Rapunzel (Disney's Tangled) & Ever After

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik ben ook geweest gisteren... Super film!!
Ben bij de NL'se versie geweest (Pathe Arnhem heeft geen OV.. en heb een Pathe Unlimited)
Dus zodra ik ergens ben waar ze een Pathe hebben waar de OV wel draait... ga ik die kijken ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jaloers ben nog niet geweest
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
darthjeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009, 21:16

Net gezien. Echt een prachtige film met de nodige humor, de typische Disney kippenvel momenten, mooie muziek (zit nu met de soundtrack op de replay). 3D effecten kwamen prima tot uiting.
May the magic be with you!
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Ben er gisteren geweest met mijn dochters en tante Lady. We hebben ontzettend gelachen en Laura heeft ook erg moeten huilen (ze leeft zich nogal in, zeg maar... :wink: )
Afbeelding
Prince Charming

Je kunt je aanmelden via Facebook of Twitter om op de mozaiekfilmposter te komen:

http://www.disney.nl/rapunzel/prijsvraag/
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Ik heb meegedaan :thumbs:
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Een interview met de directors van Tangled:

Gebruikers-avatar
Disneymoonmagic
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2011, 18:58

De beste film die ik ooit gezien heb. :pooh:
Echt grappig.
Ben gelukkig naar de NL versie geweest ben gek op NL films voor de eerste keer.

Echt een aanrader hij staat bij mij op 1 :goofy:

Edit:

Oja vergeten mijn zus en ik wachten ongeveer een half uur.
Er zat een fout in het 3D scherm :( .
We hebben dus een half uur alleen naar dezelfde trailers gekeken ik vergeet nooit meer wat er bij de McDonalds was.

En de reclames waren gewoon Blauw en rood door elkaar heen gemixt :no:
Applaus ervoor hoor :appl:

:ariel: :pooh: Greats DisneyMoonMagic :pooh: :ariel:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Een nieuw avontuur voor Rapunzel en Flynn Rider. Waarschuwing: wie de film nog niet heeft gezien, bekijkt de verse teaserposter in dit bericht beter niet…
Zoals we eerder schreven hebben Nathan Greno en Byron Howard, de regisseurs van Tangled, een nieuw verhaal bedacht voor Rapunzel en Flynn Rider.

Op de D23-beurs werd de eerste poster onthuld voor de nieuwe kortfilm. In het miniavontuur, dat volgens de makers erg grappig wordt, is te zien hoe Rapunzel (met haar nieuwe kapsel) en Flynn (of Eugene, zo je wil) elkaar het jawoord geven.

Zo te zien zijn ook de grappige boeven weer van de partij, net als kameleon Pascal, paard Maximus, enkele meisjes uit het dorp en de geestelijke die wellicht de ceremonie leidt (en aan zijn gezicht te zien ook lijdt?).

Leuk dat de personages terugkeren, maar waarom een titel die doet denken aan de vierde Shrek-film? Brrr…

Volgens de laatste berichten zou de korte animatiefilm in de lente van 2012 op Disney Channel worden uitgezonden, maar wijzigingen zijn altijd mogelijk.

Afbeelding

Bron: Animatie.blog.nl
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Had deze teaser ook al gezien, en dacht eerst van 'nee, toch niet weer een vervolg'. Maar toen ik las dat het een short ging worden, werd ik toch wel benieuwd naar dit "vervolgje".
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Nieuwtje:

Deze kortfilm zal te zien zijn in de bioscoop voor 'Belle & het beest in 3D'!
BURBANK, Calif.--(BUSINESS WIRE)--The Walt Disney Studios proudly announced today that directors Nathan Greno and Byron Howard, the talented team behind Disney Animation Studio’s global blockbuster Tangled, will premiere a delightful new animated short film spotlighting the royal wedding of Rapunzel (Mandy Moore) and Flynn Rider – a.k.a Eugene – (Zachary Levi) in front of each screening of Beauty and the Beast in 3D, which opens on January 13, 2012.

By popular demand, Greno and Howard are bringing back some of Disney’s most beloved characters when Tangled Ever After picks up where Tangled left off. The Kingdom is in a festive mood as everyone gathers for the royal wedding of Rapunzel and Flynn. However, when Pascal and Maximus, as flower chameleon and ring bearer, respectively, lose the gold bands, a frenzied search and recovery mission gets underway. As the desperate duo tries to find the rings before anyone discovers that they’re missing, they leave behind a trail of comical chaos that includes flying lanterns, a flock of doves, a wine barrel barricade and a very sticky finale. Will Maximus and Pascal save the day and make it to the church in time? And will they ever get Flynn’s nose right?

Tangled Ever After is the perfect accompaniment to Beauty and the Beast, which is returning to the big screen in Disney Digital 3D™ and introducing a whole new generation to the Disney classic with stunning new 3D imagery. Beauty and the Beast was nominated for six Academy Awards®, winning Oscars® for Best Song, by the renowned Alan Menken and Howard Ashman, and Best Original Score (Menken).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

hopelijk komt belle en het beest wel in engels in gent !!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Nee ik heb Pathé en Disney Nederland allebei dezelfde vraag gesteld en ze wisten nog niks over een eventuele datum van Beauty and the Beast.. Hoop wel dat deze ook gewoon naar Nederland komt, en net zoals de Lion King in beide versies! Maar met alleen de Engelse ben ik ook tevreden ;)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MIR

het vervolg van de ringen:

Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Hele grappige filmpjes, maakt me erg nieuwsgierig!!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar