Pirates of the Caribbean

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek Pirates of the Caribbean als eerste !!!

Wil je Pirates of the Caribbean als eerste ontdekken ?
Dit kan !!!


Op 14 Juli kan je op vertoon van je Infinity Passeport tussen 10 en 14 uur een ritje maken .

En op 15 en 16 Juli kan je op vertoon van je Dream ,Magic plus of Infinity er in

Het enige wat je moet doen is je paspoort laten zien aan de inkom van de attractie .

En voor je het weet zit je weer in het mooiste piraten avontuur van Disneyland Paris .




Afbeelding
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

pech ! 11,12,13 ben ik er met dream
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Ben er vanaf 10-7 t/m 22-07, net niet bij de officiele opening dus hier ben ik blij mee :D
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Maak maar mooi beeldmateriaal, op vooravond van huwelijk zullen er 2 dingen zijn waar ik in spanning zal op wachten :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Annet schreefCOLONIk vind de reacties van het pro-kamp net zo overdreven als die van het anti-kamp, haha. Alsof er geen echt leed is in de wereld om je druk om te maken, wat een attractie al niet allemaal teweeg kan brengen. Ik vind het bijzonder.
En ik vind jou reaktie overdreven. Het gaat er niet om of er echt leed is of niet. Het gaat er om dat Disney goede sier wil maken door in mijn oven geschiedvervalsing te doen, alleen maar om een feministische groepering (welke redelijk klein was wat ik had begrepen) te vriend te willen houden. Had gewoon gezegd: dit werd er gedaan in die tijd. (Wat de waarheid is.) we kunnen dus ook geen films meer maken over slavernij want dat kan de donkere medemens tegen de borst stoten. En zo kan ik nog wel ff door gaan. Mensen het is een deel van je geschiedenis. Verlogen dat nu eens niet.

@japper ze kunnen het ook weer terug zetten hoor
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Zouden Mickey enzo dan ook hun piraten outfit aanhebben die dag?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

belle1608 schreefCOLONZouden Mickey enzo dan ook hun piraten outfit aanhebben die dag?
Die kans is er wel ...
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

D-Tekenaar schreefCOLON
belle1608 schreefCOLONZouden Mickey enzo dan ook hun piraten outfit aanhebben die dag?
Die kans is er wel ...
Oh dat zou leuk zijn!!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Tess81 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLON
belle1608 schreefCOLONZouden Mickey enzo dan ook hun piraten outfit aanhebben die dag?
Die kans is er wel ...
Oh dat zou leuk zijn!!!
Waren de piraten outfits niet exclusief voor de cruise line?
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

De piraten outfits zijn al verschillende keren uit geweest in Disneyland Paris, bij de brunch, bij de Halloween soiree show, en recent nog op de dag van de perspresentatie van PotC5.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Piraten of the Caribbean is weer bijna klaar !!! Vanaf vrijdag mogen de eerste gasten ( met een Infiniti AP ) in de ride !!!

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vandaag pers- event Pirates of the Caribbean

Vrijdag mogen de eerste gasten met een Infinity-pass de attractie bewonderen, maar de mensen van de pers (waaronder Filip van Dlrpfans) kregen vandaag al een sneak peek.
Dlrp-fans wist ons vandaag al te 'teasen' plagen met enkele tweets op twitter

arrrr
Afbeelding

Pirates is better than ever!
Afbeelding

Hij belooft ons zelf morgen om 10uur exclusief beeldmateriaal te geven van POTC!!! :thumbs:

dlrpfans‏ @dlrpfans 2 u2 uur geleden
Meer
Watch tomorrow at 10am on the channel for the video
Afbeelding

Ik zal zeker kijken! Als je nog niet geabonneerd bent op 'dlrp-fans', zeker doen of gewoon hier kijken binnen het topic http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 113&t=3051
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Here is Barbosa !!!!!

Afbeelding

bron : D-log.nl‏
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik zie al filmpjes voorbij komen, maar ga lekker niet kijken :D Wil in september verrast worden :) Is me toen ook met Ratatouille gelukt, en ook de nieuwe shows :) Foto ziet er al gaaf uit!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Laura schreefCOLONIk zie al filmpjes voorbij komen, maar ga lekker niet kijken :D Wil in september verrast worden :) Is me toen ook met Ratatouille gelukt, en ook de nieuwe shows :) Foto ziet er al gaaf uit!
Haha, idem. Maar de verleiding is wel groot. Ben benieuwd of jack er in het echt beter uit ziet dan op die foto. Hier nog wachten tot augustus, dus de schrik zit er wel wat in dat het een immens lange wachtrij zal zijn die me dan weer zal tegenhouden om aan te schuiven.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar