Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 5 berichten ] 
Welko hotel goed en goedkoop vlakbij? 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Welko hotel goed en goedkoop vlakbij?
Aangezien ik alleenstaand ben en wij enorme disneyfan ben kijk ik nu wat het voordeligste is om naar Disneyland te gaan.

Voorheen ging ik altijd met een arrangement, maar dit lijkt flink in prijs omhoog te zijn gegaan.

Dus ben nu aan het denken aan jaarkaarten en dan los hotel boeken.
Je hebt verschillende plaatsjes heel vlakbij Disneyland, ik ben opzoeknaar een leuk en goed en goedkoop hotel,wat makkelijk is is als er ook een bus stopt die ons naar Disney kan brengen. Ontbijt inc zou makkelijk zijn maar hoeft niet perse.
Graag een 4 persoons kamer of groter omdat ik 3 kindjes heb.
Heeft iemand tips voor ons?

Zo 09 Sep 2018, 08:07
Bericht 1 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Welko hotel goed en goedkoop vlakbij?
wij vonden partnerhotel adagio prima. Niks bijzonders maar het voldoet. Klein appartement met een slaapkamer met tweepersoonsbed en een slaapbank. Bakkertje om de hoek voor ontbijt...aan de overkant een heel gezellig plein et restaurantjes en directde ingang tot Val d'Europe en een shuttlebus naar de parken (hoewel het ook prima aan te lopen is)

"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding

Zo 09 Sep 2018, 12:43
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
kijk eens naar de partnerhotels of de andere hotels die hier allemaal een eigen topic hebben op het forum... Keuze genoeg lijkt me. partner hotels hebben allemaal kamers tot 4 pers.

Afbeelding

Zo 09 Sep 2018, 13:26
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik vergelijk altijd via trivago en dan kijk ik altijd naar de partner hotels en kijk ook wel in trocy of bussy saind George maar wiel kijk ik bij de laatste plaatsen hoe veel het lopen is van en naar het hotel moet niet verder lopen zijn dan 15 min ook vanwege de koffers. Dus kijk ik ook via de kaart en kijk ik ook wat er in de bijstaande tekst staat. Kan je ook veel uit halen. Ik viind kyriad ook goed te doem dan heb je de pendelbus en geen gezeur met de metro natuurlijk.
Voor de metro kan je ook een week kaart kopen kost 27 euro voor een hele week en je kan gaan en staan waar je wil in Parijs als je alle zones hebt. En bij trivago moet je dan wel op het hotel klikken wat je wil bekijken en dan krijg je meerdere prijzen en soms is het goed koper dan de prijs wat aangegeven staat. Heb je vragen stel ze maar privé weet heel veel kwa boeken van Disney vakanties

2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, campanile torcy, cheyenne

Zo 09 Sep 2018, 23:48
Bericht 4 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Miss CM

Reageer met citaat
Ik zit meestal in het Ibis of Ibis budget val d’europe. Of in het mercure BUSSY SAINT GEORGES.
De 1e 2 zijn bovenop het metrostation (2 min metro tijd naar disney) de 3e is 6 min metro tijd naar disney en 2 min lopen vanaf t station naar het hotel. Ik neem altijd losse kaartjes, voor 1 halte is dat 1.95 geloof ik voor 2 haltes 2.30 ofzo.

Afbeelding

Ma 10 Sep 2018, 17:42
Bericht 5 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 5 berichten ]