Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Meet Mickey Mouse 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Meet Mickey Mouse
Annet schreef:
Op de een of andere manier vind ik het bij de nieuwe nog meer lijken alsof ie zijn kunstgebit is vergeten in te doen... [FACE WITH TEARS OF JOY] Maar verder vind ik hem top!

Hhahaha nu zie ik dat ook :mrgreen:

Ik vind het gezicht net iets kinderlijker overkomen. Net iets meer zoals hij er uitziet in Playhouse

Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Wo 18 Jan 2017, 18:23
Bericht 91 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zag ze al in oktober in de VS. Ik ben meer bezig met de interactie dan de hoofden te bestuderen. Ik had niet eens door dat het de nieuwe waren.

Do 19 Jan 2017, 09:45
Bericht 92 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb even een vraagje. Weet er iemand of het is toegestaan dat de kindjes een tekening/ kleurplaat die ze gemaakt hebben afgeven aan Mickey ( of andere characters in het park met een vaste spot zoals de prinsessen)? Eventueel aan de CM die er bij staat ofzo?
Mijn dochters zijn volop aan het kleuren gegaan en wil ze niet teleurstellen dat ze daar dan met hun tekening staan en die dan terug mee moeten nemen ofzo...

Vr 24 Feb 2017, 11:09
Bericht 93 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bij Meet Mickey heb ik het nooit gezien, wel in Cafe Mickey dat Tijgetje een polaroid van zichzelf kreeg en die heel trots bij een CM ging brengen en toen hij weer weg ging ook ophalen. Ik ga er dus vanuit dat dat gewoon kan, neem aan dat hij het aanneemt en dan aan de fotograaf geeft (bij Meet Mickey staat volgens mij niet een andere CM in de ruimte), heb het alleen daar nog nooit zien gebeuren

Vr 24 Feb 2017, 11:20
Bericht 94 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Geen probleem hoor, meestal geven ze het inderdaad aan hun attendant, bij Meet Mickey staat die vooraan de rij te bewaken.

Vr 24 Feb 2017, 12:31
Bericht 95 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
In de kamer van meet Mickey staat nog een castmember en de fotograaf. De castmember hou in de gaten dat de mensen netjes blijven wachten en niet in het beeld van de fotograaf komt. Dus dan zou het cadeau wel aan die worden afgegeven.

2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne

Vr 24 Feb 2017, 15:07
Bericht 96 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bedankt voor de reacties!

Vr 24 Feb 2017, 20:32
Bericht 97 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Meet mickey mouse
Vorig jaar voor t eerst op de foto geweest met mickey was een lange wachttijd maar de moeite waard.
Alleen vreemd dat er bepaalde gezinnen aan de zijkant aanschoven en voorrang hadden :o
Hoe kan dit is dat met een fastpass ofzo?
Wij gaan in december weer dus vandaar mijn vraag :thumbs:

Di 24 Okt 2017, 13:05
Bericht 98 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Meet mickey mouse
Dat is de gehandicapten ingang :) iemand in de groep heeft dus een zichtbare of onzichtbare handicap waardoor het wachten in de gewone rij niet mogelijk is

Di 24 Okt 2017, 13:29
Bericht 99 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Meet mickey mouse
O op die manier ik snap het ;)

Di 24 Okt 2017, 13:30
Bericht 100 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Meet Mickey Mouse was vroeger een theater

Afbeelding

Al sinds 2012 vind je Mickey in zijn eigen Meet en greet plek in fantasyland.Maar wist jij dat de meet en greet plek vroeger bekend stond als de Fantasy Festival Stage ?Van 1992 tot 2011 kon je er terecht voor enkele leuke shows.

De eerste show in het theater was 'C’est Magique'. Deze show was te zien van 1992 to1994.En was een soort revue die liet zien wat je allemaal kon beleven tijdens je dagje in Disneyland Paris. Grappig weetje: de jurkjes uit het begin van de show. Zijn bijna identiek aan de jurkjes van Tuesday Guest Star Day.

'Le Noël de Mickey' was de 2de show in het theater. En speelde van 1992 tot 2006 tijdens de kerst periodes. Le Noël de Mickey was een klassieke kerst show met de geliefde Disney figuren en de bekende kerst melodien. De show had veel gelijkenissen met ‘Mickey's Twas The Night Before Christmas’ uit Walt Disney World.

'En Scène s'il vous Plaît' was de derde show op de Fantasy Festival Stage. De show speelde zich af in de wereld van de televisie. En was gebaseerd op de Disney Afternoon series. In de show zag je ondermeer Darkwing Duck en Bonkers D. Bobcat. De show speelde tussen 1995 en 2001.Na deze show werd het theater voor een lange tijd alleen gebruikt voor Le Noël de Mickey.

De laatste show op de Fantasy Festival Stage werd ‘Winnie the Pooh and Friends, too!’. Deze show vertelde de avonturen van Winnie the Pooh en zijn vriendjes. De show was exclusief te zien tijdens de zomermaanden, Kerstseizoen en tijdens de speciale Halloween avonden. De show werd tijdens de verschillende speel periodes ook lichtjes aangepast. Zo hadden Winnie en co tijdens de kerst periode bijvoorbeeld een sjaal en muts.

Foto is van Flickr

Zo 09 Jun 2019, 07:28
Bericht 101 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Naar die laatste ben ik zeker geweest dat ik mij kan herinneren!

Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018

Ma 10 Jun 2019, 13:11
Bericht 102 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Dat weet ik nog volgens mij was 2010 of 2011 dat ik de laatste keer een show heb gezien in dat theater.

D-Tekenaar schreef:
Meet Mickey Mouse was vroeger een theater

Afbeelding

Al sinds 2012 vind je Mickey in zijn eigen Meet en greet plek in fantasyland.Maar wist jij dat de meet en greet plek vroeger bekend stond als de Fantasy Festival Stage ?Van 1992 tot 2011 kon je er terecht voor enkele leuke shows.

De eerste show in het theater was 'C’est Magique'. Deze show was te zien van 1992 to1994.En was een soort revue die liet zien wat je allemaal kon beleven tijdens je dagje in Disneyland Paris. Grappig weetje: de jurkjes uit het begin van de show. Zijn bijna identiek aan de jurkjes van Tuesday Guest Star Day.

'Le Noël de Mickey' was de 2de show in het theater. En speelde van 1992 tot 2006 tijdens de kerst periodes. Le Noël de Mickey was een klassieke kerst show met de geliefde Disney figuren en de bekende kerst melodien. De show had veel gelijkenissen met ‘Mickey's Twas The Night Before Christmas’ uit Walt Disney World.

'En Scène s'il vous Plaît' was de derde show op de Fantasy Festival Stage. De show speelde zich af in de wereld van de televisie. En was gebaseerd op de Disney Afternoon series. In de show zag je ondermeer Darkwing Duck en Bonkers D. Bobcat. De show speelde tussen 1995 en 2001.Na deze show werd het theater voor een lange tijd alleen gebruikt voor Le Noël de Mickey.

De laatste show op de Fantasy Festival Stage werd ‘Winnie the Pooh and Friends, too!’. Deze show vertelde de avonturen van Winnie the Pooh en zijn vriendjes. De show was exclusief te zien tijdens de zomermaanden, Kerstseizoen en tijdens de speciale Halloween avonden. De show werd tijdens de verschillende speel periodes ook lichtjes aangepast. Zo hadden Winnie en co tijdens de kerst periode bijvoorbeeld een sjaal en muts.

Foto is van Flickr

Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.

Do 11 Jul 2019, 21:58
Bericht 103 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7