Tokyo Disneyland Electrical Parade

Alle algemene informatie over het TD Resort
Prince Charming

Als tijdelijke vervanging van de Electrical Parade heeft TDL nu Nightfall Glow parade:

Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Ziet er mooi uit! Alleen vind ik de muziek wat saai maar das mijn mening,

Het valt me trouwens wel op dat ze allemaal vast zitten. (gezekerd zijn)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Vind er niet zoveel aan.. vanwaar deze tijdelijke parade ?!

@Lila: In elke parade zitten de characters vast.. Ook bij de Once Upon a Dream Parade!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Electrical Parade Dreamlights krijgt een grondige refurb, vandaar deze kleine parade als vervanging. Is beter dan niets in ieder geval.
Vind de floats op zich wel mooi hoor, voor een tijdelijke parade.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Op zich leuke floats, met al die kleureffecten, maar wel wat kort en saai wat muziek betreft. Maar inderdaad: als tijdelijke parade mag hij er wel zijn.
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Wezz @ do 12 mei, 2011 12:40 schreefCOLONVind er niet zoveel aan.. vanwaar deze tijdelijke parade ?!

@Lila: In elke parade zitten de characters vast.. Ook bij de Once Upon a Dream Parade!
En de prinsessen float dan die kunnen alle kanten op. Het is me vaker opgevallen dat ze niet altijd gezekerd zijn. En de karakters die er vanaf kunnen zitten ook niet vast.
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Lila @ 12 mei 2011 16:54 schreefCOLON
Wezz @ do 12 mei, 2011 12:40 schreefCOLONVind er niet zoveel aan.. vanwaar deze tijdelijke parade ?!

@Lila: In elke parade zitten de characters vast.. Ook bij de Once Upon a Dream Parade!
En de prinsessen float dan die kunnen alle kanten op. Het is me vaker opgevallen dat ze niet altijd gezekerd zijn. En de karakters die er vanaf kunnen zitten ook niet vast.
Jaah ze kunnen moeilijk een dansende princess vastmaken...
Vind dit een vrij goede parade maar de muziek is .. tja voor een tijdelijk parade is dit fantastitch !

:stitch:
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Vind de floats wel redelijk mooi, maar de muziek is inderdaad erg slaapverwekkend! Deze parade blijft trouwens bestaan als de Electrical Parade terugkeert. Ze zullen hem uithalen bij regenachtige dagen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Mark
Member
Member
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 21:20

Ook de prinsessen zitten vast hoor ;-). kijk maar eens naar andere filmpjes van deze parade.
Ik vind het echt een bijzonder mooie parade en zelfs de muziek vind ik geniaal!
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Mark @ do 12 mei, 2011 18:53 schreefCOLONOok de prinsessen zitten vast hoor ;-). kijk maar eens naar andere filmpjes van deze parade.
Ik vind het echt een bijzonder mooie parade en zelfs de muziek vind ik geniaal!
Ja bij deze parade zit iedereen vast, maar in parijs is dat niet zo, alleen de karakters die stil staan zitten vast of die op hoogte staan zitten vast.
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

glstitch @ do 12 mei, 2011 17:22 schreefCOLON
Lila @ 12 mei 2011 16:54 schreefCOLON
Wezz @ do 12 mei, 2011 12:40 schreefCOLONVind er niet zoveel aan.. vanwaar deze tijdelijke parade ?!

@Lila: In elke parade zitten de characters vast.. Ook bij de Once Upon a Dream Parade!
En de prinsessen float dan die kunnen alle kanten op. Het is me vaker opgevallen dat ze niet altijd gezekerd zijn. En de karakters die er vanaf kunnen zitten ook niet vast.
Jaah ze kunnen moeilijk een dansende princess vastmaken...
Vind dit een vrij goede parade maar de muziek is .. tja voor een tijdelijk parade is dit fantastitch !

:stitch:
Dus zitten ze ook niet allemaal vast ;)
Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Vind de floats erg mooi voor iets wat geplant is om tijdelijk en op regen dagen uit te gaan ook erg leuk dat de feeen Founa, Flora en Mooiweertje er is zitten en Clairence. Veder de meeste characters worden gezekerd als er voor hun gevaar dreigt voor hun veiligheid.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tokyo Disneyland Electrical Parade Dreamlights

Dit is een geweldige variant op de ondertussen wel gekende Light Ears!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prince Charming schreefCOLONAls tijdelijke vervanging van de Electrical Parade heeft TDL nu Nightfall Glow parade:

Deze parade is nog steeds op regenachtige dagen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf Juli 2017 is er de vernieuwde versie van Tokyo Disneyland Electrical Parade Dreamlights !!!

Afbeelding

Er is goed nieuws voor de fans van de Tokyo Disneyland Electrical Parade Dreamlights .
Er zal een nieuwe versie van de parade te zien zijn vanaf 11 Juli 2017 . In deze parade zien we ondermeer een float van Frozen en Cinderella zal zelfs een paar floats krijgen . Zij krijgt ondermeer de bekende pompoen koets en een rijdende balzaal .
En de float van Beauty and the Beast die in 2011 verdween zal ook terugkeren tijdens deze vernieuwde versie .
In deze vernieuwde versie zullen alle lichtjes vervangen zijn door led . En dit geeft nog meer kleur en magie tijdens dit nachtelijk spektakel .

bron : https://ohmy.disney.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar