Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Disneyland Paris jaarkaarthouders events 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Speciale avond jaarkaarthouders
Ontdek de volgende Disneyland Paris jaarkaarthoudersavond!

The Night of Disney Characters op vrijdag 13 september 2019 van 22u tot 03u.

Afbeelding

Je zal in elk land van het Disneyland Park Disney figuren kunnen ontmoeten, meer dan 100 figuren in totaal.
Maak je klaar voor de meest magische avond van het jaar! Tijdens deze avond zal een nieuw systeem er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk figuren kan ontmoeten. Op deze feestelijke avond zullen natuurlijk ook de attracties open zijn en een selectie van winkels en restaurants.

Een nieuwe grote show zal te bewonderen zijn voor het kasteel van Disneyland Paris met in de hoofdrol de grote klassieke Disneyfiguren.
Meer info volgt later via ons forum en de officiële Facebookpagina voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

Tickets kunnen gekocht worden vanaf woensdag 17 april 2019 11u bij de ingang van de parken, via de jaarkaarthouderstelefoonlijn of de Disneyland Paris website.

Tickets zijn exclusief te koop voor magic plus en infinity jaarkaarthouders en kosten 45 euro per stuk. Wel is het mogelijk om 2 vrienden mee te brengen. De jaarkaarthouder koopt dan de tickets voor de 2 vrienden en gaat samen met deze naar binnen.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 10 Apr 2019, 17:41
Bericht 91 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Komende events en seizoenen van DLP
vanaf volgende week kunnnen magic plus en infinity AP holders een ticket kopen voor de character meet night op 13 september. Nu is mijn vraag, daar ik nog maar net (lees gisteren) een AP heb aangekocht heb ik deze dus nog niet op tijd thuis geleverd voor deze week al te boeken. Hoe groot is dus de kans dat ik nadien hiervoor nog een ticket kan boeken? En kan ik dit online doen of moet ik boeken via een telefoon? (ik bel niet graag dus please zeg me dat dit online kan :D ) Iemand al enige ervaring hiermee die me kan helpen?

Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding

Zo 14 Apr 2019, 20:24
Bericht 92 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
BrittM schreef:
vanaf volgende week kunnnen magic plus en infinity AP holders een ticket kopen voor de character meet night op 13 september. Nu is mijn vraag, daar ik nog maar net (lees gisteren) een AP heb aangekocht heb ik deze dus nog niet op tijd thuis geleverd voor deze week al te boeken. Hoe groot is dus de kans dat ik nadien hiervoor nog een ticket kan boeken? En kan ik dit online doen of moet ik boeken via een telefoon? (ik bel niet graag dus please zeg me dat dit online kan :D ) Iemand al enige ervaring hiermee die me kan helpen?

Het is slechts 1x voorgevallen dat een AP event direct op de dag was uitverkocht, maar het is altijd kans dat ze snel uitverkopen. Persoonlijk denk ik dat je wel enkele dagen/weken kan wachten aangezien het een groot event is. Tickets zijn online beschikbaar.

Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL

Ma 15 Apr 2019, 10:56
Bericht 93 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
EVENT AP INFINITY Phantom Manor

Afbeelding

Op 30 April verwelkomt The Ravenswood Manor enkele gelukkige Infinity jaarpashouders tijdens een gratis evenement tussen 22u45 en 02u00.

Leg je mooiste kleren maar klaar om terug in de tijd te gaan en de zielen uit Thunder Mesa te vervoegen tijdens de feestelijke heropening van de Phantom Manor.
Tijdens de speciale avond kan je ook een exclusief ritje maken op de Big Thunder Mountain. Maar let wel op voor de geestige figuren in de buurt.

Wie deel wil nemen aan deze exclusieve avond moet in het bezit zijn van een Infinity jaarpas en zich op te geven via het Infinity platform. Dan kan je op de dag zelf een speciaal bandje ophalen tussen 9 uur ‘s morgens en 11 uur ‘s avonds in de Disney Village Dome. Aanmelden kan vanaf 19 april om 11 uur.
Hie vind je de website hiervoor: http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/infinity/resa/index.php?mk=en.

Shows, animaties en services kunnen aangepast worden zonder aankondiging

Ma 15 Apr 2019, 12:22
Bericht 94 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Oké merci voor de informatie.

Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding

Ma 15 Apr 2019, 16:26
Bericht 95 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Vanaf vandaag zijn de tickets voor de volgende jaarkaarthoudersavond: The Night of Disney Characters te bestellen.

Prins Adam schreef:
Ontdek de volgende Disneyland Paris jaarkaarthoudersavond!

The Night of Disney Characters op vrijdag 13 september 2019 van 22u tot 03u.

Afbeelding

Je zal in elk land van het Disneyland Park Disney figuren kunnen ontmoeten, meer dan 100 figuren in totaal.
Maak je klaar voor de meest magische avond van het jaar! Tijdens deze avond zal een nieuw systeem er voor zorgen dat iedereen zoveel mogelijk figuren kan ontmoeten. Op deze feestelijke avond zullen natuurlijk ook de attracties open zijn en een selectie van winkels en restaurants.

Een nieuwe grote show zal te bewonderen zijn voor het kasteel van Disneyland Paris met in de hoofdrol de grote klassieke Disneyfiguren.
Meer info volgt later via ons forum en de officiële Facebookpagina voor Disneyland Paris jaarkaarthouders.

Tickets kunnen gekocht worden vanaf woensdag 17 april 2019 11u bij de ingang van de parken, via de jaarkaarthouderstelefoonlijn of de Disneyland Paris website.

Tickets zijn exclusief te koop voor magic plus en infinity jaarkaarthouders en kosten 45 euro per stuk. Wel is het mogelijk om 2 vrienden mee te brengen. De jaarkaarthouder koopt dan de tickets voor de 2 vrienden en gaat samen met deze naar binnen.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Wo 17 Apr 2019, 07:58
Bericht 96 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disneyland Paris jaarkaarthouders events
Ik heb vandaag onze tickets gekocht, nu nog even wachten, worden met de post verzonden.
Ook direct een verblijf gereserveerd, prijs viel me al bij al wel mee, we gaan voor de eerste keer naar de Sequoia voor een weekendje.

Do 18 Apr 2019, 10:53
Bericht 97 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7