Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Dag eerder of niet? 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Dag eerder of niet?
Goedenavond forum bezoekers,

Ik ben eigenlijk wat advies van Disneyland Parijs kenners nodig....

Ik ben van plan om voor het eerst met mijn vriendin twee dagen Disneyland Parijs te bezoeken (beide parken). Dit is al een tijd geleden gepland voor 14 en 15 mei (maandag en dinsdag). Een paar dagen geleden bekeek ik de actuele onderhoud/renovaties kalender op de Disney site en daar wordt inmiddels aangegeven dat er best een aantal attracties gesloten zullen zijn op die dagen.

https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/renovaties-paris

Uiteraard ben ik wel realistisch genoeg om te snappen dat er altijd wel íets dicht is. Echter zijn het er op deze dagen best veel voor m'n gevoel, en ook niet de minste attracties.

Er speelt nu een idee door mijn hoofd om misschien een dag eerder naar Disney te gaan, op zondag 13 en maandag 14 mei. Dan zijn in ieder geval de eerste dag (de 13e) de Buzz Lightyear en Aerosmith nog open. Echter is dat dus een zondag én einde Hemelvaart. Dus ik ben benieuwd of het de gok waard is om in het weekend (dus drukker) te gaan of om het lekker op maandag en dinsdag te laten staan en genoegen te nemen dat er best veel attracties dicht zijn.

Wie kan mij advies geven!?

Ma 23 Apr 2018, 18:31
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Dag eerder of niet?
superspyn schreef:
Goedenavond forum bezoekers,

Ik ben eigenlijk wat advies van Disneyland Parijs kenners nodig....

Ik ben van plan om voor het eerst met mijn vriendin twee dagen Disneyland Parijs te bezoeken (beide parken). Dit is al een tijd geleden gepland voor 14 en 15 mei (maandag en dinsdag). Een paar dagen geleden bekeek ik de actuele onderhoud/renovaties kalender op de Disney site en daar wordt inmiddels aangegeven dat er best een aantal attracties gesloten zullen zijn op die dagen.

https://www.discoverthemagic.nl/disneyl ... ties-paris

Uiteraard ben ik wel realistisch genoeg om te snappen dat er altijd wel íets dicht is. Echter zijn het er op deze dagen best veel voor m'n gevoel, en ook niet de minste attracties.

Er speelt nu een idee door mijn hoofd om misschien een dag eerder naar Disney te gaan, op zondag 13 en maandag 14 mei. Dan zijn in ieder geval de eerste dag (de 13e) de Buzz Lightyear en Aerosmith nog open. Echter is dat dus een zondag én einde Hemelvaart. Dus ik ben benieuwd of het de gok waard is om in het weekend (dus drukker) te gaan of om het lekker op maandag en dinsdag te laten staan en genoegen te nemen dat er best veel attracties dicht zijn.

Wie kan mij advies geven!?

Ligt er net aan wat jullie leuk vinden. Er is meer dan zat nog open om je 2 dagen geweldig te vermaken.

Is denk ik ook afhankelijk van de eigen instelling, ben zeker achteraf gezien heel blij dat wij in februari voor een jaarkaart hebben gekozen omdat je dan veel relaxed door het park loopt. Ook in het weekend geen probleem met de drukte omdat we daardoor een instelling hebben als het te druk is komt het wel een andere keer.

BuZz Lightyear en rock n rollercoaster zijn leuke attracties en zeker de moeite waard maar als je door het park heen rent met het gevoel dat je zo veel mogelijk moet doen is het misschien beter om niet in het weekend te gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ma 23 Apr 2018, 18:42
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Je kan deze info ook op ons forum vinden:
[url]Wil je weten wat dicht is als jij gaat, kijk [url=http://bit.ly/2fPvAg9]hier[/url] van dag tot dag.
Daarnaast zie je ook per dag hoelang de parken open zijn![/url]

Daarnaast is er zoveel te zien en te doen dat je op 2 dagen meestal niet rond komt, zelfs op 3 dagen.
Vergeet ook het Piraten & Prinsessen Festival niet. http://nl.piraten-en-prinsessen.disneylandparis.be/

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 24 Apr 2018, 06:34
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zie nu ineens op deze pagina http://www.disneylandparis.be/nl/agenda ... 018-05-14/ dat de Rock n Rollercoaster nu ineens niet meer in het lijstje staat en dat deze gewoon geopend is, en dat terwijl hij er gister om deze tijd nog wel stond.

Iemand ervaringen met de accuratie van deze lijst? Is hij veel aan verandering onderhevig in de periode vlak voor de betreffende datum?

Dan misschien toch maar gewoon de maandag en dinsdag.

Di 24 Apr 2018, 08:17
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
superspyn schreef:
Ik zie nu ineens op deze pagina http://www.disneylandparis.be/nl/agenda ... 018-05-14/ dat de Rock n Rollercoaster nu ineens niet meer in het lijstje staat en dat deze gewoon geopend is, en dat terwijl hij er gister om deze tijd nog wel stond.

Iemand ervaringen met de accuratie van deze lijst? Is hij veel aan verandering onderhevig in de periode vlak voor de betreffende datum?

De officiële DLP site zou toch juiste lijst moeten geven? Je kan mss eens de Franse site nakijken of het dezelfde data is...

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 24 Apr 2018, 08:40
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
superspyn schreef:

In de app staat hij er ook niet meer tussen. Het gebeurt wel vaker dat er nog iets verandert in de planning. Had liever Buzz gezien ;) (Wij gaan ma-wo).

Di 24 Apr 2018, 08:45
Bericht 6 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 6 berichten ]