Programma Disney’s Enchanted Christmas

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Marie heeft ook al zin in een speciale Kerst met jou !! Tijdens het kerst seizoen kan je haar iedere dag ontmoeten !!!

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONEn hoe doen ze dat bij Meet Mickey dan met de wachtrij? 2 rijen, ééntje voor Mickey en ééntje voor de kerstman, of gewoon 1 rij en als je aan't einde bent kiezen wie je wil zien, of heb je zelfs niet te kiezen? Want da's dan behoorlijk vloeken als je gaat aanschuiven voor Mickey en dan bij de kerstman terecht komt die je geen moer interesseert...
Er zijn 2 rijen als in het nog goed heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zijn inderdaad 2 aparte rijen en u wordt meermaals gevraagd of u voor Mickey of de Kerstman komt.

Voor mensen met groene kaart: nu moet je inderdaad afspraak maken, zowel voor de Kerstman als Mickey. Je moet wachten tot je eerste afspraak voorbij is voor je andere afspraak kan maken. Dus moeilijk om met beide afspraak te maken. Gelukkig gaan wij ieder bezoek bij Mickey.

Waren pas rond 10u45 daar en kon ten vroegste om 12u30 bij de Kerstman. Aangekomen rond 12u30 stonden er nog veel wachtenden voor ons (met afspraak), dus nog lang mogen wachten. Ik vond het totaal niet geregeld zoals bij het Prinsessenpaviljoen of andere meet and greets. Als je ergens anders afspraak hebt, moet je hooguit 5 minuten wachten. Denk dat wij in totaal 30 minuten nog moeten wachten hebben. Mijn kids super wild. Maar hebben nu wel prachtige foto's met de Kerstman.

De reguliere wachtrij voor kerstman was 1,5 u zeiden ze.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

D-Tekenaar schreefCOLONMarie heeft ook al zin in een speciale Kerst met jou !! Tijdens het kerst seizoen kan je haar iedere dag ontmoeten !!!

Afbeelding

bron : ED92

Jaa Marie <3 dat word een leuk foto momentje :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar