Café Mickey Winter Efteling meeting 2018!

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
liesbeth54
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2010, 20:47

Als je een t-mobile abonnement hebt kun je de spaarpunten ook voor een kaartje gebruiken. Je hebt wel 3160 punten nodig voor 1 kaartje.
Ik weet nog niet of ik kom. Heb altijd al eens mee willen gaan.
Disneyland Parijs 1994 - 2017
WDW 2011, 2013, 2015, 2018
DL Anaheim 2012, 2016
DCL WBTA 2011, 2014, 2015, 2017, Hawaii 2012, Bahama's 2013, EBTA 2015, Panama 2016, 2018
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

wij komen dus nu op zeker heb even mijn dochter lief aangekeken, die regelt toegangstickets voor de halve prijs haha, mail is onderweg .......ik moet nog wel ff nieuwe appelsap inslaan tegen de eventuele kou ;)
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Actie bij Kruidvat in België!
Kortingsbon van 8 euro per persoon (max 4 pers) bij aankoop van verschillende producten!

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens Looopings.nl momenteel kaartjes aan 21 euro: https://www.looopings.nl/weblog/9017/Ef ... rting.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONAfbeelding

Op zaterdag 27 januari 2018 houden we opnieuw een meeting in de Winter Efteling!

Waarom in de Efteling? Omdat dit vrij centraal gelegen is voor leden uit België en Nederland! Iedereen die vrij is kan dus makkelijk een dagje Efteling inplannen.
Je zorgt zelf voor vervoer en kaartjes voor het park, natuurlijk kan je afspreken met andere Café Mickey leden om samen te rijden.

Het park is die dag open vanaf 11u tot 19u, we maken er een extra gezellige dag van en spreken af om 10u40 voor de ingang.

Wil je er graag bij zijn kan je een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met volgende gegevens: forumnaam, echte naam, adres, telefoonnr. en hoeveel personen er komen (leeftijd kinderen).

Beleef samen de warmste en meest onvergetelijke momenten
Duizenden twinkelende lichtjes, winterse lekkernijen, Vreugdevuren en besneeuwde dennenbomen. Over de ijsbaan zwieren met je lief, gierend van een glijhelling of wegsmelten bij je favoriete sprookje. Beleef samen de magie van de Winter Efteling, waar de koudste dagen van het jaar het warmst aanvoelen en de avonden nog langer mogen duren.
Meer info over de Winter Efteling vind je hier: https://www.efteling.com/nl/park/events/winter-efteling
Momenteel zijn er 21 personen ingeschreven! Wil je er graag bijzijn kijk hierboven....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLONVolgens Looopings.nl momenteel kaartjes aan 21 euro: https://www.looopings.nl/weblog/9017/Ef ... rting.html
ik vind die code van 30% bij nieuwe accounts niet :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Minnie1979 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONVolgens Looopings.nl momenteel kaartjes aan 21 euro: https://www.looopings.nl/weblog/9017/Ef ... rting.html
ik vind die code van 30% bij nieuwe accounts niet :oops:
Ik kan hem ook niet meer vinden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Minnie1979 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONVolgens Looopings.nl momenteel kaartjes aan 21 euro: https://www.looopings.nl/weblog/9017/Ef ... rting.html
ik vind die code van 30% bij nieuwe accounts niet :oops:
komt omdat de actie is afgelopen dus met andere woorden deze tickets zijn NIET meer verkrijgbaar!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

De Duitse kaartjes zijn nog wel te koop, maar ook ik vind de code niet :(
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De pagina is er nog, maar er staat toch dat de actie afgelopen is? Het was alleen woensdag
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Je kunt nu nog 1.5 dag de kaartjes kopen voor 30 euro op de Duitse Groupon.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

belle1608 schreefCOLONJe kunt nu nog 1.5 dag de kaartjes kopen voor 30 euro op de Duitse Groupon.
Yep enkel de extra 30% kan niet meer denk ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ik zou ook graag van iedereen horen of ze om 12u meegaan bij Polles keuken?
Prins Adam schreefCOLONAfbeelding

Op zaterdag 27 januari 2018 houden we opnieuw een meeting in de Winter Efteling!

Waarom in de Efteling? Omdat dit vrij centraal gelegen is voor leden uit België en Nederland! Iedereen die vrij is kan dus makkelijk een dagje Efteling inplannen.
Je zorgt zelf voor vervoer en kaartjes voor het park, natuurlijk kan je afspreken met andere Café Mickey leden om samen te rijden.

Het park is die dag open vanaf 11u tot 19u, we maken er een extra gezellige dag van en spreken af om 10u40 voor de ingang.

Wil je er graag bij zijn kan je een mailtje sturen naar info@cafemickey.com met volgende gegevens: forumnaam, echte naam, adres, telefoonnr. en hoeveel personen er komen (leeftijd kinderen). Laat ook weten of je om 12u meegaat eten bij Polles Keuken?

Beleef samen de warmste en meest onvergetelijke momenten
Duizenden twinkelende lichtjes, winterse lekkernijen, Vreugdevuren en besneeuwde dennenbomen. Over de ijsbaan zwieren met je lief, gierend van een glijhelling of wegsmelten bij je favoriete sprookje. Beleef samen de magie van de Winter Efteling, waar de koudste dagen van het jaar het warmst aanvoelen en de avonden nog langer mogen duren.
Meer info over de Winter Efteling vind je hier: https://www.efteling.com/nl/park/events/winter-efteling
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij gaan mee naar Polles Keuken! (4 personen)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij gaan ook mee naar Polles keuken.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar