runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Heb je de link dat al gehad om te downloaden? Ik heb nu voor 2 bibs de foto’s besteld. De watermerken zijn van die foto’s verwijderd. Maar ik zie nergens waar ik een selectie kan downloaden. Dus komt dat dan nog?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

olafLover schreefCOLONHeb je de link dat al gehad om te downloaden? Ik heb nu voor 2 bibs de foto’s besteld. De watermerken zijn van die foto’s verwijderd. Maar ik zie nergens waar ik een selectie kan downloaden. Dus komt dat dan nog?
Na 4x te hebben besteld nog steeds niet de link gekregen via mail. Wanneer je naar "My orders" gaat, zie je "Click here to get your photos. " als ik daarop klik, kom ik dus bij die cirkel, waar ik niet verder mee kom
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ah, zo ver had ik nog niet gezocht.
De IT-nerd in me verwacht dat, aangezien de linkjes ook nog niet verstuurd zijn, er dan iets is waardoor die pagina nog niet klaar is (mogelijk het zippen van de foto’s en op de juiste plek zetten) en dat het linkje in de mail op dezelfde plek zal komen als dit linkje, maar dat daar dus nog niets staat. Maar dat is alleen maar speculatie ;) (zou nl anders ook niet weten waarom er een linkje verstuurd moet worden).
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Als ik trouwens op die plek op visualize tour photos klik krijg ik de foto’s van alle 3 de bibs en niet alleen van de 2 die ik besteld heb... :P (krijg de foto’s van de 5k dus dubbel)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

We wachten nog maar weer (ongeduldig) af :P Heb het nu ook op een andere browser geprobeerd, maar de circle of doom blijft draaien
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
MisterMagic
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2018, 08:33

Laura schreefCOLONWe wachten nog maar weer (ongeduldig) af :P Heb het nu ook op een andere browser geprobeerd, maar de circle of doom blijft draaien
Hier kan ik je helpen Laura (na alle hulp die je me gegeven hebt bij de Walt Disney World marathon :thumbs: ).
- je moet inderdaad de foto's die je wil selecteren ("select all")
- erna "download photos" selecteren
-hierna kom je op het afrekenscherm, klik het vakje met "Terms en Conditions" aan en klik vervolgens op de "place order"-knop
- er verschijnt een scherm met "thank for your purchase, your order is #..." klik de link naar jouw order aan
- je komt op het scherm met jouw order, klik daar op de link "click here to visualize your photos"
- je komt op een nieuw scherm genaamd "photos gallery - order #..."
- daar kan je elke foto aanklikken, deze wordt geopend in HD in een nieuw venster

Enige nadeel is hier dat sommige foto's dubbel verschijnen, maar zo heb je ze wel al in hogere versie.
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Ik ben eens benieuwd of het mij sevves gaat lukken :? .
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MisterMagic schreefCOLON
Laura schreefCOLONWe wachten nog maar weer (ongeduldig) af :P Heb het nu ook op een andere browser geprobeerd, maar de circle of doom blijft draaien
Hier kan ik je helpen Laura (na alle hulp die je me gegeven hebt bij de Walt Disney World marathon :thumbs: ).
- je moet inderdaad de foto's die je wil selecteren ("select all")
- erna "download photos" selecteren
-hierna kom je op het afrekenscherm, klik het vakje met "Terms en Conditions" aan en klik vervolgens op de "place order"-knop
- er verschijnt een scherm met "thank for your purchase, your order is #..." klik de link naar jouw order aan
- je komt op het scherm met jouw order, klik daar op de link "click here to visualize your photos"
- je komt op een nieuw scherm genaamd "photos gallery - order #..."
- daar kan je elke foto aanklikken, deze wordt geopend in HD in een nieuw venster

Enige nadeel is hier dat sommige foto's dubbel verschijnen, maar zo heb je ze wel al in hogere versie.
Je bent mijn held! Zo lukt het inderdaad! En wederom 2 nieuwe foto's erbij! :sorc:
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Serieus, krijgen jullie steeds foto's er bij? Wij blijven steken op 9 per bib en dat is de hele tijd al zo

EDIT: oh ja en hij is nu al voor de tweede keer mijn bid nr's kwijt :roll:
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

olafLover schreefCOLONSerieus, krijgen jullie steeds foto's er bij? Wij blijven steken op 9 per bib en dat is de hele tijd al zo

EDIT: oh ja en hij is nu al voor de tweede keer mijn bid nr's kwijt :roll:
Ik heb denk ik wel 4x opnieuw onze bib nummers in moeten voeren. Met ons tweeën zitten we nu op 51 foto's, en daar zit nog geen finish line foto bij van de HM. (Al hebben we de jaren ervoor ook wel eens finish line foto's gemist, dus weet niet of die nog wel zal komen.) We missen sowieso nog na de HM de foto's in de Expo. We hebben geen enkele foto tijdens de 5KM al hardlopend
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik ben bij de 5K ergens expres voor een fotograaf langsgelopen en die foto heb ik niet. Verder heb ik geen foto's die bewust gemaakt zijn die ik mis. En we hebben wel een finish foto, terwijl ik op dat moment het idee had dat alle fotografen niets maakten, dus dat is al fijn!
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Wat doen jullie met de medailles? Ik zou ze graag in een lijst oid doen. Iemand dit al eens gedaan of andere leuke ideetjes!?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ik zag dat sommige echte medaillerekjes laten maken waar er heel veel op kunnen... Zelf denk ik er aan om hem in een shadow box te doen met het bib nummer

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik heb de medailles op een gordijnrails van zo'n 2/2,5 meter, maar die zit inmiddels al vol. Dit weekend twee kleintjes van nog geen 2 meter aan de muur erbij maken :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Inmiddels de Expo en 5K in een trip report gezet en zo kwam ik al aardig aan wat plus en minpunten van het weekend. Ik heb de enquête mail net van runDisney ontvangen, maar ik wacht nog even met invullen. Dit is wat ik tot nu toe heb:


Pluspunten:
+ Expo: 36K bib halen en gelijk ernaast je zak met alle shirts krijgen, in plaats van dat je voor elk shirt weer ergens anders in de rij moet staan. En daarnaast meteen de foto locatie voor de challenge lopers.
+ de shirts zien er beter uit, de bedrukking zit nu in het shirt ipv een plakkaat erop gedrukt.
+ de tshirt Exchange ging op zaterdagmiddag heel soepel! Geen probleem om de shirts in te ruilen voor een kleinere maat
+ De opstelling van de corrals, nu kon iedereen de start/entertainment schermen goed zien.
+ Goeie characters op het parcour
+ 5K door beide parken!
+ De castmembers aan het einde van elke character rij, zodat je daar al kon vragen wie er stonden, ipv eerst de rij voorbij rennen om vervolgens weer terug te moeten lopen
+ projecties op de Tower of Terror tijdens de 5K
+ de decoratie bij de studio tramtour
+ snel beschikking tot de foto's
+ meerdere starvlakken
+ de medailles!
+ dat je bij de 36K ook het shirt en medaille krijgt van de 31K

En dan nu, de minpunten:
- kleine Expo, ik zie graag meer aanbod qua runDisney merchandise, en andere aanbieders van hardloopartikelen
- Shirts vallen elk jaar weer anders uit
- Ze waren super laat met het verzenden van de vouchers
- Wat ik heel erg onveilig vond, was dat ze geen lijn hadden gespannen voor starvlak A wanneer deze open ging om naar het startgebied te gaan. Mensen begonnen te rennen en elkaar om ver te duwen. Er zitten kleine kinderen bij de 5K! Wij zaten in B en toen wij ons hok uit mochten, was er nog heel wat ruimte tussen onze eerste lopers en de laatse van A in het startvlak. Dus bij ons ook gedruk en geduw en geren! Ze zouden een lijn moeten spannen en castmembers voor de menigte langzaam uit lopen, zodat er nog niet gerend wordt en dit veilig gaat. Ik heb mensen weg terug moeten duwen, omdat voor mij twee kleine kinderen liepen en ik werd van achter aan gedrukt.
- weinig characters! Vooral de 5K zorgde voor erg lange rijen
- bib scannen kost heel veel tijd (voordeel is dat je de foto's eerder hebt)
- Ik ben voor een POT voor de halve marathon, net als in Amerika: kun je een HM binnen de 2:45min lopen, lever een bewijs in en op basis van je tijd wordt je ingedeeld in het juiste startvlak. Dit was echt gevaarlijk met snelle lopers zo ver achterin te plaatsen!

En ik ben nog niet klaar met mijn lijstje denk ik.

Wat ik me afvraag: was Thanos/Marvel wel een leuk thema voor een family fun run? Ik vond het geweldig, ik hou van Marvel! Maar kennen jonge kinderen tussen de 7-10 jaar wel Black panther, Loki en black widow? Ik denk dat een big 5 (mickey, minnie, pluto, goofy, donald) thema leuker is voor kinderen voor een 5K family fun run.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar