Pirates of the Caribbean

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Oh, de wachtrij hier gaat altijd vrij vlot aangezien je met veel in een bootje stapt.

Is nu voor ons toch ook al een tijdje geleden, kijk er naar uit om hem in augustus ook weer te zien.
trouwens, wij kijken ook niet voordien naar de filmpjes, want dat is het toch niet. Vaak is dan het nieuwe er al af als je zelf gaat en zo is de fun ook weer weg.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Vroeger hebben we er nog 1,5-2u staan aanschuiven tijdens herfstverlof. Zie ik nu echt niet zitten. Maar de keren dat we midweek buiten vakanties gaan gaat het idd meestal vlot. 1x gehad dat we direct konden instappen. Ben nog nooit in augustus geweest dus ga er niet teveel op hopen dat we veel gaan kunnen doen :D.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nog enkele foto's uit de nieuwe Pirates of the Caribbean !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een stukje van de pas gerenoveerde Pirates of the Caribbean. Heropening voor iedereen vanaf 24 juli !

Afbeelding

Klik hier voor de video !!!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Verdikkeme .... het kost zó'n moeite om niet te kijken ...... maar ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Lars1978 schreefCOLONVerdikkeme .... het kost zó'n moeite om niet te kijken ...... maar ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Hahahaha
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Geen verder oponthoud voor de piraten

De teams van Disneyland zijn aan het werk om tegen 24 juli de attractie 'Pirates of the Caribbean' klaar te krijgen, maar ook het hele complex daarrond. Deze grootse renovatie vormt de hoeksteen van het programma daterende van 2015 om een nog meer magische beleving te krijgen in de thema-gebieden.

Afbeelding

'Pirates of the Caribbean' is sinds 1992 één van de meest unieke attracties van Disneyland Paris. Zijn geschiedenis gaat terug naar de jaren '60, daar het de laatste attractie was waar Walt Disney zelf bij betrokken was voor Disneyland Californië. Het is daarom dan ook dat de teams met hun grootste aandacht werkten aan de ride sinds januari 2017, voor het een nieuwe frisse look te geven.

Een gigantisch project

Een groot deel van de renovatiewerken is gegaan naar het exterieur van de attractie: Van het beschilderen van wel 3000m² aan de façade tot de heraanleg van de vloertegels (onregelmatig gelegd, voor nog meer realisme te creëeren!), en zelfs de toevoeging van een nieuwe parking voor kinderwagens tot grote vreugde van de operationele teams.

Afbeelding

Afbeelding

Men hernam enkele elementen in beton en hout om het geheel in zijn originele vorm te herstellen. Artistiek directeur Beth Clapperton legt uit, "Zoals bij 'La cabine des Robinson' was het oprichten van de steigers voor de wanden van het fort, de rotsen en dorpshuizen een grote uitdaging."

Zoals dat het geval al was bij 'It's a small World' en 'Big thunder Mountain' werden hier ook de binnen- en buitenverlichting volledig voorzien van LED-verlichting dat zorgt voor een grotere betrouwbaarheid en een verminderde impact op de omgeving.

Het geluidsysteem werd verbeterd en de volledige track werd geremixt, voor een uitstekende geluidskwaliteitservaring te garanderen, met een hommage aan de tijdloze theme van X. Atencio en Buddy Baker (die zijn geïntegreerd in enkele melodieën van Hans Zimmer gecomponeerd voor de films!)
De duizenden accessoires uit de wachtrij en van de attractie werden vervangen of gerestoreerd door de teams op de centrale werkplaats. Het is moeilijk om te geloven dat de laatste scene met de schat bestaat uit
30 000 goudstukken, die één voor één met de hand werden vastgelijmd.

Afbeelding

Een nieuwe ervaring

Maar Pirates of the Caribbean biedt met de heropening ook enkele nieuwe verrassingen voor de gasten. Het 'Blue Lagoon'-restaurant wordt 'Captain Jack's - restaurant des Pirates' en ziet zijn vernieuwde kaart met dank aan de restauratie teams van Disneyland Paris. In een familiale atmosfeer met nieuwe accessoires en verwijzingen naar de film saga 'Pirates of the Caribbean', kunnen bezoekers dineren in een authentieke piraten taverne met 280 plaatsen, eigendom van Jack Sparrow zelf: men vertelt dat hij het gewonnen heeft in een weddenschap tegen Angelica Teach, de dochter van de beroemde Blackbeard!

Afbeelding

De bezoekers vinden voor de eerste keer de bekende kapitein binnen de attractie door toevoeging van de nieuwste generatie aan audio-animatronics. Andere personages van het Pirates of the Caribbean universum maken een verschijning dankzij de nieuwe speciale effecten, zoals Hector Barbosa of Davy Jones. maar deze attractie die behoort tot een van de meest innovatieve attracties sinds 1967,is nog niet klaar met al zijn verrassingen te onthullen.

Afbeelding

De operationele teams van CM's, hebben gretig hun plaats teruggenomen binnen de attractie voor de laatste testen en instellingen uit te voeren.

Afspraak op 24 juli voor het herbeleven van deze mythische reis naar de Caraïben!

oorspronkelijke bericht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

foto-bron: ED92 en DisneyGazette.fr
Laatst gewijzigd door 5 op Japperboy, in totaal 14 keer gewijzigd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Ziet er indrukwekkend uit!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

WE WANT THE REDHEAD...euh...'s gun?

Met de aankomst van de nieuwe Pirates of the Caribbean ride werd er veel gespeculeerd en gediscussieerd over de komst van de nieuwe Auction-scene. Waarbij voorheen een roodharige vrouw verkocht werd aan een stel piraten, wordt deze nu zelf een piraat die de waren verkoopt.

Afbeelding

Bij deze aanpassing waren de trouwe nostalgische fans ook bevreesd dat de legendarische zin 'We want the redhead! ' zou verdwijnen uit de attractie. Nu met de komst van vernieuwde ride, weten we ondertussen wat er gezegd wordt:

"On veut des armes, comme la rouquine!"
"Ouais, comme la rouquine!"

"We wants guns, like the redhead!"
"Yeah, like the redhead!"

of "We want the readhead's gun!"

bron: CaféFantasia
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

We zijn er net in geweest. Enorm gaafAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er allemaal heel mooi en indrukwekkend uit.
Zal het zelf hopelijk kunnen bekijken bij mijn aankomende trip.
Ben ook benieuwd naar de kaart van het "captain jack"restaurant :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Juist een onride gezien en eerlijk gezegd ; ik ben fan . Ok voor wie elke scene uit het hoofd kent zal het mss een teleurstelling zijn maar ik vind de toevoegingen zeker niet storend . Dat Disney steeds blijft investeren in zijn oude klassiekers blijf ik een pluspunt vinden ook al moet men dan soms een toegeving doen aan een nieuwe generatie bezoekers . Ik zal een glaasje rum heffen op nog vele jaren Pirates of the Caribbean .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

marc schreefCOLONZiet er allemaal heel mooi en indrukwekkend uit.
Zal het zelf hopelijk kunnen bekijken bij mijn aankomende trip.
Ben ook benieuwd naar de kaart van het "captain jack"restaurant :thumbs: :sorry:
Ik heb gehoord dat de kaart hetzelfde zou zijn als die van de Blue Lagoon :)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Scar666 schreefCOLONJuist een onride gezien en eerlijk gezegd ; ik ben fan . Ok voor wie elke scene uit het hoofd kent zal het mss een teleurstelling zijn maar ik vind de toevoegingen zeker niet storend . Dat Disney steeds blijft investeren in zijn oude klassiekers blijf ik een pluspunt vinden ook al moet men dan soms een toegeving doen aan een nieuwe generatie bezoekers . Ik zal een glaasje rum heffen op nog vele jaren Pirates of the Caribbean .
Ik ken alle scènes uit mijn hoofd, maar ik vind het ook echt wel tof hoor! :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar