The Princess And The Frog

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Ik ben juist terug van de film " de prinses en de kikker" ,kben samen met mijn metekindje geweest.Twas de vlaamse versie! Kvond het echt een mooie,typische disneyfilm,die tussen de klassiekers mag staan!

Mijn metekindje zei na de film "het moet goed eindigen hé,want dat gebeurt in alle disneyfilms" Kvond dit zo grappig!
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik ben vandaag geweest!!
Vond hem echt super leuk & mooi :D
Heb echt zitten genieten in de bios!!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
stitchje1981

Ik ben ondertussen al zeker 12 geweest en ik krijg er geen genoeg van :chesire:
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

stitchje1981 @ do 18 feb, 2010 17:24 schreefCOLONIk ben ondertussen al zeker 12 geweest en ik krijg er geen genoeg van :chesire:
Wowie al 12 x joh??
Ik moet echt gauw gaan kijken hihi!!
Afbeelding
stitchje1981

@JuffieJoyce _Belle: jaja, erg he :bleh: .. Ma ik krijg er echt géén genoeg van, de engelse stemmen zijn GEWELDIG, ik blijf er mij een breuk mee lachen en word er altijd emotioneel door, ALLE figuren zijn PRACHTIG + dan nog het feit da het terug 2D getekend, merendeels, is helemaal de max! Ik ben er nog altijd nie goe van :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Je moet ZEKER gaan kijken, nu hij nog speelt...
Op een mega groot scherm en veel geluid als in de cinema kun je maar 1x mee maken :appl:
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Tis zo jammer dattie alleen in de middag draait... dat maakt het lastig om nog een keer te gaan...
Maar Joyce.. t komt vast goed, hijs nog niet uit de bios verdwenen ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Werkelijk schitterende film! Heb 'm direct de eerste week gezien in het Engels. Disney is weer helemaal terug. Hopelijk zien ze in dat ze Pixar de CGI films moeten laten doen en Disney zelf de handgetekende musical films. De animatie, achtergronden en karakters zijn weer fantastisch! De liedjes passen goed in de film, maar ik vind ze niet echt speciaal. Had gehoopt dat Alan Menken de muziek zou doen, maar dat is helaas Randy Newman geworden.
Nu maar hopen dat Princess and the Frog de oscar wint en niet UP. Dat was ook een hele goede film, maar Pixar mag wel eens een jaartje overslaan met de oscars, wat mij betreft!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Nou ik heb em gezien... En ik ben helemaal happy!!
Verliefd op de nieuwe classic hihihi... TOP FILM!!!
:appl: :appl: :appl: :appl:
Afbeelding
hagenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009, 09:14

Vandaag eindelijk de film gezien. In het Nederlands wellismaar, maar ook daarin is hij erg leuk. :thumbs:

De stemmen van Stanley Burleson en Georgina Verbaan passen echt heel goed.

Nu nog even wachten op de dvd om hem in het Engels te kunnen zien.
Gebruikers-avatar
Ingetje
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2009, 21:44

Heb hem ook eindelijk gezien en toch wel een traantje of twee (zelfs meer denk ik) weggepinkt..
Prachtige film en heeeeeeeeeeeerlijke muziek.. weer alles waar Disney om draait...
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever"
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Mittens @ ma 08 maart, 2010 12:45 schreefCOLONHeb hem ook eindelijk gezien en toch wel een traantje of twee (zelfs meer denk ik) weggepinkt..
Prachtige film en heeeeeeeeeeeerlijke muziek.. weer alles waar Disney om draait...
Ik kan het niet meer met je eens zijn.. :thumbs:
Je bent niet de enige die een traantje heeft weggepinkt :wink: Ik hield het ook niet droog! En de muziek is gewoon heeeeerlijk.. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Op 12 mei a.s. komt de film uit op BluRay en DVD!!

Ik ben in elk geval op tijd in de stad! :thumbs:
Afbeelding
MINI Mouse

Belle @ zo 02 mei, 2010 09:00 schreefCOLONOp 12 mei a.s. komt de film uit op BluRay en DVD!!

Ik ben in elk geval op tijd in de stad! :thumbs:
Jaaaaaa, eindelijk, in de bios kijken is er niet van gekomen, dus hij staat in bestelling bij die Bolle.
Kunnen we hem mooi nog een paar keer kijken voordat we weer naar DLP gaan :D
Ik vind de muziek al helemaal geweldig, die staat al wel weer een tijdje in iTunes :thumbs:
Snow White

MINI Mouse @ zo 02 mei, 2010 11:04 schreefCOLON
Belle @ zo 02 mei, 2010 09:00 schreefCOLONOp 12 mei a.s. komt de film uit op BluRay en DVD!!

Ik ben in elk geval op tijd in de stad! :thumbs:
Jaaaaaa, eindelijk, in de bios kijken is er niet van gekomen, dus hij staat in bestelling bij die Bolle.
Kunnen we hem mooi nog een paar keer kijken voordat we weer naar DLP gaan :D
Ik vind de muziek al helemaal geweldig, die staat al wel weer een tijdje in iTunes :thumbs:
Zit 12 mei nog in DLP maar stuur Erik wel naar de winkel, hebben we ook nog iets leuks als we thuis komen.
MINI Mouse

Volgens Bol is hij opgestuurd :thumbs: , dus jullie weten wel wat we morgenavond gaan doen :yes:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar