The Princess And The Frog

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Dragy @ wo dec 16, 2009 5:45 pm schreefCOLONHier een leuk berichtje gelezen in het nieuwsblad:


Kus een kikker en krijg salmonella
Artsen waarschuwen voor contact met amfibie

NVT - Vrouwen die soms een kikker kussen in de hoop dat hij in een prins verandert, houden daar maar beter mee op.
De beroepsvereniging van Amerikaanse dierenartsen heeft het publiek naar aanleiding van de nieuwste Disneyfilm De Prinses en de Kikker aangeraden met hun mond uit de buurt van de amfibieën te blijven.

'Wij herinneren eraan dat een ongeloofde handeling bij een amfibie, zoals een kus, een ernstige ziekte tot gevolg kan hebben. En geen prins. Want kikkers kunnen bij mensen een salmonella-infectie veroorzaken', waarschuwen de veeartsen.

In 2009 zijn er in de VS al 48 gevallen van salmonella genoteerd die veroorzaakt werden door kikker.


Lachuuuuh :goofy:
Prince Charming

de premiere in Parijs. Geen characters te zien......


Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Zijn net terug van voor-premiere van Princess and the Frog, :appl: :appl: :appl: :thumbs:
MINI Mouse

Ja, is ie leuk :D

Ben ook erg benieuwd hoor, de voorstukjes beloven al veel goeds.

De laatste tijd wachten we eigenlijk meestal tot de film uit is op DVD / Blu-ray, maar
voor deze misschien maar een uitzondering maken :yes:
Wil dan wel naar de Engelstalige versie
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

We vonden ´m GE-WEL-DIG! Hebben erg moeten lachen, de muziek is zó goed, de hele sfeer van het zuiden, New Orleans is erg goed getroffen. Wat ons betreft een aanrader. :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Het ziet er mij een leuke film uit!
Gebruikers-avatar
Ingetje
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2009, 21:44

Het lijkt mij een superfilm...
Gisteren in Metropolis in Antwerpen verkochten ze popcornbakjes van de film, met daarbij een bijpassende plastic frisdrank beker met op het dekseltje een mooi kikkertje... Leuke merchandise :mrgreen:
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever"
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Ik denk dat ik volgende week in de bioscoop moet zitten!
Want ik wil hem zeker in de bios zien
:wink:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Het irritante hier is dat ik nog niet kan zien wanneer de Engelse versie draait... zal wel pas vanaf woensdag te zien zijn...
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Ik zie in Oss alleen de Nederlands gesproken versie!! :cry:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

JuffieJoyce _Belle @ ma feb 01, 2010 5:02 pm schreefCOLONIk zie in Oss alleen de Nederlands gesproken versie!! :cry:
In de bios in Uden staat er niet bij welke versie ze draaien, maar het zal ook wel de NL gesproken versie zijn omdat ze de film alleen 's middags draaien. In de mail-nieuwsbrief stond trouwens: de prinses OP de kikker... :duh:
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Malifecent
Member
Member
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 22:33

Net op de telegraaf.nl gelezen:
Disney-fans ziek na film van onze redactie
AMSTERDAM - Jonge Disney-fans zijn ziek geworden na het imiteren van de heldin in de film 'The princess and the frog.

Je raadt het al. In deze film kust de prinses de kikker die uiteindelijk in een knappe prins verandert. In Amerika hebben inmiddels 50 kinderen een salmonella-infectie opgelopen nadat ze een kikker probeerden te zoenen. De meeste slachtoffers waren meisjes jonger dan elf jaar, meldt de Daily Star

De film gaat deze week in Groot-Brittannië en Nederland in première. Gezondheidsdeskundigen raden de kinderen dan ook af wat voor kikker dan ook te zoenen. Een van de deskundigen merkt droogjes op: "Het had waarschijnlijk geholpen als prinses Tiana haar handen had gewassen na haar ontmoeting met de kikker. Maar dat had waarschijnlijk wat van de magie weggenomen."
Grumpy
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2009, 20:35

ik ben vandaag naar de Engelse versie geweest. echt in 1 woord geweldg :appl:
bring it back disney 2D
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Gooi hem wel even samen.. wel leuk om dit bericht ook te bewaren :)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
kaa
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 12:38

Ik heb hem gisteravond gezien, echt een disney klassieker. Ontzettend mooie muziek, en die geweldige aligator met zijn trompetje.

:thumbs: Super film. :thumbs:

:wave:
5 naar Euro Disney Paris geweest
1 naar Walt Disney World geweest
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar