Re: PIRATEN EN PRINSESSEN SEIZOEN komt naar Disneyland Paris
het ziet er veelbelovend en cool uit dus ik ben weer super benieuwd hoe dit nieuwe seizoen gaat zijn! in april ga ik het ontdekken leuk ook om zowel prinsessen als piraten te gebruiken, prinsessen zijn sowieso al populair gebleken maar ook piraten hebben een grote groep fans heb ik het idee en terecht!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day Part of that Disney world <3
OOhhhh na 4 keer DLP sinds de zomer waren er eigenlijk geen plannen meer om nog te gaan dit jaar....maar we zijn net terug en het kriebelt nu toch om in de meivakantie misschien weer een weekje iets in de buurt te boeken...want prinsessen en piraten vind ik wel erg leuk!!!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)
Ben heel blij dat ik tijdens dit seizoen 2 keer 5 dagen kan genieten, want deze show gaat zo vaak mogelijk gezien worden! Wat een vrolijkheid en een pakkende deuntjes!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad 20-25 mei 2018 DLRP Kyriad Dec 2018 DLRP Kyriad
Groep:Moderator Geregistreerd: Wo 11 Mrt 2015, 19:44
Team Princess
TEAM PRINCESS - PARADE - deel
Op de kleurrijke Prinsessen paradewagen staan Assepoester en Belle en meer recente favorieten, zoals Rapunzel. “Er zijn in totaal negen Disney Prinsessen, waaronder ook Vaiana – en zij zullen worden vergezeld door niemand minder dan Mickey Mouse!” Ze worden omringd door een groep dansers in kostuums vol bloemen en vieren de wereld van Fantasyland, waar dromen uitkomen.
Groep:Miss CM Geregistreerd: Do 19 Jun 2014, 09:42
Re: Team Princess
Ooo het is zooo gaaf!!! Dat ik de enige ben doe meedanst kan mij niks schelen. Ik geniet! Bekijk de show, loop naar het kasteel, loop naar de backstage locatie geniet en zing mee. De dansers en prinsessen herkennen mij, ik krijg hartjes/knipogen/ze zwaaien. Hoe magisch wil je het hebben!!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum