Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
NEED HELP! WDW Photopass 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht NEED HELP! WDW Photopass
Beste leden,

allereerst mijn excuses wanneer dit bericht niet goed staat. Neem het mij ajb niet kwalijk. Ik ben al een lange tijd niet meer actief geweest op dit gezellige forum, echter heb ik nu een vraag.

Volgende maand ga ik naar WDW. De laatste keer dat ik daar ben geweest, is bijna 10 jaar geleden. In de tussentijd is er natuurlijk heel veel veranderd en bijgekomen.. of verdwenen.
Ik ben opzoek naar iemand die mij haarfijn (in Jip & Janneke taal) kan uitleggen hoe de Photopass in WDW Orlando werkt.

Antwoorden mag hier, maar een privé bericht is ook welkom.

Voor nu heb ik de volgende vragen:
- Waar kan ik de photopass aanschaffen
- enig idee hoe duur de pass is...?
- zijn er verschillende versies van de pas(sen) (ik zie bijvoorbeeld ook van die foto's waar mensen hun hand ophouden en er later een Disneyfiguur op staat, zoals Sebastian)
- is 1 pas te gebruiken in alle parken (o.a. MK, Epcot en/of Animal Kingdom)
- hoe zit het/ wat is het verschil tussen de pas of een armband?

Zoals je kan lezen... help! Ik ben er te lang uit geweest om dit te volgen. Graag wil ik goed voorbereid op vakantie graag.

Indien het bericht ergens anders hoort, verneem ik dat graag. Anders zie ik de reacties graaaaag tegemoet.

Voor nu een hele fijne dag gewenst!

Liefs,

Serena

3 t/m 15 november Walt Disney World, Orlando
17 t/m 19 november Disneyland Parijs

Vr 05 Okt 2018, 08:48
Bericht 1 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: NEED HELP! WDW Photopass
De Memorymaker is de photopass van WDW, deze kun je laten koppelen aan je Magic band als je die hebt. Als je hem van te voren aanschaft, dan is hij iets goedkoper. Volgens mij minimaal 3 dagen van te voren (zie link hier onder) Met de Memory Maker, kun je ook die foto's laten maken met Digitale Disney Characters en zelf stickers en randjes toevoegen aan je foto's. Eens aangeschaft is hij gewoon in alle parken geldig.

Let er wel op dat de foto's maar 45 dagen online blijven staan.

De Memorymaker is hier te koop: https://disneyworld.disney.go.com/en-eu/memory-maker/

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Vr 05 Okt 2018, 09:08
Bericht 2 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
En als je een aanbieding hebt geboekt en in een van de disney hotels zit kan de fotopass bij je boeking zitten.
Als je hem moet kopen dan kan je hem aan je Magic bands of toegangskaartje koppelen. Je krijgt naast de foto’s die door de photopass fotografen zijn gemaakt die je door alle parken te vinden zijn ook de foto’s van de attracties automatisch. Je kan ze ook linken met de code die je kan vinden bij je attratie foto bij de uitgang van rides.
De fotografen in de parken kunnen ook de Magic shots maken. Dat zijn de foto’s waar bv tinker bell of olaf op staan. Of dat lijkt dat je door de ballonnen van up word opgetild. Deze foto’s zitten gewoon bij de fotopass in, daar hoef je niet meer voor te betalen maar wel geregeld even aan de photograaf vragen of ze er een willen maken. Er zit geen verschil in de pas op kaart of via de magic band. Je kan een gekochte fotopass gewoon koppelen aan je eigen account via de app. En zoals hierboven ook staat gewoon in alle parken te gebruiken,en ook sommige periode’s in de zwemparken en in disney springs vind je ook fotograven,

Afbeelding

Vr 05 Okt 2018, 23:31
Bericht 3 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
De memorymaker kan linken aan je toegangsticket in de mydisneyexperience app of website. Dat is dezelfde app of website als waar je je fastpas op reserveert.

Als je dan een foto laat nemen ergens in het resort laat je uw toegangsticket of magicband scannen, als je memorymaker eraan gekoppeld is kan je de foto's na ongeveer 15 minuten in de app zien, downloaden of delen op sociale netwerken.

Afbeelding

Ma 08 Okt 2018, 19:54
Bericht 4 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 4 berichten ]