runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Ik kende het probleem van naam - voornaam al. Maar ik heb alles meermaals gewijzigd.
De PhotoPass staat enkel op mijn naam enzovoort. Ik voelde dat er problemen mee gingen zijn, ben zaterdag echt nog in de expo gaan horen of alles oké was enzo...


Net nog eens een poging gedaan, en ik ben erin geraakt! YES!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Nee, ik weet van bepaalde momenten dat er nog foto's ontbreken. Finish zone van zondag bijvoorbeeld.

Erg blij met deze
Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Ik heb een aantal foto's "besteld" waar krijgen jullie de downloadlink? Ik kan 'm nergens vinden.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bump schreefCOLONIk heb een aantal foto's "besteld" waar krijgen jullie de downloadlink? Ik kan 'm nergens vinden.
Je krijgt die later in de email
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Hier is het inmiddels ook gelukt! Is er nog iemand die foto’s wil maar geen pas heeft? Denk dat wij een plek over hebben, bij de 5 staan we nl steeds samen op se foto dus is het niet echt nodig beide bibs te koppelen (ik heb 2 foto’s meer, een alleen in de expo en een groepsfoto waar mijn nr wel zichtbaar was en die van mijn man niet)
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Kan je eigenlijk de foto's van de photopas ergens zien zonder dat je een photopas hebt?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Blijf elke dag checken of je nieuwe foto's hebt! Gister avond hadden we er 32, en nu alweer 48! :D

Vanmiddag alvast beginnen met het Tripreport en het topic voor volgend jaar, want de data zijn al bekend: 19-22 september 2019! En ik zal ook een topic maken over hoe je het kunt boeken. Vanochtend nog even wat andere dingen te doen, back to reality ;)

Heb de foto's gedownload, maar ze zijn bij inzoomen nog korrelig. Ik heb nu per foto op download geklikt, want ik heb na 30min nog steeds geen download link in de mail gekregen. Hopelijk komt die nog, en zijn de foto's daar wel HD.
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

kizzy schreefCOLONKan je eigenlijk de foto's van de photopas ergens zien zonder dat je een photopas hebt?
Ja, je kan een account aanmaken en een bidnr invullen ipv een fotopas nr. Geen idee of het account dan in dezelfde naam moet zijn als de bid, maar mogelijk wel. Dit moet nl voor de fotopas (het account moet in de naam zijn van de eerste bid die ze gescand hebben).
Geen idee trouwens waarom ze meerdere bids scanden bij de expo, had uiteindelijk toch maar 1 gekoppeld
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLONBlijf elke dag checken of je nieuwe foto's hebt! Gister avond hadden we er 32, en nu alweer 48! :D
Ja, heb de 5K bib van mijn man verwijderd, toen de foto’s van de andere 2 bids “gekocht” en hem toen weer toegevoegd. Heb nu netjes het watermerk over zijn foto’s, maar niet over de andere, toch even in de gaten houden of er nog unieke bij komen
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ben er achter hoe ik ze in HD krijg, wanneer ik op "Click here to get your photos. " klik, krijg ik een cirkel die maar blijft ronddraaien... Toen herinnerde ik van 2017 op per bib te downloaden, omdat de bestanden heel groot waren. Ook dat lukt niet. Toen per 10 downloaden, ook dat lukt niet... Hij blijft draaien, de circle of doom...
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
sabientjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2017, 21:12

Hallo allemaal,

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met hun photopass? Ik heb m gekocht bij de Expo, thuis een account aangemaakt en als ik de het nummer van de pas invul staat er no match found between the name en the bib number. Mijn naam komt wel overeen met het bib nummer. Heb voor de zekerheid ook een account aangemaakt met de gegevens van mijn man voor het geval zijn bib nummer als eerste gescand is maar die zegt precies hetzelfde. Iemand nog een tip?
Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik kreeg in de foutmelding ook het daadwerkelijke bib nr te zien, daardoor wist ik dat ik toch wel mijn naam moest hebben.
Verder geen tips, gisteren werkte het niet en vanmorgen wel, met hetzelfde account...
sabientjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2017, 21:12

olafLover schreefCOLONIk kreeg in de foutmelding ook het daadwerkelijke bib nr te zien, daardoor wist ik dat ik toch wel mijn naam moest hebben.
Verder geen tips, gisteren werkte het niet en vanmorgen wel, met hetzelfde account...

Ok bedankt voor je reactie. Straks nog maar een keer proberen dan ;)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

sabientjuh schreefCOLON
olafLover schreefCOLONIk kreeg in de foutmelding ook het daadwerkelijke bib nr te zien, daardoor wist ik dat ik toch wel mijn naam moest hebben.
Verder geen tips, gisteren werkte het niet en vanmorgen wel, met hetzelfde account...

Ok bedankt voor je reactie. Straks nog maar een keer proberen dan ;)
Misschien staat die op meisjesnaam of juist getrouwde naam?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Hier kijk ik al 2uur tegen aan...Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar