Tim Burton's Alice in Wonderland 1 & 2

Alles over de Live-action films.
BUTTON_POST_REPLY
MINI Mouse

Tinkerbelletje @ wo 10 maart, 2010 09:18 schreefCOLONWij gaan ook zondagmiddag in Ede!
Ben heel benieuwd.. nooit eerder naar een 3Dfilm geweest in de bios..

Heb er nu al zin in :thumbs:
Grappig!!

Als je een zooitje MINI's bij elkaar ziet staan, dan staan wij daar waarschijnlijk ook bij :D
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Hij draait hier ook gewoon in de lokale bioscoop, dus volgens mij toch veel breder dan Pathe.. gelukkig.
Merlijn weet nu niet meer of hij naar deze film wil of naar Princess & Frog..hihi
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Hier in Arnhem draait hij trouwens ook gewoon in 2D hoor!
Maar dat stukje naar Ede hebben we er wel voor over om m in 3D te kunnen zien :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
MINI Mouse

hagenaar @ di 09 maart, 2010 22:51 schreefCOLONHij is echt heeeeeel leuk en die 3D is echt mooi (en grappig als ze naast je ineens wegduiken omdat er iets op je af komt vliegen).
:lol: kopjes van de maartse haas

Wauw, hij is echt geweldig, we zijn er nog steeds van onder de indruk :thumbs:

Wil hem nog een keer zien, van mij mag ie snel op DVD / Blu ray uitkomen :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik vond hem ook echt heel leuk :D

Heb de Mini's zien staan in de parkeergarage ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Miss Ravenswood
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2009, 00:56

wat een film, wat een film!
gisteren Pathe Scheveningen geweest en genoten, echt weer een meesterwerkje van Burton.

3D, het is niet te vergelijken met pretpark 3D zoals Pandadroom of HISTA, na die attracties zie ik altijd vlekken voor mijn ogen en ben duizelig maar nu geen last gehad.
als je de kans krijgt ga dan voor 3D :chesire:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Miss Ravenswood @ ma maart 15, 2010 12:06 pm schreefCOLONwat een film, wat een film!
gisteren Pathe Scheveningen geweest en genoten, echt weer een meesterwerkje van Burton.

3D, het is niet te vergelijken met pretpark 3D zoals Pandadroom of HISTA, na die attracties zie ik altijd vlekken voor mijn ogen en ben duizelig maar nu geen last gehad.
als je de kans krijgt ga dan voor 3D :chesire:
Couldn't agree more!

Echt weer ene Burton-feestje !! Wat een geweldige film, heb echt zitten genieten en keihard gelachen om sommige grappen. Zat ik daar als enige te lachen.. euhh snappen die mensen dan niks ?! :roll: :chesire:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MINI Mouse

Denk dat het ook scheelt wanneer je Alice "1" hebt gezien, of niet.
een aantal in onze groep gisteren had dat niet, en dan haal je er toch een stuk minder uit

Gisteravond thuis als "toetje" nog Nine gekeken, ook weer zo'n briljante Burton :yes:
Tinkerbelletje @ zo 14 maart, 2010 22:43 schreefCOLONHeb de Mini's zien staan in de parkeergarage ;)
Leuk :thumbs:
Gebruikers-avatar
Tigger
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2009, 16:16

De soundtrack cd's zijn ook geweldig. Er is zelfs een Almost Alice cd daar staat ook dat mooie nummer op van avril lavigne
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Zeer geweldige film. Ik was hem vandaag gaan zien en heb er ontzettend van genoten. Helaas was er een persoon bij die scheel ziet bij 3D, dus dat betekend dat ik hem (helaas :pinocchio: ) nog eens zal moeten herzien maar dan in 3D.

Er linkte inderdaad vaak zaken naar de tekenfilm, en dat vond ik ook vaak geweldig. Vond het een spannende, aangrijpende maar ook humoristische film. Disney en Tim Burton hebben het weer klaar gekregen om een fantastische film te maken.
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Ik word steeds nieuwsgieriger naar deze film. Hopelijk kunnen we hem snel eens gaan zien!
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Wij hebben ook net onze tickets besteld voor morgenavond... :thumbs:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Dragy @ do 18 maart, 2010 22:45 schreefCOLONWij hebben ook net onze tickets besteld voor morgenavond... :thumbs:
Veel plezier, geniet ervan! :thumbs:
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Tinkerbelletje @ vr maart 19, 2010 8:35 am schreefCOLON
Dragy @ do 18 maart, 2010 22:45 schreefCOLONWij hebben ook net onze tickets besteld voor morgenavond... :thumbs:
Veel plezier, geniet ervan! :thumbs:
Zullen we doen, we zijn allessinds benieuwd... Vind alles van Alice in Wonderland (en Lewis Carroll) sowieso leuk... Hoop alleen dat ik niet te moe ben vanavond (sta al 2 weken vroeg op om te gaan werken - lees 04.40 uur)!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Tigger
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2009, 16:16

ben het totaal eens met alle berichten hierboven.
Superfilm. Het geeft je gelijk een andere kijk op Alice in Wonderland.
Ga deze film zeker vaker zien. De eerste keer was 3D en ben van plan om hem nog een keer of wat te gaan bekijken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar