Disneyhotel of niet ?

Alles over de hotels in Walt Disney World.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Antonee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 10:29

Wij willen graag terug naar disneyworld in 2019maar twijfelen nog heel hard over de keuze van het hotel (niet te duur want we slapen er alleen maar) we zijn aant twijfelen tussen disney coronado springs met de gratis dining plan ofwel een partner hotel (Wyndham Garden Lake Buena Vista) zonder dining plan en dan had ik nog een vraagje zou ge ook eventueel wel een dining plan kunnen bijboeken want dit is toch een officieel disney springs hotel ? Natuurlijk tegen betaling
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Antonee schreefCOLONWij willen graag terug naar disneyworld in 2019maar twijfelen nog heel hard over de keuze van het hotel (niet te duur want we slapen er alleen maar) we zijn aant twijfelen tussen disney coronado springs met de gratis dining plan ofwel een partner hotel (Wyndham Garden Lake Buena Vista) zonder dining plan en dan had ik nog een vraagje zou ge ook eventueel wel een dining plan kunnen bijboeken want dit is toch een officieel disney springs hotel ? Natuurlijk tegen betaling
Het boeken van een WDW hotel heeft enkele belangrijke voordelen, zo kan je vroeger reserveren voor je restaurants en FP+ en heb je ook gratis vervoer van en naar luchthaven en in WDW zelf.
Meer tips en uitleg vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 13#p137213
De aanbieding met gratis dining plan vind je hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 22#p136522
Ik heb zelf even getest of je bij partner hotel een dining plan kan toevoegen en dit lukte mij niet, dus zal het ook niet mogelijk zijn denk ik. Als je het niet echt gratis krijgt zou ik het ook niet gaan bijboeken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Antonee
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2016, 10:29

Op de officiele website staat dat deze hotel ook beschikt over magic hours, fastpass enz daarmee dat ik dacht misschien dan een diningplan ook
Ja het is alleen gratis als je een duurder hotel neemt anders heb je alleen ontbijt of quick service gratis
Wij willen echter wel een upgrade naar de gewone diningplan en die moeten wij altijd betalen
Ik heb disney zelf een mail gestuur met de vraag of dit niet mogelijk is ivm met de diningplan
Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Je kan alleen een diningplan nemen bij een arragement bij wdw dus onsite resort en tickets bij wdw.
Wij verbleven deze zomer op i drive stuk goedkoper. En losse tickets gekocht online .we gingen deze x maar paar dagen naar de parken dus geen dining plan nodig.
Als je een week of langer gaat is het wel handig.
Vorige x zaten we in coronado springs en kregen we een free qs .upgrade gedaan naar gewone ddp.wS goedkoper dan uit de pocket betalen.en we kregen een free memory maker van 169 $ en een free giftcard van 200 $ dus dat scheelde ook weer. Fp kan iedereen boeken met tickets 60 dagen vooraf als je onsite cerblijft.30 dagen vooraf of site
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Ik denk dat de beslissing/ervaring vooral afhangt van hoe je je dagindeling er uit wil laten zien, en of dit past in de uren van de shuttle bus.
In december 2016 zaten wij op international drive in de Wyndham met gratis shuttle bus naar Universal (voor 3 nachten).Bleek toen we in het hotel aankwamen dat er maar 2 shuttle's s'morgens richting universal gingen: 9u en 10u, was je later opgestaan had je pech en wou je vroeger gaan het was te voet ongeveer 40 minuten onderweg. En de eerste shuttle terug was pas om 17u30 en geen tot na sluitingstijd van het park.

Dit jaar zijn we met onze kinderen geweest (13, 6, 0), en het intern bus systeem van Disney vind ik al een reden om volgende keer terug voor een Disney hotel te kiezen. De eerste week hadden wij een ander hotel in kissimmee voor andere dingen te bezoeken dan Disney en hier was ook enkel een shuttle (die we niet hebben gebruikt) in de VM richting de Disney parken, en vanaf de late NM terug naar het hotel.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar