Entertainment, Shows & Parades in Disney's Animal Kingdom

Alles over Disney's Animal Kingdom Theme Park in Walt Disney World.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Mickey en Minnie krijgen één nieuwe meet 'n greetplaats in Disney's Animal Kingdom. Vanaf de lente kan je ze bezoeken in het Adventurers Outpost in Discovery Island met enkele nieuwe en oude vrienden. De andere Disneyvrienden blijven hun post behouden in Camp Minnie-Mickey, alsook het Festival of the Lion King.

Afbeelding

Bron: Disneyparksblog
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Mickey en Minnie zijn ondertussen al goed gewoon aan hun nieuwe meet 'n greet plaats in Disney's Animal Kingdom. Je vind ze op Discovery Island in de Adventurers Outpost. Je vindt er heel wat souvenirs terug van hun wereldwijde expedities. Zo zijn er heel wat foto's te zien van hun trips naar de bergen in Nepal, en de savanne is Afrika.

Wanneer je hen ontmoet, vergeet zeker niet je eigen favoriete reisverhaal te vertellen. En neem een perfecte postkaartfoto met je Disney vrienden, alvorens je avonturen voort te zetten in Disney's Animal Kingdom!

Afbeelding

Bron: Disneyparksblog
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Na meer dan 12 jaar gaan Mickey’s Jammin’ Jungle Parade stoppen. Disney heeft bevestigd dat de parade de laatste keer te zien zal zijn in Juni 2014. De parade maakt ruimte voor nieuwe entertainment die binnenkort in Disney’s Animal Kingdom zal komen, in het kader van het grootste uitbreidingsproject ooit van dit park, waaronder ook het nieuwe Avatar gedeelte.

De nieuwe entertainment die binnenkort in Animal Kingdom komen zijn een avondspektakel rond en boven Discovery River met Live muziek, drijvende lantaarns, waterschermen en nog veel meer… Er zal ook avondentertainment komen met live muzikanten op Discovery Island en een avondversie van Kilimanjaro Safaris.

Afbeelding

bron: pixiedust.be
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Moderator schreefCOLONNa meer dan 12 jaar gaan Mickey’s Jammin’ Jungle Parade stoppen. Disney heeft bevestigd dat de parade de laatste keer te zien zal zijn in Juni 2014. De parade maakt ruimte voor nieuwe entertainment die binnenkort in Disney’s Animal Kingdom zal komen, in het kader van het grootste uitbreidingsproject ooit van dit park, waaronder ook het nieuwe Avatar gedeelte.

De nieuwe entertainment die binnenkort in Animal Kingdom komen zijn een avondspektakel rond en boven Discovery River met Live muziek, drijvende lantaarns, waterschermen en nog veel meer… Er zal ook avondentertainment komen met live muzikanten op Discovery Island en een avondversie van Kilimanjaro Safaris.

Afbeelding

bron: pixiedust.be

Zo zie je dat er ook in WDW dingen verdwijnen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Prins Adam schreefCOLON Zo zie je dat er ook in WDW dingen verdwijnen
Maar maakt wel plaats voor nieuw entertainment staat er ;)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Tjah :no:

Dan ga je eindelijk eens een keer na Walt Disney World in oktober.
Staat deze parade op je lijstje, stoppen ze.

Beetje jammer, ben benieuwd wat dat nieuwe entertainment zal gaan worden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wel raar de de parade tot eind augustus nog steeds op het programma staat op site van WDW
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Misschien stopt deze parade maar tijdelijk?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Vandaag kwam Prof. Parker met haar huisdierdino naar buiten in Animal Kingdom's Dinoland:

Afbeelding


Bron: wdwmickeyhunter (twitter)
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik vind het erg lelijk, stuur die 2 maar weer weg en breng 2 characters uit de mottenballen terug. Waar zijn Jiminy Cricket, Terk, Flick, Thumper & Miss Bunny etc etc gebleven? Die moeten terugkomen naar DAK! Ik vind dit echt lelijk en stom straat-entertainment.. Proef mislukt, en door haha

Ze kunnen beter Lucky the Dinosaur terugbrengen.. dit is alweer een aantal jaren geleden en was een prachtige animatronic! Dit is gewoon cheap en Disney kan vééééél beter. Al past het wel in het lelijke straatje van het gehele Dinoland USA. Lelijke Kermis vind ik dat maar :P Alleen de Dinosaur ride is fantastisch!

DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Enkele dagen geleden was de laatste Mickey's Jammin' Jungle Parade in Animal Kingdom!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Testing has begun of the new Rivers of Light nighttime show coming to Disney"s Animal Kingdom on April 22nd. See some of the animal floats in action.

Bron: Inside The Magic
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

Ik ben echt zó benieuwd naar Rivers of Light, en ik ga het in september meemaken. Heb ook al diverse filmpjes op YouTube gezien. Toch wel apart hoor, toen ik in '96 de eerste keer naar WDW ging, was er geen YouTube - dus ik ging er heel erg open naartoe. Ik wist niet hoe het hotel eruit zag, alleen via een reisbureau brochure. En eenmaal daar aangekomen was het ook niet de hele tijd met je mobiel spelen, want we moesten toen echt nog via een hotel telefoon bellen, en dan was het maar een zeer kort gesprekje want de kosten liepen snel op. Alles was nog zo anders...toch wel apart als je nu, 20 jaar later, kijkt hoe we hangen aan onze digitale speeltjes zoals onze telefoon, Facebook en vooral mijn favoriet tripadvisor :)
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik kijk express niet naar de youtube filmpjes.
Gaan zeker live kijken in aug :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

boogschutter schreefCOLONIk kijk express niet naar de youtube filmpjes.
Gaan zeker live kijken in aug :)

Ik volg jou gedachten :D
Dit doe ik ook in 90 procent voor alles van Disneyland Paris :yes:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar