Nieuw Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

Hi,

Onze huidige passen zijn inmiddels verlopen en niet verlengd omdat we niet zouden gaan. Nu denk we erover om in November 5 dagen naar Disney te gaan. Als ik dan ga kijken is het toch weer goedkoper om 5 dagen hotel buiten het verblijf te boeken en dan een jaarkaart te nemen.

Alleen omdat je moet reserveren. Is dat dan wel mogelijk op dit moment? Kan ik dus bv 5 dagen een hotel/centerparcs boeken en dan in het park een jaarkaart aanschaffen en dan 5 dagen lagen het park in ?

Of hoe kan ik dat nu het beste doen ivm corona

gr Marnix
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONHi,

Onze huidige passen zijn inmiddels verlopen en niet verlengd omdat we niet zouden gaan. Nu denk we erover om in November 5 dagen naar Disney te gaan. Als ik dan ga kijken is het toch weer goedkoper om 5 dagen hotel buiten het verblijf te boeken en dan een jaarkaart te nemen.

Alleen omdat je moet reserveren. Is dat dan wel mogelijk op dit moment? Kan ik dus bv 5 dagen een hotel/centerparcs boeken en dan in het park een jaarkaart aanschaffen en dan 5 dagen lagen het park in ?

Of hoe kan ik dat nu het beste doen ivm corona

gr Marnix
Je kan online een jaarkaart aankopen en deze dan binnen de 2 maand afhalen in de parken.
https://www.cafemickey.com/news/index.p ... aarkaarten

Pas nadat je de echte jaarkaart in handen hebt kan je deze gebruiken om toegang tot de parken te reserveren.... Dit zou je kunnen omzeilen door een Disney hotel te boeken, want dan krijg je altijd toegang als je jaarkaart geldig is.

Goed de voorwaarden doorlezen voor je wat gaat kopen!
Wanneer je de Jaarpas via internet aanschaft, heeft de Jaarpashouder de mogelijkheid een tijdelijke Jaarpas af te drukken. Deze tijdelijke Jaarpas dient op de eerste dag van het bezoek en vóór het verstrijken van de termijn, zoals vermeld op de tijdelijke Jaarpas (2 maanden beginnend op de dag van de goedkeuring van de aankoop), omgewisseld te worden tegen de definitieve Jaarpas. Dit kan bij balies 7 tot 12 bij de ingang van het Walt Disney Studios Park.
Wanneer je de Jaarpas via internet aanschaft, heeft de Jaarpashouder de mogelijkheid een tijdelijke Jaarpas af te drukken. Deze tijdelijke Jaarpas dient op de eerste dag van het bezoek en vóór het verstrijken van de termijn, zoals vermeld op de tijdelijke Jaarpas (2 maanden beginnend op de dag van de goedkeuring van de aankoop), omgewisseld te worden tegen de definitieve Jaarpas. Dit kan bij balies 7 tot 12 bij de ingang van het Walt Disney Studios Park.
Alles is te vinden op de DLP site.... https://bit.ly/2TdqpQw (Kis bovenaan jaarpassen, en kijk zeker op meer informatie onderaan.

Op onze site vind je ook veel info: https://www.cafemickey.com/news/index.p ... aarkaarten

De huidige prijzen en jaarkaarten zijn geldig tot 3 november, vanaf dan kunnen er wijzigingen zijn! Als je hem online aankoopt ervoor heb je de bestaande en voorwaarden en prijzen. En je hebt 2 maand om je jaarkaart af te halen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

mhhh lastig. Ik kan dan alleen niet zien of er nog plek is.
Kan iemand controleren of er voor 17 t/m 21 november nog plekken vrij zijn voor jaarkaart bezitters.
Zou een beetje jammer zijn dat ik jaarkaarten ga kopen en er vervolgens geen plek is
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

marnixk schreefCOLONmhhh lastig. Ik kan dan alleen niet zien of er nog plek is.
Kan iemand controleren of er voor 17 t/m 21 november nog plekken vrij zijn voor jaarkaart bezitters.
Zou een beetje jammer zijn dat ik jaarkaarten ga kopen en er vervolgens geen plek is
Je kan dat hier bekijken. https://register.disneylandparis.com/av ... =ticket,ap


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONmhhh lastig. Ik kan dan alleen niet zien of er nog plek is.
Kan iemand controleren of er voor 17 t/m 21 november nog plekken vrij zijn voor jaarkaart bezitters.
Zou een beetje jammer zijn dat ik jaarkaarten ga kopen en er vervolgens geen plek is
Dit kan elk moment veranderen spijtig genoeg.
Vandaag zijn er terug extra plaatsen toegevoegd waardoor er nu vanaf midden november wel veel dagen vrij zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

ik heb nu tijdeijke passen. ik kan echter maar 1 dag reserveren. Kan ik nu op een andere manier nog meer dagen reserveren. Zou een beetje lullig zijn als we maar 1 dag kunnen en de rest van de week niet.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONik heb nu tijdeijke passen. ik kan echter maar 1 dag reserveren. Kan ik nu op een andere manier nog meer dagen reserveren. Zou een beetje lullig zijn als we maar 1 dag kunnen en de rest van de week niet.
Kan pas met echte jaarkaart. Je zou als je een Disney hotel boekt wel sowieso toegang kunnen hebben zonder reservering

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

Heeft iemand nog een tip om er telefonisch door heen te komen. Heb gisteren 15+ keer gebeld naar het 020 nummer, maar dan krijg ik steeds de melding dat het te druk is en wordt ik verbroken.
Vanochtend meteen om 9:00 gebeld, een uur in de wacht gestaan en toen maar opgehangen.
Krijg via het 020 nummer ook niet de optie om een hotel te boeken, bel ik het 0900 dan krijg ik die optie wel, echter krijg ik dan weer de melding dat het te druk is en wordt ik verbroken. Das makkelijk geld verdienen voor elke oproep naar het 0900 een euro aftikken en dan verbreken.

Iemand nog een andere nummer wat eventueel te bellen is ?
Ik heb nu onderstaande nummers geprobeerd:
0207219362
090034763965
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONHeeft iemand nog een tip om er telefonisch door heen te komen. Heb gisteren 15+ keer gebeld naar het 020 nummer, maar dan krijg ik steeds de melding dat het te druk is en wordt ik verbroken.
Vanochtend meteen om 9:00 gebeld, een uur in de wacht gestaan en toen maar opgehangen.
Krijg via het 020 nummer ook niet de optie om een hotel te boeken, bel ik het 0900 dan krijg ik die optie wel, echter krijg ik dan weer de melding dat het te druk is en wordt ik verbroken. Das makkelijk geld verdienen voor elke oproep naar het 0900 een euro aftikken en dan verbreken.

Iemand nog een andere nummer wat eventueel te bellen is ?
Ik heb nu onderstaande nummers geprobeerd:
0207219362
090034763965
https://www.cafemickey.com/news/index.p ... artkorting

Mss ook eens op andere manieren prijs bekijken. Voor de rest proberen inbellen en veel geduld hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

bellen heb ik maar opgegeven. Nu maar een weekje Sante Fe erbij geboekt.
wel triest dat ze telefonisch gewoon niet bereikbaar zijn
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar