Tron

Alles over de Live-action films.
MINI Mouse

Gisteren een voorstukje van Tron gezien.
Ziet er veelbelovend uit, zeker in 3D :yes:

Veel herkenbare dingen, en leuk dat Jeff Bridges er ook weer in mee speelt 8)
Prince Charming

En nu ook in Parijs reclame:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

in WDW rijdt er een monorail van Tron, deze hebben we ook op foto vastgelegd, als er interesse is zal ik hem plaatsen.
MINI Mouse

rschagen @ ma 13 sep, 2010 22:10 schreefCOLONin WDW rijdt er een monorail van Tron, deze hebben we ook op foto vastgelegd, als er interesse is zal ik hem plaatsen.
:yes: :yes: :yes: :yes: Leuk :D
Prince Charming

Paar mooie plaatjes!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


bron: filmtotaal.nl
Prince Charming

Nieuwe poster:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Ik heb voorstukje gezien bij een nieuwe dvd die ik gekocht had..
Het zal ongetwijfeld een mooi gemaakte film zijn, maar totaal niet mijn soort films!
Het trekt me totaaaal niet!
Afbeelding
Prince Charming

Zoals ondertussen bekend mag zijn komt de sci-fi sequel TRON: Legacy uit de stal van Walt Disney. Ook kan het je niet ontgaan zijn dat het mega-concern eerder dit jaar eigenaar werd van Marvel Comics. Klaarblijkelijk heeft dit nogal wat invloed, aangezien Marvel covers gaat uitbrengen met daarop grote Marvel superhelden in een soort TRON stijl / outfit.

De covers verschijnen vanaf november en maken overduidelijk onderdeel uit van de marketingcampagne voor de nieuwe TRON film, die in de States midden december in première gaat. Hieronder zie alvast een voorproefje met de helden Captain America, Spider-Man, Thor, Iron Man, Wolverine, Spider-Woman, Quicksilver, Ghost Rider, Moon Knight en Ms Marvel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Nee zo'n soort films hoeft voor mij niet, maar er zullen er vast vele zijn die dit leuk vinden.
Gebruikers-avatar
sebassah
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 12:52

Ik weet echt niet wat ik hiervan moet verwachten...
Afbeelding
MIR

TRON in World of Colours in California Adventure!

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Eind dit jaar komt er ook een Tron game (op PC, NDS, PSP, Xbox, PS3 en Wii). Dit zal werken als een soort proloog op de film. In TRON: Evolution wordt de digitale wereld bedreigd door een virus en het is aan jou om antivirusprogramma te spelen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
MIR

Disney werkt aan een animatieserie rond Tron: Legacy, een futuristisch avontuur dat zich in een virtuele wereld afspeelt. Disney werkt aan een animatieserie rond de film Tron: Legacy. Dat is op zijn beurt een vervolg op Tron, een cultfilm uit 1982 waarin Kevin Flynn (Jeff Bridges) terechtkomt in een virtuele wereld. De titel van de nieuwe serie is Tron: Uprising. Charlie Bean (Samurai Jack) is als producent aan het project verbonden, terwijl Tron: Legacy-scriptschrijvers Edward Kitsis en Adam Horowitz adviseren. De animatieserie draait om Beck (Elijah Wood) die de revolutie leidt in de computerwereld Grid. Daarnaast lenen ook Emmanuelle Chriqui, Mandy Moore, Paul Reubens, Nate Corddry, Lance Henriksen en Bruce Boxleitner hun stem aan enkele personages. De studio achter het project is Disney TV Animation. Tron: Uprising wordt in 2012 verwacht op Disney XD. De nieuwe reeks is niet te verwarren met Tron, een tiendelige miniserie die eerder al (herfst 2011) op de buis komt. Omdat er voor de animatieserie nog geen beelden zijn, vind je onderaan de trailer voor Tron: Legacy. Tron: Legacy verschijnt in de Belgische bioscopen op 19 januari 2011 en op 26 januari 2011 in de Nederlandse. Uiteraard ook in 3D.

bron: http://www.disneyinfo.nl/forum/viewtopi ... =34&t=9079
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Wij zijn gisterenavond in avant-première gaan kijken naar Tron: ikzelf ben niet voor zo'n films, maar ik ben niet in slaap gevallen ondanks het feit dat ik heel moe was :bleh: . Het verhaal zat, voor mij, wel ingewikkeld in elkaar. Dragy post zijn mening wel wanneer hij tijd heeft.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ik vond het ook een redelijk 'ingewikkelde' film... Misschien kwam dit doordat ik de originele film niet gezien heb? De actiescènes waren natuurlijk fantastisch, maar om te zeggen dat dit de avatar van 2011 wordt... Denk het niet.

Zelf heb ik tijdens de film ook niet echt het 3D gevoel gehad, terwijl dit wel het geval was tijdens Alice en andere films...

Denk eigenlijk vooral dat het een hype wordt.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar