Naar Disneyland Californië met XBOX Kinect

BUTTON_POST_REPLY
Caphook

Altijd al eens naar Disneyland Anaheim willen gaan? Dat kan binnenkort in je eigen huiskamer. Niet vanuit je luie stoel echter, want je moet er voor blijven staan. Cryptisch? Valt mee hoor. In onderstaande video zijn vanaf 2:25 de eerste beelden zien van een nieuwe game voor de XBOX Kinect, de controller die door middel van sensors en een camera je hele lichaam gebruikt voor het besturen van games. De game brengt je virtueel naar Disneyland in Californië waar je vrij kunt rondlopen en verschillende attracties mag ervaren: in de demo zijn beelden te zien van Peter Pan's Flight.

De game wordt naar alle waarschijnlijkheid deze week officieel aangekondigd.




bron: d-log
MINI Mouse

Ziet er echt super gaaf uit!!!
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Het ziet er echt gaaf uit.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Sorry voor het ophalen van dit super oude topic, maar ik heb sinds gisteren een 2e hands XBOX mét dit spel in mijn bezit en het is echt fantastisch! :D

De spelletjes in de attracties zijn leuk (heb er pas 3 gedaan; small world, peter pan en pixie hollow) maar vooral het rondlopen en de characters knuffelen is echt heel leuk, het is zo mooi gemaakt!


Iedereen die een xbox 360 met kinect heeft... ik zou dit spel zeker kopen! Volgens mij is het spel maar 20 euro bij bol.com!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Wij hebben dit spel ook. Het is inderdaad super mooi gedaan, vind het alleen zo irritant dat je je arm de hele tijd moet strekken... daar hadden ze wel wat anders voor mogen bedenken ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar