Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Eten met Disney figuren 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Eten met Disney figuren
Prijzen ontbijten met prinsessen

Afbeelding

Het prinsessenontbijt bij Auberge de Cendrillon kost €49 per persoon (kinderen betalen €39). Jaarpaspoortkorting is geldig (met een Infinity jaarpas betaal je €41,60 per persoon).

Heb je een maaltijdoptie, dan kun je tegen bijbetaling deze nieuwe ervaring bijboeken. Afhankelijk van je optie zijn dit de bedragen die je bijbetaalt:
• Standard: volwassenen: € 30 / kinderen: € 25
• Plus : volwassenen: € 23 / kinderen: € 16
• Premium : volwassenen: €15 / kinderen: €12

Foto's en meer info van het ontbijt vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=142021#p142021

Bron ED92: https://www.ed92.org/review-new-disney-princesses-breakfast-at-auberge-de-cendrillon/

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Wo 13 Feb 2019, 13:23
Bericht 31 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Krijg je ook korting met shareholders kaart?

Wo 13 Feb 2019, 15:42
Bericht 32 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
yoshi1986 schreef:
Krijg je ook korting met shareholders kaart?

Dat zal wel, net zo als in andere tafelservice restaurants...

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 13 Feb 2019, 16:15
Bericht 33 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet je misschien wat je moet bijbetalen als je hp plus bijgeboekt hebt?

Za 16 Feb 2019, 10:28
Bericht 34 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Debbydk schreef:
Weet je misschien wat je moet bijbetalen als je hp plus bijgeboekt hebt?

Dit is Plus voor volwassenen: € 23 en voor kinderen: € 16

Za 16 Feb 2019, 11:00
Bericht 35 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Help!!

Ik kom er niet uit ...

Kan ik inventions ook boeken zonder in een Disney hotel te slapen?
De ene website zegt namelijk dat je in een DH moet slapen de andere hoor je nergens over.

Hoe zit het met reserveren?
Kan dat echt maar vanaf 2 maanden van te voren ?
Of zou ik ook langs kunnen gaan in het hotel voor over paar maanden?

Zo 17 Feb 2019, 13:06
Bericht 36 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
samy schreef:
Help!!

Ik kom er niet uit ...

De ene website zegt namelijk dat je in een DH moet slapen de andere hoor je nergens over.

Je kan elk restaurant reserveren, hoef je niet voor in dat hotel te slapen. Reservaties kunnen ten vroegste 60 dagen op voorhand, eerder kan niet. Niet ter plekke en niet via telefoon of internet.

Afbeelding

Zo 17 Feb 2019, 14:52
Bericht 37 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Wist je dat je Knorretje exclusief kan ontmoeten tijdens je ontbijt in Plaza Gardens ?

Afbeelding

Ma 18 Feb 2019, 08:38
Bericht 38 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
samy schreef:
Help!!

Ik kom er niet uit ...

Je kan elk restaurant reserveren, hoef je niet voor in dat hotel te slapen. Reservaties kunnen ten vroegste 60 dagen op voorhand, eerder kan niet. Niet ter plekke en niet via telefoon of internet.

Maar hoe zit dat dan via de we site van disneyland zelf? Daar kan je blijkbaar al wel reserveren...

Ma 18 Feb 2019, 15:48
Bericht 39 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Als je kan reserveren gewoon doen toch?

Afbeelding
Afbeelding

Ma 18 Feb 2019, 19:50
Bericht 40 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Onze ervaringen bij het ontbijt in Auberge de Cendrillon.
Het kost €49 per persoon (kinderen betalen €39). Jaarpaspoortkorting is geldig (met een Infinity jaarpas betaal je €41,60 per persoon).

Heb je een maaltijdoptie, dan kun je tegen bijbetaling deze nieuwe ervaring bijboeken. Afhankelijk van je optie zijn dit de bedragen die je bijbetaalt:
• Standard: volwassenen: € 30 / kinderen: € 25
• Plus : volwassenen: € 23 / kinderen: € 16
• Premium : volwassenen: €15 / kinderen: €12

Slaap je in een Disney hotel kan je het meteen bijboeken, anders kan je pas boeken 3 dagen op voorhand. (Als er nog plek is)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is de eerste keer voor mij in dit restaurant en ik moet zeggen dat het er heel rustig is en je gevoel krijgt op een hele chique plek te zitten. Het restaurant bestaat ook uit verschillende delen met elk hun eigen decoratie en stijl.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de tafels staat al een torentje met een broodje, croissantje, chocoladekoekje en rozijnenkoekje per persoon. Bovenaan ligt er ook wat boter, confituur, choco en honing. We krijgen ook meteen appelsap of appelsiensap aangeboden.

Afbeelding

Er stond ook een plankje op tafel met 6 verschillende potjes, met daarin een salade van tomaat, komkommer, ui en olijven, het volgende potje was een fruitsla, het volgende was een huisgemaakte muesli, het volgende potje was gerookte zalm en dan was er nog een potje met kaas.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat ons heel raar leek is dat ze nu komen vragen of we maaltijdvouchers hebben en dan even later met de rekening komen. We hadden nog niks gegeten en waren nog niet goed wakker en mochten al betalen. Ik weet niet zeker of dit elke keer zou is, maar het was heel raar.

Daarna kregen we koffie of thee aangeboden en wat later kregen we een warm bordje. Op dit bordje lag ei, 3 worstjes, wat gebakken aardappelen en een echte Mickey wafel.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kregen we 3 prinsessen aan de tafel om een babbeltje te doen en een foto te nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ongeveer een klein uurtje later waren we terug buiten, we hadden zeker genoeg gegeten al hangt dit ook af van wat je allemaal lust. Wat ons opviel is dat kinderen die trouwens 10 euro minder betalen net hetzelfde als de volwassenen kregen. Veel kinderen lusten niet alles wat er aangeboden wordt voor hen.
Is het de prijs waard, als je rustig wilt ontbijten en terwijl gezelschap krijgen van de prinsessen wel. De prijs op zich is te duur voor het eten alleen, maar je betaald ook voor de ervaring. We zijn niet voor niks in Disney he....
We kregen in het restaurant zelf ook vragen over de ervaring en ze vroegen ook of we in de toekomst nog gelijkaardige dingen zouden doen. Dus wie weet krijgen we binnenkort nieuwe mogelijkheden als deze.
Dit ontbijt is momenteel gepland tot 1 april 2019. Wie weet is het er nadien nog.

Afbeelding
Afbeelding

Do 28 Feb 2019, 08:14
Bericht 41 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Het ziet er zeker gesoigneerd uit en als je een prinsessengekke dochter o.i.d mee hebt is het een ideale manier om princess pavillion te omzeilen maar 41€ voor een ontbijtje (met korting af dan nog) dat gaat er gewoon los over bij mij...

Afbeelding

Do 28 Feb 2019, 08:55
Bericht 42 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mooi verslag bedankt Adam.

Lijkt mij leuke ervaring met de prinsessen maar met 4 vind ik het persoonlijk te duur.

Ga dan liever naar Inventions 's avonds.

Ook omdat wij 's morgens niet grote eters zijn en onze kids zeker al niet, als die ene kleine croissant eten, is het al veel.

Afbeelding

Afbeelding

Do 28 Feb 2019, 09:43
Bericht 43 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Het ziet er zeker gesoigneerd uit en als je een prinsessengekke dochter o.i.d mee hebt is het een ideale manier om princess pavillion te omzeilen maar 41€ voor een ontbijtje (met korting af dan nog) dat gaat er gewoon los over bij mij...
Het is gewoon een mogelijkheid voor wie het geld ervoor over heeft. Ik hoef het ook niet meteen opnieuw te doen. Maar wie het eens wilt doen kan het.

Afbeelding
Afbeelding

Do 28 Feb 2019, 19:39
Bericht 44 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik kan me inbeelden dat dit voor mensen die enorm fan zijn van de prinsessen of een prinsessenliefhebbende dochter o.i.d een schot in de roos is maar ik kan het voor mijzelf echt niet goedpraten om meer aan mijn ontbijt uit te geven dan aan een gemiddeld diner als ik eens goed op restaurant wil gaan. Dan spendeer ik toch liever 40€ aan een lekker buffet of driegangenmaaltijd dan voor een eitje en croissant, hoe geweldig ik die Mickey wafel er ook uit vindt zien. :P
Het ziet er wel zeker genoeg uit en het is zeker wel met de nodige zorg gepresenteerd dus je ziet wel dat het geen standaard ontbijtje is à la krijg je in een wegrestaurant bij wijze van spreken ook, maar voor die prijs mag dat ook wel.

Ik volg Minnie1979, dan ga ik toch inderdaad liever naar Inventions voor dik 20€ meer voor een all you can eat en regular characters. Zal nu voor mij ook wel zijn omdat ik meer fan ben van de traditionele characters à la Mickey & Minnie dan prinsessen. Die laatste hebben mij nooit spectaculair aangesproken. En sowieso prefereer ik bij een ontbijt toch ook een all you can eat. Ik denk dat ik dan eerder het character ontbijt in Plaza Gardens eens zou proberen dan Auberge. Die staat ook nog altijd op de wishlist!

Afbeelding

Do 28 Feb 2019, 19:50
Bericht 45 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende