Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Free Dining in 2020 voor Walt Disney World 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Free Dining in 2020 voor Walt Disney World
Je kan gewoon op je creditcard een positief saldo zetten, in principe spaargeld. Als je creditcard bijvoorbeeld een bestedingsruimte van 2500 euro heeft maar je moet 4500 betalen, dan kan je 2000 er opzetten om toch in een keer te betalen. Je bestedingsruimte is dan in totaal 4500 euro. Bij creditcards (vanaf 500 euro?) krijg je rente over het positieve bedrag, ik zelfs nog hoger dan op een spaarrekening op mijn Visa goldcard. Een positief saldo op je creditcard zetten gaat eenvoudig en levert dus nog geld op. Ook voor een vakantie kan je je bestedingsruimte verruimen, bijvoorbeeld de reservering voor de huurauto er vooraf opzetten. Dan gaat het niet van je bestedingsruimte af.

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.

Zo 14 Apr 2019, 23:00
Bericht 16 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
bedankt allemaal voor de uitleg! Het is me nu helemaal duidelijk. Ik heb er nu 1 aangevraagd, en nu maar wachten tot 25 april!

Oja, weet je wat ik me ook afvroeg. Mag je als je incheckt daar zelf een kleur magic band uitzoeken, of krijg je er gewoon 1 toegewezen?

Wo 17 Apr 2019, 15:55
Bericht 17 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
tink35 schreef:
bedankt allemaal voor de uitleg! Het is me nu helemaal duidelijk. Ik heb er nu 1 aangevraagd, en nu maar wachten tot 25 april!

Oja, weet je wat ik me ook afvroeg. Mag je als je incheckt daar zelf een kleur magic band uitzoeken, of krijg je er gewoon 1 toegewezen?
Dat kan zelfs vooraf online

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Wo 17 Apr 2019, 16:19
Bericht 18 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Super deze aanbieding! Wij hebben ons net via de link aangemeld en wachten nu totdat we een mailtje gaan krijgen zodat we tussen 25 april en 4 mei kunnen gaan boeken. Ook goed om te lezen dat er (volgens mij) in delen betaald kan worden.

Do 18 Apr 2019, 15:28
Bericht 19 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
tink35 schreef:

Kan kan uit verschillende kleuren kiezen van te voren in my disney omgeving. En je kan bepalen welke naam aan de binnenkant op je band komt te staan. Dat mag je voornaam zijn maar ook bv je forumnaam of wat jij leuk vind, is wel heel handig als je meerdere banden van dezelfde kleur in je party hebt. En de banden kunnen worden aangepast voor kinderen wat grote betreft ter plaatste bij ontvangst. Er zit nl een rand omheen die je er af kan trekken waardoor de band kleiner word.
Zelfs volwassen dames die klein van stuk zijn kunnen zo makkelijk de band om ipv een veel te grote.

Afbeelding

Do 18 Apr 2019, 19:05
Bericht 20 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ben even benieuwd wat anderen gaan doen.
Ik zou erg graag character meals doen.
Zal ik een moderate hotel en dan upgraden of een deluxe hotel (verschil is 1 overnachting minder en 140 duurder)
We willen daarna een villa gaan huren dus de nacht verschil maakt niets uit voor het verblijf.

Heb gekeken bij port orleans of animal kingdom lodge

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Vr 19 Apr 2019, 16:57
Bericht 21 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
calimero schreef:
tink35 schreef:

Kan kan uit verschillende kleuren kiezen van te voren in my disney omgeving. En je kan bepalen welke naam aan de binnenkant op je band komt te staan. Dat mag je voornaam zijn maar ook bv je forumnaam of wat jij leuk vind, is wel heel handig als je meerdere banden van dezelfde kleur in je party hebt. En de banden kunnen worden aangepast voor kinderen wat grote betreft ter plaatste bij ontvangst. Er zit nl een rand omheen die je er af kan trekken waardoor de band kleiner word.
Zelfs volwassen dames die klein van stuk zijn kunnen zo makkelijk de band om ipv een veel te grote.

Dat is leuk! We zijn met zn 4en dus dan is dat wel handig inderdaad!

Za 20 Apr 2019, 10:39
Bericht 22 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Even een vraagje, wat is de geldigheidstermijn van de giftcard?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Zo 21 Apr 2019, 22:46
Bericht 23 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2