Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 237 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Phantom Manor 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Phantom Manor
Even een vraag over die meet and greet is dat nou vaststaand met Jack Skellington of zullen er ook andere figuren op deze fotolocatie komen?

Zo 14 Okt 2018, 10:34
Bericht 121 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
The Duck Rider schreef:
Even een vraag over die meet and greet is dat nou vaststaand met Jack Skellington of zullen er ook andere figuren op deze fotolocatie komen?

Dat is nog onbekend. Maar Jack staat er sowieso nog wel even, want tijdens het kerstseizoen transformeert hij tot Sandy Claws :)

Afbeelding

Zo 14 Okt 2018, 18:49
Bericht 122 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:
The Duck Rider schreef:

Ben er afgelopen weekend geweest en ik vermoed dat op deze plek de fastpass machines komen

Disneyland gaat een nieuw Fastpass systeem lanceren via Linebirty. Geen fastpassmachines meer nodig. (Autopia zal de volgende attractie zijn waar dit gebruikt zal worden.) Deze locatie is gemaakt als fotolocatie en blijft het ook. Jack zal er zijn tijdens Halloween en Kerst. In het voorjaar en de zomer komen er andere figuren.

Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL

Di 27 Nov 2018, 16:00
Bericht 123 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Frank_C80 schreef:
In die tijd bouwen ze elders een nieuwe attractie. Ik vind het goed dat men gerenoveerd, maar dit duurt toch wel extreem lang. Hebben ze alles uitgebroken binnen dan.
Ach ja, geduld is een mooie deugd zeker.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Volledig mee eens .
Heb er een beetje schrik voor hoelang het bij Autopia gaat duren als je dit ziet :twisted:

Di 27 Nov 2018, 16:27
Bericht 124 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat

Afbeelding

Wo 28 Nov 2018, 15:14
Bericht 125 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Nieuws over Phantom Manor door Tom Fitzgerald

Afbeelding

Als fan wachten we al ongeduldig op de heropening. En hoewel we nog niet de exacte heropening datum kunnen onthullen, wordt het toch aftellen naar de opening van Phantom Manor in het voorjaar van 2019. In de tussentijd, ontmoetten we Tom Fitzgerald, Portfolio Creative Executive bij Walt Disney Imagineering, die toezicht houdt over deze grote renovatie en voor ons wat nieuws onthult.

Phantom Manor is een cult-attractie, wat betekent deze attractie voor jou?

Toen ik klein was, was Halloween altijd mijn favoriete feest. Elk jaar, was ik geheime gangen in de kelder van ons huis aan het bouwen (mijn ouders waren erg geduldig met mij) om mijn vrienden en buren te laten schrikken! Dus je kunt je mijn enthousiasme voorstellen toen Walt Disney op televisie aankondigde dat ze een "Haunted Mansion" zouden gaan bouwen in Disneyland! Het jaar dat deze attractie werd ingewijd, vlogen we met het gezin naar Disneyland. Mijn eerste "tour" in The Haunted Mansion overtrof al mijn verwachtingen en het werd meteen mijn favoriete attractie. Ik hield van elke versie van deze attractie over de hele wereld, waaronder Phantom Manor in Disneyland Parijs.

Wat maakt je het gelukkigst bij de volgende heropening?

Afbeelding

Toen we begonnen met het renoveren van de belangrijkste attracties van Disneyland Parijs, keken we ernaar uit om ons te wenden tot Phantom Manor. Met al de technieken van "illusioneering" die wij voor De attracties Haunted Mansion in de VS, en technologische innovaties die we sinds de opening van Disneyland Paris hebben uitgevonden hebben geïmplementeerd, hadden we zo veel mogelijkheden te verkennen !

Zoals u ons deze zomer liet zien, wordt er in deze attractie nieuwe magie verwacht, naast de algemene renovatie: kunt u ons meer vertellen?

Afbeelding

De geschiedenis van Phantom Manor is altijd mysterieus geweest. Deze renovatie gaf ons een kans om de overlevering van de attractie opnieuw te bekijken en om enkele vragen te beantwoorden die bezoekers jarenlang hadden gesteld: wie is de Phantom? Wie is de bruid? Wat zijn de oude gebeurtenissen die deze situatie veroorzaken? Wanneer Phantom Manor binnenkort weer opengaat, zullen de meeste van deze mysteries eindelijk onthuld worden. En niet alleen onthuld ... Deze mysteries zullen voor je ogen opgelost worden dankzij enkele nieuwe illusies!

Nu zijn we echt enthousiast! Nog een laatste woord?

We weten dat de fans staan ​​te popelen om Phantom Manor heropend te zien en we "sterven" bijna van ongeduld om het aan iedereen te laten zien wat we in deze attractie hebben gepland voor jullie.

Dank aan Tom voor dit moment samen, terwijl het werk doorgaat. We kijken uit naar het onthullen van nieuwe onthullingen wanneer de heropening nadert.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Vr 07 Dec 2018, 19:00
Bericht 126 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Een goede tekst .
Kunnen nu enkel maar hopen op een snelle heropening.
Hoop dan natuurlijk ook dat ze de datum snel bekend maken, als hij al bekend is :?: :?: :?:

Za 08 Dec 2018, 08:19
Bericht 127 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Klinkt goed. Kan niet wachten totdat de attractie weer open gaat

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Za 08 Dec 2018, 12:48
Bericht 128 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Mickey Mouse vestigt zich nabij Phantom Manor

Afbeelding

bron: ED92

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 07 Jan 2019, 19:48
Bericht 129 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Heropening Phantom Manor in de lente van 2019

Afbeelding

De geschiedenis van Phantom Manor is altijd doordrenkt met mysteries, waarvan de meeste van hen eindelijk onthuld zulden worden wanneer
het heropent in het voorjaar van 2019 ... en niet alleen onthuld: de mysteries zullen voor uw ogen worden opgelost dankzij enkele nieuwe illusies.

Ben je klaar om deze legendarische attractie opnieuw te ontdekken
in Disneyland® Parijs?

Di 08 Jan 2019, 21:56
Bericht 130 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wow...
Hoopte met eind april wel veilig te zitten qua opening, wellicht niet dus....

Do 10 Jan 2019, 19:48
Bericht 131 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
11 mei is inderdaad de gerichte datum. (Maar ik denk dat DLP zich niet wil vastpinnen met nu al iets te zeggen). Jaarkaarthouders zullen wel snel een uitnodiging krijgen voor Soft Openings.

Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL

Vr 11 Jan 2019, 00:21
Bericht 132 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
GlenDisney schreef:
11 mei is inderdaad de gerichte datum. (Maar ik denk dat DLP zich niet wil vastpinnen met nu al iets te zeggen). Jaarkaarthouders zullen wel snel een uitnodiging krijgen voor Soft Openings.

Dat is en wordt dan uiteindelijk wel een echt lange renovatie , maar het is dan nu éénmaal niet anders.
En wat zou eventueel de redenen zijn dat alles zo lang duurt of wil men daar niets over kwijt :?: :?: :sorc:

Vr 11 Jan 2019, 12:01
Bericht 133 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Poeh wat zonde. Had gedacht met Pasen veilig te zijn voor Phantom Manor.

Wo 16 Jan 2019, 11:16
Bericht 134 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
marc schreef:
GlenDisney schreef:

Dat is en wordt dan uiteindelijk wel een echt lange renovatie , maar het is dan nu éénmaal niet anders.
En wat zou eventueel de redenen zijn dat alles zo lang duurt of wil men daar niets over kwijt :?: :?: :sorc:

Volgens Looopings, (maar dit is geen officieel bericht) zouden de werken langer duren, doordat m'n nog volop de nieuwe effecten aan het uittesten en aan het verbeteren zijn. Ook was er eerder sprake van asbestplaten die weggehaald moesten worden, die deels voor de vertraging zorgden. Kijk alvast uit naar mei om alle nieuwigheden te zien. Hoop dat we snel nog een teaser krijgen van enkele nieuwigheden

Wo 16 Jan 2019, 14:15
Bericht 135 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 237 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende