Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Eerste maal Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Eerste maal Disneyland Paris
Beste leden, Ik had graag in mei 2018 een tripje gemaakt naar Disneyland Paris. Ons gezelschap zijn 4 volwassenen en 1 kind van 5 en 1 baby. Als ik op de Disneysite wil boeken krijg ik maar enkele keuzes voor dit aantal personen. Is het aan te raden om te ontbijten en/of te dineren in de hotels of zouden wij beter gewoon eten in het park? Dit is de eerste maal dat we gaan en willen natuurlijk dat dit magisch wordt voor de kinderen. Wat raden jullie aan?
Hopend op vele antwoorden verblijf ik....

Vr 29 Dec 2017, 10:49
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Eerste maal Disneyland Paris
Wij verkiezen hotel-ontbijt omdat je gewoon rustig kan zitten en kiezen uit uitgebreide keuzes (wij nemen meestal Sequoia lodge). Dan kunnen we rustig zonder eventuele rugzak of jas etc ontbijten, erna nog kort naar de kamer en dan het park in en rustig winkeltjes en attracties doen zonder "oei we moeten nog eten" in het achterhoofd. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik hou van het (warme) ontbijt met veel keuzemogelijkheid bij sequoia. Maar als zoiets geen must, als jijzelf voldoende hebt met een croissantje en een koffie kan je evengoed bij starbucks, mcdo, earl of sandwish (allen in de village) of in het park ontbijten :)

Vr 29 Dec 2017, 11:18
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Fiebelotte schreef:
Beste leden, Ik had graag in mei 2018 een tripje gemaakt naar Disneyland Paris. Ons gezelschap zijn 4 volwassenen en 1 kind van 5 en 1 baby. Als ik op de Disneysite wil boeken krijg ik maar enkele keuzes voor dit aantal personen. Is het aan te raden om te ontbijten en/of te dineren in de hotels of zouden wij beter gewoon eten in het park? Dit is de eerste maal dat we gaan en willen natuurlijk dat dit magisch wordt voor de kinderen. Wat raden jullie aan?
Hopend op vele antwoorden verblijf ik....

Dat er maar weinig opties zijn, is omdat je met zoveel mensen een familie kamer nodig hebt. Een andere optie is 2 kamers, hiervoor moet je bellen, maar je kan wel zoeken op 2 volwassenen en 1 kind wat de prijzen zijn. Ga er alleen niet van uit dat dit goedkoper is, maar er is wel meer keus.

Vr 29 Dec 2017, 11:20
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
bij ontbijt hangt het er echt vanaf wat je wil en hoe je eet :)
je kan in de hotels genieten van een uitgebreid buffet .
Dit is uiteraard de perfecte start van de dag .
Ben je niet zo een grote eter morgens ? dan kan je er voor kiezen in je hotel , in het park of op village een klein ontbijtje te kiezen .
en eventueel mee te nemen tijdens je wandeling zodat je sneller in de magie zit .

Wil je echt op je snelst in het park zijn ? En alsnog genieten van de ultieme magie ?
Dan kan je gaan voor een ontbijt in plaza gardens . Let wel op !!! hier werken ze bij zeer strenge tijdsloten .
En op tijd reserveren is zeker aangeraden .

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Vr 29 Dec 2017, 11:20
Bericht 4 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Veel hangt ook af van het budget en wensen.

Wens je de twee parken te doen, dan zou ik toch gaan voor twee overnachtingen (3 dagen park).
Verblijf tijdens de week, schoolvakantie of weekend? Heeft invloed op de prijs, maar is vooral belangrijk qua drukte (zie druktekalender -> google).
Een ontbijt in het hotel is relaxter, wat niet onbelangrijk is met een baby. Ook binnen sommige hotels is er een verschil (gewone kamers <-> Club kamers) qua ontbijt.

Wil je dineren in een restaurant (geen fastfood) of 's avonds in het hotel. Zeker tijdig telefonisch reserveren (zeker voor Inventions). In dat geval kan half pension interessant zijn om te boeken.

Zelf kies ik meestal voor het Disney Hotel, prijs/kwaliteit niet het beste hotel maar wel handig (ligging, ontbijt, Inventions) met kleine kinderen

Vr 29 Dec 2017, 12:30
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Als je in mei wilt gaan is deze aanbieding in elk geval de beste: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 71#p128771
Als je te lang wacht wordt de korting alleen lager!

En zoals hier al vernoemd spaar je geld uit met half pension!
Onderstaande kalender is handig om goedkopere aankomstdagen te zoeken...
Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Za 30 Dec 2017, 04:20
Bericht 6 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 6 berichten ]