Disney Planes

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf dit weekend draait planes in de Belgische bioscopen in avant-première!!!

Afbeelding

http://kinepolis.be/nl/films/avant-prem ... nformation
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Voor de avant-première van Planes die in Frankrijk uitkomt op 9 oktober....

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Boomerke
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 201
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wel benieuwd naar deze film.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. ~Walt Disney
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Lijkt me wel een leuke film ik heb het voorstukje al gezien.
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Gratis luchtdoop voor nieuwe Disneyfilm Planes

ZAVENTEM - Op Brussels Airport konden 187 gelukkigen zaterdagmiddag een luchtdoop beleven ter promotie van de nieuwste Disneyfilm Planes. Na de korte vlucht kregen de kinderen de film in avant-première te zien in een speciaal opgetrokken bioscoop in de luchthaven.

Niets dan blije gezichten op Brussels Airport zaterdagmiddag. En dat had voor één keer niets te maken met het op vakantie vertrekken.

Disney, Jetairfly en Brussels Airport hadden namelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de lancering van de nieuwste Disneyfilm Planes te koppelen aan een heuse luchtdoop. Via een wedstrijd mochten uiteindelijk 187 passagiers het vliegtuig op voor een korte vlucht van Brussel naar Antwerpen en terug.

‘Het leek ons een leuk ideetje voor een gezinsuitstapje’, vertelt Hans Vanhaelemeesch van Jetair. ‘Wij zijn ook de enige maatschappij die naar Disneyland vliegt. Dus lag de link voor de hand. We hebben zelfs een speciale pop-up-bioscoop opgericht in de luchthaven waar de film in avant-première wordt getoond.’

Voor vele aanwezige kinderen was de vlucht een echte luchtdoop. Zij hadden nog nooit de binnenkant van een vliegtuig gezien.

Ook voor Marie (6) en Leonie (4) Van Laer uit Mechelen was het de eerste keer dat ze de hoogte ingingen. Samen met mama Liesbet genoten ze enorm van het initiatief. ‘Ik ben wel geschrokken toen we plotseling zo omhoog gingen’, lacht Marie. ‘Maar bang waren we niet hoor. Een beetje kriebels in de buik wel en ook als het vliegtuig draait, voelt dat gek aan. Het was een leuke verrassing van mama en papa.’

Ook Anthony Piette uit Gistel kwam met zijn dochtertje Lily-Sue (6) en zoon Victor (4) naar de luchthaven. Zij hadden wel al eens gevlogen, maar dat kon de pret zeker niet bederven. ‘Ik werk zelf bij Jetair, dus vliegen hebben we allemaal al wel eens gedaan’, legt Anthony uit. ‘Jammer dat mijn vrouw er niet bij kon zijn, maar zij is hoogzwanger. Dan wordt vliegen afgeraden.’

‘Ik vond het landen leuker dan opstijgen omdat ik veel meer kon zien. Maar nu gaan we snel naar de film kijken’, onderbreken Victor en Lily-Sue hun papa vooraleer de filmzaal in te duiken.

Bron: Het Nieuwsblad
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Heb je genoten van Planes? Bereid je dan maar voor op twee vervolgen! Het is namelijk bevestigd dat Planes een trilogie wordt.

Het tweede deel gaat Planes - Fire and Rescue heten en wordt voorzien tegen 18 juli 2014.


In deze film zal het vooral gaan over het elite team machines die bosbranden moeten bestrijden. Als de wereldberoemde air racer Dusty te horen krijgt dat zijn motor beschadigd is en dat hij nooit meer zal kunnen racen, komt hij bij de veteraan fire and rescue helicopter Blade Ranger en zijn team terecht. In het team zien we Lil' Dipper (stem van Julie Bowen), Windlifter, Cabbie en enkele terreinvoertuigen gekend onder The Smokejumpers. Samen bestrijden ze gigantische branden en leert Dusty hoe het voelt om een echte held te zijn.





Bron: Disney wikia
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Voor Planes merchandise kan je ook terecht in Disneyland Parijs. Enkele foto's vindt je in ons verzameltopic!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuwe Trailer

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Planes vind ik een heel erg mooie film.
Ik kan niet wachten tot dat de volgende film uit komt.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52

Heb Planes nog niet gezien, maar vind het een vreemde stap van Disney.

Cars 1 was een van de meest geflopte Pixar-films, volgens critics. Wat doen ze? Ze maken een vervolg, een serie, een spin-off en een vervolg op de spin-off. Ik weet het zo net nog niet hoor. Gelukkig zijn er nog genoeg kinderen die het leuk vinden. Dus $$$$$$ voor Disney.
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Hoorde er al slechte en goeie commentaar over, ben benieuwd. Ga hem zeker bekijken/kopen op blu ray
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney Planes is nu verkrijgbaar op dvd en Blu-ray!

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... stid=44395
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Er is een nieuwe Planes: Fire & Rescue trailer!



En de internationale poster:

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ben erg benieuwd naar het tweede deel!
Vond het eerste deel leuker dan ik had verwacht, dus hoop dat ik bij deel 2 ook niet word teleurgesteld.
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Nu is er ook de Nederlandse Planes 2: Redden en Blussen trailer.

Afbeelding



"Planes: Redden & Blussen", een nieuw komisch avontuur over tweede kansen, gaat over een gedreven groep van de allerbeste blusvliegtuigen die er alles aan doet om het historische Piston Peak National Park tegen felle bosbranden te beschermen.

Afbeelding

Het wereldberoemde racevliegtuig Dusty komt erachter dat zijn motor beschadigd is, en hij dus misschien nooit meer kan racen! Hij moet nu terugschakelen en belandt in de wereld van brandbestrijding vanuit de lucht. Dusty bundelt zijn krachten met oudgediende brand- en reddingshelikopter Blade Ranger en zijn moedige team, waaronder het vurige blusvliegtuigje Dipper, transporthelikopter Windlifter, voormalig legertransport Cabbie en een levendig stel dappere terreinvoertuigen die bekend staan als The Smokejumpers.

Afbeelding

Samen vecht het onverschrokken team tegen een enorme bosbrand, en gaandeweg leert Dusty wat er voor nodig is om een echte held te worden. "Planes: Redden & Blussen", dat geregisseerd is door Bobs Gannaway ("TinkerBell Het Geheim van de Vleugels"), is vanaf 24 juli 2014 in 3D te zien in de bioscopen.

Surf zeker ook naar de officiële website!

Bron: Disney
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar