Art of Animation Resort

Alles over de hotels in Walt Disney World.
Gebruikers-avatar
bartattack
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2015, 11:12

Jo_ schreefCOLONDisneysfeer is voor iedereen anders ;) . Voor de een is dat een gigantisch disneybeeld in de tuin van het hotel. Voor mij persoonlijk zit de disneysfeer juist in andere dingen. Wij zaten in Caribbean Beach Resort en ik was helemaal weg van de mooie aankleding, de details in de gebouwen, op de kamers en op de looproute van kamer naar ontbijtzaal. De perfecte uitwerking (en onderhoud) van een bepaald thema, dat is voor mij Disney en hoeft dus niet per se gebonden te zijn aan characters.
Ik moet zeggen: ben net terug van Carribean Beach Resort... en dat resort viel heeeel goed mee. Daarvoor hadden we al een paar keer Pop Century gedaan en Port New Orleans. Maar Carribean Beach was zeer leuk qua sfeer. echt vakantie. En de net 'refurbished' rooms waren top. Ook het grote zwembad was geweldig....en 's avonds even in de hangmatten liggen op de witte strandjes was zalig.
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

@bartattack dat vond ik dus ook :) Grote zwembad niet in geweest maar zag er wel supermooi uit!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

een vraagje : kan je in het restaurant hier enkel ontbijt krijgen of vb ook lunch en diner?
en wat kan je dan zo'n beetje krijgen? en hoeveel ben je kwijt?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Miss Ariel schreefCOLONeen vraagje : kan je in het restaurant hier enkel ontbijt krijgen of vb ook lunch en diner?
en wat kan je dan zo'n beetje krijgen? en hoeveel ben je kwijt?
Het ontbijt: http://allears.net/dining/menu/landscap ... /breakfast

Lunch/diner menu: http://allears.net/dining/menu/landscap ... nch-dinner
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

bedankt Prins Adam!! hebben jullie hier weleens gegeten?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nee nooit in dat hotel geweest
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

hebben niet alle value resorts ongeveer hetzelfde ontbijt? ( all stars music, etc )
wat ik gelezen heb klinkt niet slecht :P iemand idee vd grootte vd porties hier?
vb te delen door 2 pers?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Miss Ariel schreefCOLONhebben niet alle value resorts ongeveer hetzelfde ontbijt? ( all stars music, etc )
wat ik gelezen heb klinkt niet slecht :P iemand idee vd grootte vd porties hier?
vb te delen door 2 pers?
Hoi, alle maaltijden in VS zijn groot, als je niet zoveel eet kan je ze zeker delen. Eventueel koop je gewoon nog 1 ontbijt koek ofzo extra bij een menu...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Prins Adam schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONhebben niet alle value resorts ongeveer hetzelfde ontbijt? ( all stars music, etc )
wat ik gelezen heb klinkt niet slecht :P iemand idee vd grootte vd porties hier?
vb te delen door 2 pers?
Hoi, alle maaltijden in VS zijn groot, als je niet zoveel eet kan je ze zeker delen. Eventueel koop je gewoon nog 1 ontbijt koek ofzo extra bij een menu...
bedankt!! als ik iets met en ei en bacon eet moet ik geen mega bord hebben,
kunnen we beter delen, moeten we minder weggooien en minder betalen ;)
iemand al eens die smoothies geprobeerd? lijkt me lekker bij het ontbijt

we hebben 10x gratis ontbijt in de actie gekregen, wel bij ons andere hotel
maar die zijn ook hier geldig denk ik? en als je er dan nog over hebt kan je
je met die punten ook snacks kopen had ik gelezen?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Ik ben afgelopen februari in Art of Animation resort geweest. Het foodcourt is verreweg het beste foodcourt van alle Value Resorts. Ook is er het meeste keus.

Als je het Dining Plan hebt en het werkt met punten kan je deze ook in AoA gebruiken. In sommige gevallen kan je alleen bij je eigen resort eten, dat ligt aan de actie waarmee je geboekt hebt.

De porties zijn voor ontbijt ook niet supergroot hoor. Ik vond ze gewoon normaal. 3 pannekoekjes, of 2 sneetjes French toast vind ik gemiddeld.

AoA is echt een geweldig resort, zou er zo weer heen gaan.

Wij sliepen in het Cars Thema en hadden een suite. Het enige nadeel voor jou is dat Ariel thema echt 10 minuten lopen kan zijn naar de bussen/het restaurant. Maar genieten ga je zeker.

O ja vergeet niet jij kan 73 dagen van te voren FP+ nemen. Doe dit zeker als je Anna en Elsa wil en in mindere mate de 7 dwarfs mine train.

Als je tips wilt hoor ik het wel.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

bedankt Oswald23!!!
ik vind het helemaal niet erg om 10min te wandelen van de Ariel kamer, it's my dream room!! :D

kan je ons iets vertellen over de drukte bij het ontbijt? wanneer kan je het best gaan eten?
moet je lang wachten voordat je eten hebt? wat waren je favorieten?

hoe groot is het zwembad? :P
heb je s'avonds ook eens een film onder de sterren gezien daar?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Wat een vragen zal bij het begin beginnen.:-)

Food Court is enorm. In de morgen pancakes, vers fruit, ei, bacon, yoghurt, french toast en andere zoetigheden.
mijn favo is french toast.

Vanaf de lunch is er een ander menu. Hamburgers, sandwiches, soep, salades enz. Ik vond de burgers lekker. Veel eten maken ze vers klaar en duurt Max 5 minuten.

Drukte viel mee, maar met 2 kleintjes waren we er altijd vroeg. 7.15 uur ongeveer. Je moet ook niet vergeten dat veel mensen gelijk naar de parken racen.

Resort is heel groot. Heeft 3 zwembaden. Ariel thema deel. Zwembad gewoon soort 25 meter bad en weinig theming in de buurt van het bad en meer bij de hotelkamers.
Cars thema normaal zwembad rond het zwembad wel leuke pionnen die als cabana's dienen. Erg leuk.
Het grootste bad is Nemo. Vooral kinder deel leuk. Hier staan waterspuwende Nemo figuren. Er is in dit bad ook muziek onder water. Er zit in geen van de baden een glijbaan. Dat is het minpunt voor mij. Nemo is het mooist, grootst en het drukst.

We hebben geen film gekeken under the stars hadden we geen tijd voor. Vermelden waard zijn nog de enorme giftshop en de leuke gethematiseerde speeltuinen voor kinderen.

Ik heb wel foto's alleen niet online.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

O ja 2 tips nog

Handdoeken liggen gewoon bij jet zwembad en kan je daar ook weer laten na het zwemmen.

Soda kan je met dezelfde beker 3 keer refillen op een dag. Ook verkopen ze voor ongeveer 18 dollar een plastic beker die je tijdens je hele verblijf op het resort onbeperkt kan refillen.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Make a Splash at Disney's Art of Animation Resort | Walt Disney World

Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Op YouTube heeft The Tim Tracker zojuist een video geplaatst, gefilmd in het Disney's Art of Animation Resort.
Dit geeft een goed beeld weer:



In the video we take a look around Disney's Art of Animation Resort. We show you all of the themeing and decorations throughout the resort that make it one of the best themed resorts at Walt Disney World. We take a look at the main lobby which is decorated with all of the different phases of the animation process. We also got to see the quick service restaurant, Landscape of Flavors, where we tried one of the hamburgers, it was delicious. We also showed off each section of the resort and all 3 of its pools. It is a fantastic resort and probably our favorite value resort we have visited.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar