Buffalo Bill's Wild West Show... met Mickey en zijn vrienden

Alles over Disney Village.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Was dit al gepland dat die zou verdwijnen, of is het vanwege de omstandigheden?
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONDeze show was sinds de opening van Disneyland Paris in 1992 te zien in Disney Village.
Buffalo Bill's Wild West Show was het laatste te zien in maart 2020 en zal bij het terug open gaan van de parken in 2021 niet meer terug komen.


Afbeelding
Sorry voor het vragen , maar is dat iets wat heel zeker is :?: :?: :?:

En zo ja komt er dan eventueel iets anders in de plaats of niet ??
Zou dit persoonlijk een groot verlies vinden voor Disney Village
Ik ben altijd tijdens een meerdaagse trip gaan kijken, trouwens een goede show en een mooi tijdverdrijf voor de avond.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

moorhunhe schreefCOLONWas dit al gepland dat die zou verdwijnen, of is het vanwege de omstandigheden?
Zal zeer zeker wel meerdere redenen hebben als je de melding(en) op tv gehoord hebt , vindt het echt heel jammer en eigenlijk een verlies.
:cry: :cry: :cry: :sorc:
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

marc schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONWas dit al gepland dat die zou verdwijnen, of is het vanwege de omstandigheden?
Zal zeer zeker wel meerdere redenen hebben als je de melding(en) op tv gehoord hebt , vindt het echt heel jammer en eigenlijk een verlies.
:cry: :cry: :cry: :sorc:
Ik kijk geen TV (hebben zelfs geen aansluiting) zou ook niet weten op welke zender?
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

moorhunhe schreefCOLON
marc schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONWas dit al gepland dat die zou verdwijnen, of is het vanwege de omstandigheden?
Zal zeer zeker wel meerdere redenen hebben als je de melding(en) op tv gehoord hebt , vindt het echt heel jammer en eigenlijk een verlies.
:cry: :cry: :cry: :sorc:
Ik kijk geen TV (hebben zelfs geen aansluiting) zou ook niet weten op welke zender?
Op tv (vraag menu niet welke zender(s))zijn er meldingen geweest dat het Disney concern in Europa en de USA in het totaal een 4.000 tal mensen zou gaan ontslaan wegens tegenvallende bezoekcijfers.

Dit zijn de meldingen die ik gehoord heb.
:cry: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar