Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Boek je reis naar Walt Disney World! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Boek je reis naar Walt Disney World!
olafLover schreef:
Hmmm, ook met deze aanbieding is het helaas wat te prijzig in totaal (zou gaan om een week voor een cruise), dus we gaan wss andere dingen doen in Florida en naar Disney Springs (de aanbieding is snel relatief voordeliger als je langer gaat heb ik het idee)

Is inderdaad meer gericht op langere verblijven, in WDW kan je jezelf ook gerust hele tijd vermaken.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 25 Mei 2018, 11:35
Bericht 16 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Boek je reis naar Walt Disney World!
Via de Amerikaanse site, boeken met gratis Dining plan kan tot en met 7 juli 2018 ook nog voor verblijf in najaar 2018, onlangs werd deze aanbieding online gelanceerd. Voor andere aanbiedingen: klik hier.

Aanbieding betreft 5-nacht / 6-daagse verblijf en ticketarrangement en het in aanmerking komende Diningplan. Zo te zien ook ook te boeken door gasten uit de EU.
Aanbieding voor aankomsten van 20 augustus tot 29 september, 24 november tot 27 november en 7 december tot 23 december 2018. Free Dining Plan is o.a. niet beschikbaar in villa's met 3 slaapkamers en de standaardkamers van Art of Animation Resort.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ DCL Disney Magic: 1x ~ WDW: 4x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.

Afbeelding

Zo 03 Jun 2018, 09:27
Bericht 17 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Sinds de aanbieding verscheen, heb ik al gekeken naar de prijzen voor 2019. Nu weten we eindelijk een definitieve periode om te gaan, we willen vanaf 3e week oktober en dan 3 weken zodat we van halloween, kerst en een disney run kunnen genieten. Ik probeer al sinds het weekend te boeken, maar de site geeft voor deze periode aan dat het niet kan. Voor september en de maanden daarvoor is het geen probleem, dan kan je boeken, maar vanaf oktober niet meer. Hebben jullie enig idee waar dat aan kan liggen? Heeft het te maken dat Star Wars Land dan opent in die periode?

Verstuurd vanaf mijn SM-T280 met Tapatalk

Do 07 Jun 2018, 16:10
Bericht 18 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Miss CM

Reageer met citaat
Misschien even met de UK lijn bellen? 2e helft van oktober is aardig populair, maar lijkt me niet dat t al uitverkocht is.
Deze aanbieding is voor het hele jaar of heeft het "blockdagen"?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

DLP: 24x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Afbeelding

Next DLP trip: juli 2018
Next WDW trip: januari 2019

Do 07 Jun 2018, 17:20
Bericht 19 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
mickey71 schreef:
Sinds de aanbieding verscheen, heb ik al gekeken naar de prijzen voor 2019. Nu weten we eindelijk een definitieve periode om te gaan, we willen vanaf 3e week oktober en dan 3 weken zodat we van halloween, kerst en een disney run kunnen genieten. Ik probeer al sinds het weekend te boeken, maar de site geeft voor deze periode aan dat het niet kan. Voor september en de maanden daarvoor is het geen probleem, dan kan je boeken, maar vanaf oktober niet meer. Hebben jullie enig idee waar dat aan kan liggen? Heeft het te maken dat Star Wars Land dan opent in die periode?

Zit je op de juiste site te kijken? Rechtsbovenaan eens naar land kijken, je selecteert best Ierland. En dan nog eens op deze link klikken: https://buff.ly/2M9qgVV

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Jun 2018, 17:36
Bericht 20 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
mickey71 schreef:

Zit je op de juiste site te kijken? Rechtsbovenaan eens naar land kijken, je selecteert best Ierland. En dan nog eens op deze link klikken: https://buff.ly/2M9qgVV

Net zelf eens getest en oktober lijkt niet meer te lukken precies, omdat er veel vraag is. Je kan mss nog even wachten en later proberen?

Afbeelding
Afbeelding

Do 07 Jun 2018, 17:37
Bericht 21 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Is het verstandig als je er heen gaat om Dinning plan erbij te nemen?
Want als 14 dagen ga ben ik in de countservice restaurant maar 150 tot 300 Dollar kwijt.
Maar als je een Dinning plan hebt dan ben je 1100 tot 1500 Dollar kwijt.
Misschien hebben jullie ervaring mee?

Wo 13 Jun 2018, 17:22
Bericht 22 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Miss CM

Reageer met citaat
@Frank wij hebben het dining plan er gratis bij door de UK actie. Maar ik denk niet dat we er zelf anders voor zouden hebben betaald, het is echt heel veel! We hebben op het eind vaak snack credits over en dan slaan we nog allerlei houdbaar snoep in... We gaan ook altijd 2-4x naar een table service, en denk dat dat een beetje zonde is wanneer je voor de QS dining plan betaald. Zo kun je ook een keer buiten Disney eten zonder het idee te hebben dat je de QS credit nog weer in moet halen.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

DLP: 24x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Afbeelding

Next DLP trip: juli 2018
Next WDW trip: januari 2019

Wo 13 Jun 2018, 18:25
Bericht 23 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Quick service zou ik zelf wel overwegen als het niet gratis is. Handig voor ontbijt en overdag wat eten. Ook de drinkbeker is handig. Maar alles is voor iedereen anders he.
Met dining plan weet je ook meer vooraf wat je reis kost....

Afbeelding
Afbeelding

Wo 13 Jun 2018, 19:01
Bericht 24 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Na vele jaren likkebaarden en twijfelen toch overstag gegaan en via deze aanbieding een verblijf geboekt. Bedankt!
10 Dagen Beach Club midden augustus incl. dining plan etc. lijkt me een gigantische hoeveelheid eten wel die je krijgt, zeker die snacks. Verschrikkelijk getwijfeld tussen Beach Club, en Port Orleans wel.

Za 16 Jun 2018, 16:50
Bericht 25 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2