Hier gaat het trainen prima! Ik zit nu in week 9 van de 36K Challenge training en in week 3 van de Dopey Challenge training. Ik gebruik de schema's van Jeff Galloway, deze gebruik ik al sinds 2016 toen de eerste HM in DLP kwam! Ze werken voor mij goed. Ik had de aangepast naar iets minder kilometers, maar tot nu toe nog altijd de afstand aan kunnen houden van het originele schema.
Langste loop tot nu toe 13km, opgebouwd vanaf 0km in april omdat ik in december een knie kijkoperatie heb gehad. Snelheid is nog steeds ver te zoeken, maar ben blij dat de afstanden goed gaan met mijn knie! Fysio zei al dat ik keuze moet maken: of snelheid trainen of afstand, dus ik ga voor het laatste!
Ik speel een beetje met interval lopen, runwalkrun. Ik kan nu 45min in 1 stuk, en ik wil begin september een wedstrijdloop van 8km doen zonder wandelen. Dus daar ook langzaam aan naar toe aan het werken.
Vanaf 23 juli om het weekend 2 trainingen in het weekend, om zo de challenge te al vast te oefenen. "Trainen op vermoeide benen" laat maar zeggen
Ben benieuwd naar wat de rest naast hardlopen doet.