Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er worden geen kaartjes aan de ingang verkocht toch? Ook niet met 20%
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Manuel
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2019, 12:47

Prins Adam schreefCOLONEr worden geen kaartjes aan de ingang verkocht toch? Ook niet met 20%
Ik hoor hier tegenstrijdige info over. Het beste kan je even bellen met ze denk ik.

Edit:
Aangezien ik ze net aan de telefoon had direct ook dit voor jou gevraagd.
Antwoord vanuit de Disney booking line: De standaard kortingsticket van 20% zullen ter plekke verkocht worden bij de Guest Relations Window. Hiervoor is geen reservering nodig.
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Hallo allemaal.

Ik weet dat ik het ergens gezien had, maar wanneer wordt de huidige sluiting verrekend met de geldiheid van de jaarpas? Op dit moment kunnen wij nog niets reserveren door het verlopen van de jaarpas tijdens de sluiting.

Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

saskia_d schreefCOLONHallo allemaal.

Ik weet dat ik het ergens gezien had, maar wanneer wordt de huidige sluiting verrekend met de geldiheid van de jaarpas? Op dit moment kunnen wij nog niets reserveren door het verlopen van de jaarpas tijdens de sluiting.

Alvast bedankt.
Dit zou pas gebeuren als ze terug open gaan. De datum van 13 februari is nog niet definitief

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Heel erg bedankt.
Wel jammer, reserveer liever via de website. Wordt dan even op een andere manier contact opnemen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

saskia_d schreefCOLONHeel erg bedankt.
Wel jammer, reserveer liever via de website. Wordt dan even op een andere manier contact opnemen.
Denk niet dat ze daar ook meer weten, enkel dat je gratis kan annuleer.... maar je weer nooit 100% zeker of ze open zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

hallo Ik heb maar tot 1 sep een abonnement, met de nieuwe dagen inbegrepen vermoed ik
wat nu als ik voor bvb 12 sept boeken maar mijn abo loopt af op 1 sept, hoe moet ik dat doen?


ik heb de mail gehad en volgens de site stopt het abo op 1 sep, maar tegen dat ik kan verlengen is sept volgeboekt
Laatst gewijzigd door 1 op thierry_mat, in totaal 18 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Wij hebben een mail gehad met dat het abonnement verlengd is. Kon net boeken voor juli

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Mijn pas loopt nu met de maanden erbij geteld tot 30 Juli, ik zou graag van de mogelijkheid gebruik maken van de aanbieding 16 maanden voor 12 maanden bij verlenging, maar heb nog geen mail gekregen.
Kan ik dit op een andere manier regelen? Mijn voorkeur gaat uit naar online regelen en maandelijks betalen.

Alvast dank!
Re-Elu
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2018, 23:35

Hoi allemaal,

Weet iemand of er nog kans is dat in de zomer de restricties aangepast gaan worden?
Maw: alles zit nu vol tot september, maar is de verwachting dat met een toenemende vaccinatiegraad en een afname in de besmettingen misschien de regels in de tussentijd nog versoepeld worden en in augustus het toegestane aantal bezoekers naar boven bijgesteld wordt?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLONhallo Ik heb maar tot 1 sep een abonnement, met de nieuwe dagen inbegrepen vermoed ik
wat nu als ik voor bvb 12 sept boeken maar mijn abo loopt af op 1 sept, hoe moet ik dat doen?


ik heb de mail gehad en volgens de site stopt het abo op 1 sep, maar tegen dat ik kan verlengen is sept volgeboekt
Is niet veel aan te doen vrees ik. Je kan arrangement boeken maar je wil vast opnieuw jaarkaart. Met de huidige situatie heeft een jaarkaart veel te veel nadelen eerlijk gezegd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Nog 1 vraag die ik vergeten ben, als ik ga verlengen, verleng ik tevens de passen voor mijn kinderen. Moeten mijn kinderen daar zelf bij zijn of kan ik dit doen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyfan1983 schreefCOLONNog 1 vraag die ik vergeten ben, als ik ga verlengen, verleng ik tevens de passen voor mijn kinderen. Moeten mijn kinderen daar zelf bij zijn of kan ik dit doen?
Normaal moeten de personen aanwezig zijn. Dlp heeft de verkoop van kaarten wel (tijdelijk?) stopgezet...

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Matthijs_S
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:47

Hoi allemaal. Ik ben van plan om in oktober een jaarpas te kopen. Mijn vraag is of je met een jaarpas voucher ook moet reserveren voor de dag dat je je jaarpas gaat afhalen alsook diezelfde dag het park bezoekt?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Matthijs_S schreefCOLONHoi allemaal. Ik ben van plan om in oktober een jaarpas te kopen. Mijn vraag is of je met een jaarpas voucher ook moet reserveren voor de dag dat je je jaarpas gaat afhalen alsook diezelfde dag het park bezoekt?
Op de voucher staat een code om die dag ook te reserveren veronderstel ik.....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar