Phantom Manor - Café Mickey
Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 281 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Phantom Manor 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Phantom Manor
Misschien ijdele hoop maar wat is de bron. Zie tot nu toe op meerdere plekken het bericht langskomen maar nergens een bericht op een officiële Disney site.

Ook de renovatie kalender meld nog steeds expliciet oktober. Aangezien ed92 het ook al heeft gemeld ben ik bang dat het klopt maar blijf stiekem hoop houden...

Di 19 Jun 2018, 08:16
Bericht 271 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
MelvinV schreef:
Misschien ijdele hoop maar wat is de bron. Zie tot nu toe op meerdere plekken het bericht langskomen maar nergens een bericht op een officiële Disney site.

Ook de renovatie kalender meld nog steeds expliciet oktober. Aangezien ed92 het ook al heeft gemeld ben ik bang dat het klopt maar blijf stiekem hoop houden...

Het is wel degelijk Disneyland Paris dat dit gisteren bekend heeft gemaakt, via het netwerk voor de fansites. (Waar wij lid van zijn)

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 19 Jun 2018, 08:19
Bericht 272 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Phantom Manor
Prins Adam schreef:
MelvinV schreef:

Het is wel degelijk Disneyland Paris dat dit gisteren bekend heeft gemaakt, via het netwerk voor de fansites. (Waar wij lid van zijn)

Beetje jammer Dankje!

Laatst gewijzigd door MelvinV op Di 19 Jun 2018, 20:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Di 19 Jun 2018, 08:32
Bericht 273 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
marc schreef:
Miss_Leonie schreef:
Neee.... :cry: :cry:
Expres geboekt in november om er zeker van te zijn, dat hij weer open was na oktober.
Echt super balen :no:

Jij bent dan niet de enige die in dat geval is en zo erg baalt.
Ik denk dat vele mensen als ze konden hun boeking misschien zouden annuleren.
Sorry dat ik dit schrijf , en ik weet ook wel dat renovatie nodig is, maar bij sommige zaken loopt het de laatste tijd bij Disney echt soms de spuigaten uit zeker zoals de tijden die nodig zijn voor renovatie.
Soms heb ik de indruk dat alles in de parken voor de hoofdseizoenen perfect is en werkt en dat men zich voor de rest van de tijd of seizoenen zich niets aantrekt en zo de bezoekers toch een beetje in de kou laat staan.
LET OP dit is wel mijn eigen persoonlijke mening :cry: :cry:

hoofdseizoenen alles in orde klopt ook al niet meer. Oktober halloween, zomerseizoen, november start kerstseizoen en dan is het zelfs nog niet allemaal in orde... Vroeger kon je de "grote" renovaties nog omzeilen door in de juiste periodes te gaan maar tegenwoordig heb je quasi overal wel met IETS pech. :| Zaken zoals ratatouille kunnen ze nu eenmaal niet voorzien en heb ik alle begrip voor, en ze zullen Phantom Manor ook niet voor de lol langer dicht houden daar twijfel ik niet aan, maar het is geen goede reclame dat die sluitingen van hoofdattracties steeds langer en langer worden. We hadden zogenaamd de grote renovatieronde met 25e verjaardag en dan zou alles er "weer 20 jaar tegen kunnen" maar intussen lijkt die grootschalige renovatie ook wel 20 jaar te gaan duren...

Afbeelding

Di 19 Jun 2018, 20:16
Bericht 274 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
marc schreef:
Miss_Leonie schreef:
Expres geboekt in november om er zeker van te zijn, dat hij weer open was na oktober.

Jij bent dan niet de enige die in dat geval is en zo erg baalt.
Ik denk dat vele mensen als ze konden hun boeking misschien zouden annuleren.
Sorry dat ik dit schrijf , en ik weet ook wel dat renovatie nodig is, maar bij sommige zaken loopt het de laatste tijd bij Disney echt soms de spuigaten uit zeker zoals de tijden die nodig zijn voor renovatie.
Soms heb ik de indruk dat alles in de parken voor de hoofdseizoenen perfect is en werkt en dat men zich voor de rest van de tijd of seizoenen zich niets aantrekt en zo de bezoekers toch een beetje in de kou laat staan.
LET OP dit is wel mijn eigen persoonlijke mening :cry: :cry:

hoofdseizoenen alles in orde klopt ook al niet meer. Oktober halloween, zomerseizoen, november start kerstseizoen en dan is het zelfs nog niet allemaal in orde... Vroeger kon je de "grote" renovaties nog omzeilen door in de juiste periodes te gaan maar tegenwoordig heb je quasi overal wel met IETS pech. :| Zaken zoals ratatouille kunnen ze nu eenmaal niet voorzien en heb ik alle begrip voor, en ze zullen Phantom Manor ook niet voor de lol langer dicht houden daar twijfel ik niet aan, maar het is geen goede reclame dat die sluitingen van hoofdattracties steeds langer en langer worden. We hadden zogenaamd de grote renovatieronde met 25e verjaardag en dan zou alles er "weer 20 jaar tegen kunnen" maar intussen lijkt die grootschalige renovatie ook wel 20 jaar te gaan duren...

Daar moet ik je een beetje gelijk in gaan geven dat die grootschalige renovatie ronde ook wel 20 jaar lijkt te gaan duren. En het is inderdaad heel zeker geen goede reclame. :evil: :evil: :evil:

Wo 20 Jun 2018, 07:40
Bericht 275 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Gethematiseerd zeil komt langzaam weer naar beneden

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Meer constructie-foto's bij Het DLP kleine verbouwingstopic

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 02 Aug 2018, 11:49
Bericht 276 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
Gethematiseerd zeil komt langzaam weer naar beneden

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Meer constructie-foto's bij Het DLP kleine verbouwingstopic

Prachtig om dit te kunnen zien en bedankt om die foto's te plaatsen :thumbs: :thumbs: , enkel jammer dat het niet terug opent op het voorziene tijdstip :cry: :cry:

Do 02 Aug 2018, 11:52
Bericht 277 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
De Haunted Mansion ( het Amerikaanse broertje van de Phantom Manor ) viert vandaag 9 augustus zijn 49ste verjaardag !!!

Afbeelding

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 09 Aug 2018, 12:46
Bericht 278 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Geniet vanaf 11 augustus van een kortingstarief voor de "Spirit Photography" -ervaring

Afbeelding

Vanaf 11 augustus krijgen bezoekers van de Thunder Mesa-winkel korting op de Spirit Photography-ervaring voor Phantom Manor in Frontierland!
Houders van de 'Spirit Photography'-kaart profiteren van een kortingstarief van € 6 in plaats van € 12 (openbaar tarief) voor de productie van hun gepersonaliseerde exemplaar van' The Mysterious Chronicle '.
Deze kaart wordt toegekend voor aankopen in de Thunder Mesa Mercantile-winkel tot 31 augustus 2018, zolang de voorraad strekt.

Vr 10 Aug 2018, 20:29
Bericht 279 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Miss_Leonie schreef:

Whaaaat? Gaat de Phantom Manor dan echt dicht zijn met Halloween? Man wat een timing :cry:

Ma 13 Aug 2018, 15:28
Bericht 280 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
kikker schreef:
Miss_Leonie schreef:

Whaaaat? Gaat de Phantom Manor dan echt dicht zijn met Halloween? Man wat een timing :cry:

Jep werkzaamheden duren langer. Nu tot jan 2019 dicht

Afbeelding

[url=http://distickers.com/ticker/]Afbeelding

Afbeelding

Ma 13 Aug 2018, 20:08
Bericht 281 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 281 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19