A tribute to all Cast Members at Disneyland Paris

Partner site van Café Mickey met leuk Disney nieuws en vooral mooie Disney filmpjes.

ModeratorCOLON dlrpfans

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Exclusive Tribute to all Disneyland Paris Cast Members for Making The Magic
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Echt mooie en goede beelden en ook zeer goede muziek.
Maar ook een echt en zeer tof initiatief want de cast members verdienen dit ook en ze zullen het ook moeilijk hebben in deze tijden zoals vele anderen ook.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

marc schreefCOLONEcht mooie en goede beelden en ook zeer goede muziek.
Maar ook een echt en zeer tof initiatief want de cast members verdienen dit ook en ze zullen het ook moeilijk hebben in deze tijden zoals vele anderen ook.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Bedankt, vond ik daarom dat ik dit wilde maken samen met Gijs
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Alleen heel erg jammer dat DLP nu gesloten blijft tot 12 Februari 2021 aanstaande , anders kon men hen ter plaatse ook een tribute geven.
Hopelijk zijn dan tenminste ook alle attracties weer of bijna open :?: :?: :?:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

marc schreefCOLONAlleen heel erg jammer dat DLP nu gesloten blijft tot 12 Februari 2021 aanstaande , anders kon men hen ter plaatse ook een tribute geven.
Hopelijk zijn dan tenminste ook alle attracties weer of bijna open :?: :?: :?:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
ik hoop het, ik mis het elke dag, sommige mensen begrijpen het niet, het is maar dlp we kunnen zonder, maar ik niet, het is wat ik doe elke dag, videos maken, foto's, persberichten volgen enz, nu zit ik compleet vast, elke dag aan het denken wat ik nog zou kunnen maken van videos om die periode te overbruggen
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

dlrpfans schreefCOLON
marc schreefCOLONAlleen heel erg jammer dat DLP nu gesloten blijft tot 12 Februari 2021 aanstaande , anders kon men hen ter plaatse ook een tribute geven.
Hopelijk zijn dan tenminste ook alle attracties weer of bijna open :?: :?: :?:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
ik hoop het, ik mis het elke dag, sommige mensen begrijpen het niet, het is maar dlp we kunnen zonder, maar ik niet, het is wat ik doe elke dag, videos maken, foto's, persberichten volgen enz, nu zit ik compleet vast, elke dag aan het denken wat ik nog zou kunnen maken van videos om die periode te overbruggen

Ik leef echt met je mee.
Al ga ik niet zo dikwijls als jullie toch mis ik het ook heel erg , al is het maar voor jouw video's.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar