Pirates & Princess Party

Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Wil over twee weken de kaartjes zelf halen in dlrp. Weet iemand hoeveel de fantasy korting is?
En als je met een dream de kaartjes koopt, kun je er dus bijvoorbeeld 3 kopen op 1 dream?
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Volgens de Envie+ 26 krijg je met je Dream 50% korting, 25% korting voor Fantasy en Francilien en 5% voor de Classic jaarkaart. Je kunt 5 tickets per jaarkaart kopen
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

De Pirates & Princess Party's zijn waarschijnlijk geannuleerd

Bron: Joost
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ºoºmickeymousjeºoº @ 21 apr 2011 10:49 schreefCOLONDe Pirates & Princess Party's zijn waarschijnlijk geannuleerd

Bron: Joost
Ow, ik zag net tickets te koop op marktplaats voor 10 juni en dacht dat het leuk zou zijn om ze over te nemen. Toch maar even afwachten dan.
http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/ ... -2011.html

Ik denk toch dat de mensen hun geld terugkrijgen?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Maar allé, da meen je nu toch niet??? In godsnaam, wat is hier nu weer de reden van? Heb dus net ons hotel geboekt é voor de Party! Echt grrrr!!! :evil: :evil: :evil:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Het is officieel geanuleerd, je kan naar Disneyland Parijs bellen om je geld terug te vragen.

:stitch:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Dit méén je niet !! Mogen ze wel met een héle goede reden komen.. Als het feest echt niet doorgaat dan verleng ik ook m'n jaarpas niet meer. Ben wel een beetje klaar met Parijs op deze manier :S
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

Wezz @ do 21 apr, 2011 17:48 schreefCOLONDit méén je niet !! Mogen ze wel met een héle goede reden komen.. Als het feest echt niet doorgaat dan verleng ik ook m'n jaarpas niet meer. Ben wel een beetje klaar met Parijs op deze manier :S

Tis inderdaad superjammer, maar kan wel een paar redenen bedenken waarom ze zijn afgelast. Denk dat het vooral foute communicatie is tusen entertainment en infrastructuurmanagement:

- Het schip van Hook zal niet klaar zijn
- Half fantasyland wordt een bouwwerf (fantasy stage vloer is nu al afgezet, vandaar dat de fotolocatie van rapunzel is moeten wijken, aangezien iedereen nu langs daar moet. Later worden nog een paar andere gebouwen onder handen genomen in fantasyland)
- Zal castle stage op tijd beschikbaar zijn?
- Krijgt entertainment genoeg tijd om alles te repeteren in het park?
-...

Als ze het zouden verleggen later op het jaar zou dat wel heel goed zijn. (volgens mij kan dat dan enkel nog in september...)
We zien wel, het hoeft ook niet noodzakelijk disney hun schuld te zijn. Kan me niet voorstellen dat ze maanden reclame gaan maken om het dan zomaar te annuleren.
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

:shock: what the fuck :(

ergens een officiele aankondiging?
98x DLRP
2x WDW
Prince Charming

Belangrijkste reden is dat er tijdens deze avonden en piratenschip in de steigers staat, of er helemaal niet is, terwijl dat toch wel handig is met een piratenthema :-)
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Prince Charming @ do apr 21, 2011 7:10 pm schreefCOLONBelangrijkste reden is dat er tijdens deze avonden en piratenschip in de steigers staat, of er helemaal niet is, terwijl dat toch wel handig is met een piratenthema :-)
Dat hadden ze toch véél eerder kunnen bedenken :?
Ik vroeg me een aantal maanden geleden al af hoe ze dit gingen doen, dat ze wel optijd klaar moesten zijn. Dat hadden ze daar toch wel aan kunnen zien komen....
98x DLRP
2x WDW
driesko69
Member
Member
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009, 21:13

kevin @ do 21 apr, 2011 20:59 schreefCOLON
Prince Charming @ do apr 21, 2011 7:10 pm schreefCOLONBelangrijkste reden is dat er tijdens deze avonden en piratenschip in de steigers staat, of er helemaal niet is, terwijl dat toch wel handig is met een piratenthema :-)
Dat hadden ze toch véél eerder kunnen bedenken :?
Ik vroeg me een aantal maanden geleden al af hoe ze dit gingen doen, dat ze wel optijd klaar moesten zijn. Dat hadden ze daar toch wel aan kunnen zien komen....
Die werken hadden al in januari of februari moeten starten,en aangezien ze er nu nog steeds niet aan begonnen zijn kan ik me wel voorstellen dat ze daar een probleem mee hebben. Je zou dan kunnen zeggen dat ze deze vertragingen moeten incalculeren, maar een vertraging van bijna een half jaar valt moeilijk te voorspellen lijkt me.
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Jeetje en ze hadden toch meer dan 5 kaartjes verkocht deze keer??
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Geloof er helemaal niks van.. Denk dat dit de reden is die ze naar buiten willen brengen, maar de echte reden zal het niet zijn. Vind het de grootste onzin! Ze weten al lang dat ze aan het werk zijn in Fantasyland, dat het kasteel in de steigers staat enzo. Nee ik ben weer zwaar teleurgesteld door Disney!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar