Disney Magic on Parade

BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Tijdens ons Disneyland Anaheim bezoekje zijn we aan de praat geraakt met een CM. Als grote Disneyfan volgde ze ook alle nieuws rond de pretparken, en over Parijs wist ze het volgende te vertellen (let op: dit is erg groot en leuk nieuws, maar moet natuurlijk nog bevestigd worden):
Voor de 20ste verjaardag krijgen we een totaal veranderde parade. De eerste float wordt een 'magische' met daarop Merlijn, de Fairy Godmother en de Blue Fairy, de 3 feetjes zullen voor de float lopen.

De Prinsessenfloat komt er als volgt uit te zien: in plaats van Aladdin & Jasmine komt Rapunzel en de laatste float wordt één met Mickey, Minnie, Goofy, Pluto en Chip 'n Dale. Sorcerer Mickey komt helemaal achteraan (op de berg), Minnie komt in de plaats van Tiana, Knabbel & Babbel op de brug en Pluto en Goofy staan aan de zijkanten.

De prinsessen verdwijnen niet, maar zij (slechts 3 koppels --> nog niet bepaald welke) zullen langskomen in koetsen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Klinkt veelbelovend.. Ik hoop dat ze de floats dan ook een waardige make-over geven! :)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
MIR

Wezz @ zo 26 jun, 2011 21:30 schreefCOLONKlinkt veelbelovend.. Ik hoop dat ze de floats dan ook een waardige make-over geven! :)
Roze wordt geloof de hoofdkleur...
Mark
Member
Member
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 21:20

Wow, ziet er leuk uit! Maar we weten ondertussen ook al 'eerst zien en dan geloven'. Wel jammer dat er een heleboel prinsessen koppels verdwijnen dan. en dat de vernieuwingen niet voor de hele parade worden door getrokken.
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Wat betreft die koppels. Neem aan dat Ariel & Eric blijven op DoR I. Op dezelfde float komt dan nog Rapunzel & Flynn (als vervanging van Aladdin en Jasmine). Blijven Sneeuwwitje, Aurora, Belle, Assepoester en Tiana over om die laatste 3 plekken in de koetsen op te vullen. In principe moeten er dan 'slechts' twee koppen verdwijnen. Waarom laten ze die niet gewoon tussen de floats lopen?

Belle, Aurora en Assepoester lijken me een zekerheidje. Zal dan gaan spannen om Sneeuwwitje en Tiana.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Fair88
Member
Member
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2010, 19:56

Ben benieuwd wat we kunnen verwachten van de 1e Float of we ook Tinkerbell en Genie erop kunnen verwachten. En de koetsen wat voor koetsen worden het worden het floats of toch echte koetsen ze zouden wat mij betreft ook kunnen kiezen voor een grote float waar toch alle prinsessen op kunnen zetten.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Het zouden echte koetsen zijn, met echte paarden :-)
De parade zou verschoven worden naar later op de avond, en er zouden nog enkele lichteffecten toegevoegd worden, maar de parade is op zich al deftig uitgerust met licht.

De eerste en de laatste float worden verbouwd.
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Poppy the monkey, magic forum:

The Once Upon a Dream Parade will be re-named "Disney's Magic on Parade" - it will have totally new music (one track with small variations for each float), there will be small changes to each float, and BIG changes to the Imaginations float (think fairies) and the big princess float (think Fab 5, and Sorcerer Mickey on a mountain ) also say goodbye to the Power float.
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Wat? Dreams of Power weg? Waarom? Neeeeeeee, ik wil Malificent zien! Grrrr.

Nieuwe muziek in de stijl van Fanti en Celebrate A Dream Come True Parade dus (basis underliner met variaties per float). Benieuwd naar de 'vernieuwde' floats. Hoop eigenlijk ook op wat nieuwe figuren ofzo. Lotso en Bullseye kunnen bijvoorbeeld bij Toy Story lopen.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

kevin @ zo 25 sep, 2011 00:56 schreefCOLONPoppy the monkey, magic forum:

The Once Upon a Dream Parade will be re-named "Disney's Magic on Parade" - it will have totally new music (one track with small variations for each float), there will be small changes to each float, and BIG changes to the Imaginations float (think fairies) and the big princess float (think Fab 5, and Sorcerer Mickey on a mountain ) also say goodbye to the Power float.
Nja, Poppy the monkey...
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

En wie is Poppy the monkey als ik vragen mag:p?

Ik zie verandering wel zitten, we kunnen ook niet verwachten dat ze tien jaar dezelfde parades gaan doen, al hoop ik niet dat het iets wordt zoals in Walt Disney World. Ik zie namelijk op youtube telkens andere paradenamen zie bij dezelfde wagens:) Share a dream come true, Remember a dream come true, celebrate a dream come true...
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

Svenneke @ ma 26 sep, 2011 12:47 schreefCOLONEn wie is Poppy the monkey als ik vragen mag:p?

Ik zie verandering wel zitten, we kunnen ook niet verwachten dat ze tien jaar dezelfde parades gaan doen, al hoop ik niet dat het iets wordt zoals in Walt Disney World. Ik zie namelijk op youtube telkens andere paradenamen zie bij dezelfde wagens:) Share a dream come true, Remember a dream come true, celebrate a dream come true...
Dat was met de vorige parade in parijs toch ook zo? Andere namen, zelfde floats.
Voor wat ik heb gehoord worden de floats inderdaad allemaal aangepast qua verlichting en mss kleur. Eerste en laatste float worden verbouwd, en dat is dan de nieuwe avondparade (dus geen fanti als avondparade, maar deze vernieuwde once upon a dream). Over het verdwijnen van een float heb ik nog niets gehoord. Uiteraard is alles mogelijk in disney, en wat vandaag groen is kan morgen rood zijn :-) Misschien weten ze het op dit moment zelf nog niet :-)
Maar het zou me sterk verwonderen als er ineens geen villains meer in de parade zouden zitten.
Gebruikers-avatar
max
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2009, 15:31

het is spijtig maar waar dat de slechterikken zullen verdwijnen uit de parade is eigenlijk al een tijd bekend en fantilusion komt terug zoals het er nu uitziet en het hele jaar lang
just me
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155

max @ ma 26 sep, 2011 17:59 schreefCOLONhet is spijtig maar waar dat de slechterikken zullen verdwijnen uit de parade is eigenlijk al een tijd bekend en fantilusion komt terug zoals het er nu uitziet en het hele jaar lang
lol
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

max @ 26 sep 2011 17:59 schreefCOLONhet is spijtig maar waar dat de slechterikken zullen verdwijnen uit de parade is eigenlijk al een tijd bekend en fantilusion komt terug zoals het er nu uitziet en het hele jaar lang
Oke , als fanti een heel jaar lang rijd , dan zullen ze toch de moteren moeten vervangen , en waarschijnlijk alle bewegende transfotmaties . Komaan ik ben dit zomerseizoen 3 dagen geweest en 2x had fanti problemen met een float die niet meer vooruit wou ( malificent ) en een showstop probleem met Jafar.

:stitch:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar