaarkaart er niet bij gestoken hebben?

|
Wo 04 Dec 2019, 09:51 |
|
 |
Groep:Member Geregistreerd: Di 08 Jan 2013, 11:13
|
Ik heb dit in 2017 gedaan via de post (ook met stempels toen), en heb mijn oude kaart niet meegestuurd. Foto is in hun bestand, en 3-4 weken later kreeg ik de nieuwe pas.
|
Wo 04 Dec 2019, 10:08 |
|
 |
|
moorhunhe schreef: Ik heb dit in 2017 gedaan via de post (ook met stempels toen), en heb mijn oude kaart niet meegestuurd. Foto is in hun bestand, en 3-4 weken later kreeg ik de nieuwe pas. Ok ik ga het proberen. Ik heb wel copy genomen van de jaarpassen en erbij gestoken.
|
Wo 04 Dec 2019, 10:49 |
|
 |
Groep:Beheerder Geregistreerd: Wo 26 Mei 2010, 08:40
|
meesturen oude jaarkaarten moet niet, de nieuwe start pas als de oude afloopt... Ik zou het inderdaad aangetekend versturen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hierThat it was all started by a mouse. (Walt Disney) 
|
Vr 06 Dec 2019, 07:50 |
|
|