Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Disneyland Paris Run Weekend 2020 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disneyland Paris Run Weekend 2020
Ja. Bedankt voor de informatie. Wellicht dat een goedkoop hotel uitkomst brengt.

Za 23 Nov 2019, 16:28
Bericht 16 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Een paar vraagjes vooral ik me al of niet verder zal verdiepen in een mogelijke deelname :

- De 5 kilometer is op vrijdag om 20:00 ... wanneer moet je dan effectief aan de start zijn ... is een vertrek kort na de middag in West-Vlaanderen nog (ruim ?) op tijd om in te checken, expo te bezoeken (enkel ophalen bib), naar kamer te gaan om loopkledij aan te doen en naar de start te gaan ?
- De 10 kilometer is op zaterdag om 07:00 ... zelfde vraag : wanneer moet je dan effectief aan de start zijn
- Idem voor halve marathon : hoe zit het met vooraan te starten ?

Kan je na je deelname (op zondag dan) nog terug naar het hotel om te douchen (m.a.w. ben je terug in je hotel voor de uitchecktijd ... of zijn ze zo vriendelijk voor de lopers deze uitchecktijd op te schuiven ?)

Wo 27 Nov 2019, 22:10
Bericht 17 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Je moet vrijdag om 6 uur je bib opgehaald hebben. Of je dit haalt zal je zelf even moeten bekijken. Na het ophalen van je bib heb je sowieso tijd om je om te kleden enzo, dus dat komt wel goed.

Hoe laat je aan de start moet zijn voor de 10 en 21 hangt af van je eigen voorkeur en je startvak. Als je perse helemaal vooraan wil staan in je startvak, dan zal je er denk ik rond 6 uur moeten zijn. Wij zijn er half 7, kwart voor 7 en staan dan ergens in het midden. Heb je een hoger startvak kan je er voor kiezen om eerder of later te zijn (je start later, maar miss wil je daardoor juist verder vooraan staan). Als je 7 uur te vroeg vind, het laatste startvak sluit later, dus je kan na 7 uur nog in een startvak gaan staan (en je mag altijd in een hoger vak)

Do 28 Nov 2019, 14:40
Bericht 18 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Olaf, bedankt voor je antwoord ... 6 uur ... wordt nipt denk ik ... ik zal moeten kijken om vroeger te vertrekken dan want heb geen goesting om me op te jagen als we in een file zouden belanden.

Tweede iets : ik wil niet verwaand klinken maar betreffende het startvak van de 21 km. (ik heb een scherpe tijd staan op halve marathon) ... bestaat er zoiets als een "startbox" voor de lopers die er echt voor gaan ? Ik zou de 5 en 10 lopen voor de foto's en de fun maar zou op de 21 km. er toch vol voor willen gaan vandaar ... en zo ja, moet je die tijd op één of andere manier bewijzen ?

Do 28 Nov 2019, 14:48
Bericht 19 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
geebee schreef:
Olaf, bedankt voor je antwoord ... 6 uur ... wordt nipt denk ik ... ik zal moeten kijken om vroeger te vertrekken dan want heb geen goesting om me op te jagen als we in een file zouden belanden.

Tweede iets : ik wil niet verwaand klinken maar betreffende het startvak van de 21 km. (ik heb een scherpe tijd staan op halve marathon) ... bestaat er zoiets als een "startbox" voor de lopers die er echt voor gaan ? Ik zou de 5 en 10 lopen voor de foto's en de fun maar zou op de 21 km. er toch vol voor willen gaan vandaar ... en zo ja, moet je die tijd op één of andere manier bewijzen ?

Wat is je scherpe tijd? Er is zo'n vak, maar je moet het wel aantonen met de tijd van een andere run en dus snel genoeg zijn

Do 28 Nov 2019, 15:04
Bericht 20 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:
geebee schreef:

Wat is je scherpe tijd? Er is zo'n vak, maar je moet het wel aantonen met de tijd van een andere run en dus snel genoeg zijn

Ik kan een 1.16 en een 1:24 "bewijzen" op de halve marathon dit jaar.

Do 28 Nov 2019, 18:08
Bericht 21 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zie nu dat er ook een 5km run is op vrijdagavond. Gaan er treinen/bussen naar Nederland in de avond? Gewoon een vraag..

Vr 29 Nov 2019, 16:45
Bericht 22 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Zo laat niet meer vrees ik

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 29 Nov 2019, 17:09
Bericht 23 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2