Maleficent

Alles over de Live-action films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Ongelofelijk mooie film, was me dat, zeg, ondanks het vrij vele geweld.. Angelina heeft de rol waardig en goed gespeeld, net als Elle Prinses Aurora.. De villain-fans zullen wel misschien wat teleurgesteld zijn in het einde, maar ik verzeker je dat het nogal verrassend is.Ik zou de film gaan zien als een bijna geheel andere film dan Doornroosje. Meer verklap ik niet, het is aan jullie om dat uit te zoeken :D ...
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Vannacht ga ik de film bekijken in de premiere bij Pathe :).
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Ik ga wss morgen of vrijdag erheen! :D Spannend!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

billy1995 schreefCOLONOngelofelijk mooie film, was me dat, zeg, ondanks het vrij vele geweld.. Angelina heeft de rol waardig en goed gespeeld, net als Elle Prinses Aurora.. De villain-fans zullen wel misschien wat teleurgesteld zijn in het einde, maar ik verzeker je dat het nogal verrassend is.Ik zou de film gaan zien als een bijna geheel andere film dan Doornroosje. Meer verklap ik niet, het is aan jullie om dat uit te zoeken :D ...
al goed gezegt ;)

gisteren ook goed tussen een hoop mensen ( hele zaal zat volgens mij vol en in een belgische bios is dat veel ) en heb genoten vd film!!! hij was top :thumbs: je moet wel effe niet meer aan het orginele verhaal denken, dit is een hele andere kant en die is supergoed vertelt. mijn vriend vriend vond hem zelfs beter als het oorspronkelijke verhaal haha actie = super, verhaal=super, jolie=super, stunts=super, special effects = super, hij is gewoon super!!! echt een meesterwerk :thumbs:

wel wil ik graag nog eens benadrukken ( wat ouders bij het zien vd posters en trailers zouden moet weten )
dit is geen kinder - Disney- film!!! er zit geweld in en heel veel donkere stukken en jolie is best eng.
dus laat kinderen onder de 12jaar thuis en huur een babysit zodat je zelf kan gaan kijken ;)

ik weet dat er genoeg ouders zijn die dit goed kunnen inschatten maar er zijn er ook genoeg van niet want er zijn gisteren mensen met huilend kind buiten gelopen en die heeft niet meer geslapen denk ik
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik vond het juist helemaal niet zo'n donkere en duistere film, wat ik wel verwacht had. Wel heel gaaf gedaan! Het verhaal achter Maleficent en het oorspronkelijke verhaal met een twist. Tja het einde.. apart, had ik niet gedacht en eigenlijk niet op gehoopt. Maar het past wel in de film! Als je nog niet van Maleficent hield dan ga je dat na deze film zeker doen! Angelina Jolie is ook een briljante Maleficent !! Je staat gelijk aan haar kant!

Moest wel lachen dat de roze fairy werd gespeeld door dezelfde actrice die Umbridge speelde in Harry Potter. Ik kreeg gelijk haatgevoelens voor haar haha! Ze houd dus nog steeds van roze :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Wezz schreefCOLONIk vond het juist helemaal niet zo'n donkere en duistere film, wat ik wel verwacht had. Wel heel gaaf gedaan! Het verhaal achter Maleficent en het oorspronkelijke verhaal met een twist. Tja het einde.. apart, had ik niet gedacht en eigenlijk niet op gehoopt. Maar het past wel in de film! Als je nog niet van Maleficent hield dan ga je dat na deze film zeker doen! Angelina Jolie is ook een briljante Maleficent !! Je staat gelijk aan haar kant!

Moest wel lachen dat de roze fairy werd gespeeld door dezelfde actrice die Umbridge speelde in Harry Potter. Ik kreeg gelijk haatgevoelens voor haar haha! Ze houd dus nog steeds van roze :P
het was wel afgewisseld met lichte stukken zullen we zeggen en voor ons helemaal niet te eng maar voor kinderen onder de 12jaar vind ik het toch echt geen aanrader maar ieder zn mening

Ja je kan niet anders als haar geweldig vinden ;)

ik had onze roze proffesor ook gespot hahha was maar aan het denken, ik herken haar totdat ik erop kwam
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik dacht het al toen ze nog klein was.. maar door die stemvervormer twijfelde ik.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Wezz schreefCOLONIk dacht het al toen ze nog klein was.. maar door die stemvervormer twijfelde ik.
ik ook haha en maar denken ik herken dat gezicht en toen ze groot was ineens o my god het is ombre haha
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Mijn trip naar de bios is uitgesteld ;(
Moet dus nog een paar weekjes wachten of wachten tot ie op DVD uitkomt >,<
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Zeker de moeite van gaan kijken waard, ik vond het een geweldige film met een leuke twist aan het einde.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wat leuke feitjes en weetjes van de nieuwe Disney film Maleficent.

1. We zagen Maleficent voor het eerst op het witte doek in 1957 in Disney’s sprookje “Doornroosje”.
2. Eleanor Audley, de Amerikaanse actrice die de stem van de geanimeerde Maleficent inspreekt, is ook te horen als als de boze stiefmoeder in Assepoester.
3. Gedurende van de film draagt Angelina verschillende versies van de hoorns omdat de zwaarste versie haar nek zouden kunnen breken.
Afbeelding

Bron http://www.arenapoort.nl/angelina-jolie ... aleficent/ en dlrp-magic.com
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Sorry Adam, maar was Doornroosje niet in 1959 in de bioscoop? :P
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Heb de film woensdag ook bekeken en vond hem eigenlijk niet super. Het begin is schitterend, hoe alles met het orignele sprookje vermengd wordt. Maar daarna zijn er enkele actiescènes te zien die er (in mijn ogen) eigenlijk niet veel toedoen. En enkele verhaallijnen zag je eigenlijk al ver aankomen voor het uiteindelijk uitgelegd werd...

Uiteindelijk gebeuren er toch wel wat zaken die volledig anders lopen dan het originele verhaal. En dat vind ik een gemiste kans! Had liever het verhaal van Maleficent gezien, volledig passend bij het originele verhaal.

En ook niet elke acteur/actrice vind ik even sterk. Jolie heeft wel al beter geacteerd (hoewel ik haar schitterend vind als Maleficent), en van Elle Fanning ben ik geen grote fan.

Beetje een gemiste kans vind ik, maar dat is slechts mijn bescheiden mening ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik vond het juist fijn dat het verhaal wat twists had, anders had ik net zo goed de dvd van Disney's Sleeping Beauty op kunnen zitten en naar de tekenfilm kunnen kijken. Het is ook gebasseerd op het sprookje én de Disney film.. Dus geen remake met acteurs. Het enige jammere vond ik de happy end
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Een remake van de film mocht het voor mij ook zeker niet zijn. Ik had meer gehoopt op een gelijklopend verhaal over Maleficent ;).

Het einde mocht voor mij ook iets anders, net als de twist rond de draak. Had dat liever iets anders gezien :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar