Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 6 berichten ] 
Trip reserveren en een paar vraagjes.. 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Trip reserveren en een paar vraagjes..
Hoi hoi allemaal,

Wat is dit toch een leuk forum! Faceboek groep ook top!
Dat wilde ik eerst even zeggen haha.

Ik wil samen met mijn man aankomende januari naar Disneyland Paris gaan. Eindelijk weer na best een aantal jaar niet te zijn geweest. Vreselijk is dat.
Ik wil heel graag voor mijzelf daar een Infinity jaarkaart gaan aanschaffen zodat ik vaker kan gaan. Ik vind het ook leuk om met mijn moeder of mijn dochter bijv te gaan. Ik heb er al veel over gelezen en ben een hoop wijzer.

Toch heb ik nog een paar vraagjes, hoop dat ik ze op de goede plek plaats..

*Ik wil de actie gaan reserveren die nu is met 25%korting en eten erbij.
Dit wil ik dan voor mijn man reserveren en voor mijzelf ter plekke toeristen belasting betalen. Is dit nog mogelijk? En kan ik dan daar ook ontbijt erbij nemen voor mijzelf? Ik koop dan voor de eerste dag park een los ticket.
* Weten jullie of de Golden Forrest kamers ook te reserveren zijn met deze aanbieding?..
* Welke datum adviseren jullie... 22 of 29 januari..of maakt dat niet veel uit? De maandagen zijn al vol helaas voor aankomst.
*Weten jullie tot hoe laat de parken open zullen zijn afgaande op voorgaande jaren?
Het zal denk ik niet zo druk zijn. Dat is wel fijn.
Het lijkt mij een aardige aanbieding. Ik hoop dat jullie wat info voor mij hebben!
Groetjes,
Daniëlle

Za 25 Aug 2018, 12:51
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: Trip reserveren en een paar vraagjes..
Je kan inderdaad arrangement boeken voor 1 persoon en voor jezelf een jaarkaart boeken. Bijna alle aanbiedingen zijn (beperkt) geldig voor de Golden Forest kamers.
Als je een Golden Forest kamer boekt zit het ontbijt er sowieso inbegrepen en hoef he dus hier geen zorgen over hebben. Boek je een arrangement, dan kan je ochtend zelf tegen betaling gaan ontbijten als het niet bij je arrangement zit.

De openingstijden van vorig jaar vind je hier http://www.dlpguide.com/calendar/monthl ... s/2018/01/
De data dat je wilt gaan zal het normaal rustig zijn, het is ook wel laagseizoen. Dus is niet alles open door onderhoud. Volgens de laatste (geruchten) zal dan wel het Star Wars en Pirates and Princesses seizoen bezig zijn.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Za 25 Aug 2018, 17:17
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Let wel op dat als je arrangement boekt waar dinercoupons bij inbegrepen zijn die alleen zijn voor de persoon in het arrangement en niet voor de jaarkaarthouder die je ter plekke bijboekt.

Za 25 Aug 2018, 18:41
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Je kan inderdaad arrangement boeken voor 1 persoon en voor jezelf een jaarkaart boeken. Bijna alle aanbiedingen zijn (beperkt) geldig voor de Golden Forest kamers.
Als je een Golden Forest kamer boekt zit het ontbijt er sowieso inbegrepen en hoef he dus hier geen zorgen over hebben. Boek je een arrangement, dan kan je ochtend zelf tegen betaling gaan ontbijten als het niet bij je arrangement zit.

De openingstijden van vorig jaar vind je hier http://www.dlpguide.com/calendar/monthl ... s/2018/01/
De data dat je wilt gaan zal het normaal rustig zijn, het is ook wel laagseizoen. Dus is niet alles open door onderhoud. Volgens de laatste (geruchten) zal dan wel het Star Wars en Pirates and Princesses seizoen bezig zijn.

Dank je wel voor je uitleg!
Dan ga ik morgen even bellen of de Golden forrest kamers ook meedoen. Ik zie dat online niet staan.
Kan je trouwens als Infinity kaarthouder een introducé meenemen naar bepaalde events?...Zou leuk zijn maar ben bang van niet haha.

Za 25 Aug 2018, 19:03
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mich€l schreef:
Let wel op dat als je arrangement boekt waar dinercoupons bij inbegrepen zijn die alleen zijn voor de persoon in het arrangement en niet voor de jaarkaarthouder die je ter plekke bijboekt.

Jaaa inderdaad! Als ik de jaarkaart heb gehaald krijg ik wel de korting in de restaurants begrijp ik. Dat is ook wel lekker.
Het is jammer dat het voor 1 persoon best prijzig is in verhouding tot 2 personen arrangement. Maar dat is altijd natuurlijk.

Za 25 Aug 2018, 19:08
Bericht 5 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Disneydaan schreef:
Dank je wel voor je uitleg!
Dan ga ik morgen even bellen of de Golden forrest kamers ook meedoen. Ik zie dat online niet staan.
Kan je trouwens als Infinity kaarthouder een introducé meenemen naar bepaalde events?...Zou leuk zijn maar ben bang van niet haha.

Dat varieert per evenement, voor marvel mocht je er twee meebrengen, voor tower of terror geen enkele...

Afbeelding

Di 28 Aug 2018, 08:39
Bericht 6 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 6 berichten ]