Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Disney's Photo Pass 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney's Photo Pass
Hallo, mijn photo pass abonnement is vervallen met onze jaarkaart. Hoelang blijven de foto's op de account staan? Klopt het dat dit nog een jaar is?

Momenteel geen photo pass omdat onze jaarkaart maar 6 maand geldig is. Wanneer ik nieuwe betaalde jaarkaart zal nemen in september zal ik terug een photo pass nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Zo 15 Apr 2018, 21:17
Bericht 361 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
De fotopass is niet zo strikt gekoppeld aan je jaarkaart dat hij met het verlopen van je jaarkaart niet meer geldig is. Hij is gewoon tot een jaar na aankoop geldig. Aangezien je bij een betalende jaarkaart vier maanden gratis krijgt, kan je prima overwegen nu een fotopas te kopen, hij is nl langer dan 6 maanden geldig dan.

Maar voor je oorspronkelijke vraag. De foto’s blijven beschikbaar een jaar nadat de laatste foto genomen is :)

Ma 16 Apr 2018, 05:43
Bericht 362 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Foto's bij character meets duurt bijna altijd langer, die staan er nooit gelijk op. Ik zet altijd in mijn gsm het tijdstip dat we gemeet hebben voor de zekerheid. Mochten ze na een aantal uren of 's avonds nog niet verschenen zijn, kan je ze dan altijd in één van de winkeltjes manueel laten toevoegen met het geschatte tijdstip. de CM's kunnen deze zo vrij vlot terug vinden. ;)

Mama van prinsesjes schreef:
Ik laat ook altijd een foto maken met een eigen toestel bij meets, dat maakt het zoeken vaak makkelijker. Helaas ervaring mee gehad.

Ah dat zijn super goeie tips! Daar ga ik volgende keer aan proberen denken :-)

Ma 16 Apr 2018, 08:29
Bericht 363 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo iedereen, ik heb even een vraagje. Mijn man heeft een Photopass + van zijn Infinity jaarpas. Ikzelf heb geen jaarpas maar ga in mei wel met een vriendin naar Disney. Kan ik zijn Photopass + meenemen of gaan ze echt controleren of ik een jaarpas heb...? Vind het namelijk een beetje zonde om zoveel te betalen voor een Photopass terwijl we er gewoon eentje thuis hebben liggen.

Wo 18 Apr 2018, 06:22
Bericht 364 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tinkerbell007 schreef:
Hallo iedereen, ik heb even een vraagje. Mijn man heeft een Photopass + van zijn Infinity jaarpas. Ikzelf heb geen jaarpas maar ga in mei wel met een vriendin naar Disney. Kan ik zijn Photopass + meenemen of gaan ze echt controleren of ik een jaarpas heb...? Vind het namelijk een beetje zonde om zoveel te betalen voor een Photopass terwijl we er gewoon eentje thuis hebben liggen.

Ik zou voor de zekerheid de jaarpas ook meenemen, mochten ze die vragen kan je die voorleggen en gewoon zeggen van ja die is van mijn man.
Kzou dan wel niet zeggen dat hij er niet bij is, maar dat hij even wat anders gaan doen is ofzo. ;)
De kans dat ze hem vragen is vrij klein hoor, heb ze dat eigenlijk nog niet zo vaak weten doen. Maar als je de jaarpas bij je hebt en aangeeft dat hij van je man is zie ik niet in waarom ze daar een probleem van zouden maken.

Afbeelding

Wo 18 Apr 2018, 08:23
Bericht 365 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Staan de fotografen enkel bij de characters of ook bij het kasteel bijvoorbeeld?

Do 17 Mei 2018, 22:28
Bericht 366 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Telly schreef:
Staan de fotografen enkel bij de characters of ook bij het kasteel bijvoorbeeld?
Soms

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 18 Mei 2018, 05:49
Bericht 367 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Telly schreef:
Soms

Als ze er staan, zie je meestal een uitgeklapte parasol op centraal plaza

Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018

Vr 18 Mei 2018, 08:27
Bericht 368 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb wel eens gehoord dat je disney kan mailen als er foto's missen op de photopass. Ik was zaterdag bij de fandaze maar mis nu een aantal foto. Zondagochtend stond er nog niets op en werd verteld dat het even kon duren. Inmiddels heb ik al veel foto's maar mis 1 set.
Weet iemand waar ik naartoe kan mailen met de vraag of ze alsnog mijn foto's kunnen uploaden?

Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding

Ma 04 Jun 2018, 15:00
Bericht 369 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Denk dat je gewoon via de Photopass website contact kan opnemen...

Afbeelding
Afbeelding

Ma 04 Jun 2018, 15:17
Bericht 370 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
edisney schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat je disney kan mailen als er foto's missen op de photopass. Ik was zaterdag bij de fandaze maar mis nu een aantal foto. Zondagochtend stond er nog niets op en werd verteld dat het even kon duren. Inmiddels heb ik al veel foto's maar mis 1 set.
Weet iemand waar ik naartoe kan mailen met de vraag of ze alsnog mijn foto's kunnen uploaden?

Mis je die van Joy and Sadness toevallig want wij ook. In dat geval wacht ik nog even met contact op nemen :)

Ma 04 Jun 2018, 18:22
Bericht 371 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Toulouse schreef:
edisney schreef:

Mis je die van Joy and Sadness toevallig want wij ook. In dat geval wacht ik nog even met contact op nemen :)

Nee die staat er bij mij wel op. Wij missen de Chipmunks. Ik heb net een mail gestuurd via de website van de photopass, hopelijk kunnen ze mijn foto vinden en alsnog uploaden.

Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding

Ma 04 Jun 2018, 18:29
Bericht 372 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik lees op Twitter dat de fandaze foto's wat tijd nemen, er zijn wel meer mensen die ze nog niet allemaal hebben. Op de schermen in het park zijn ze er wel, maar in hun account nog niet

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Afbeelding

Ma 04 Jun 2018, 18:38
Bericht 373 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
PHOTOPASS+™ - Disneyland Paris

Afbeelding
Afbeelding

Vr 20 Jul 2018, 13:57
Bericht 374 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Voor de eerste keer gisteren niks dan misére met de photopas!
Elke attractiefoto die ik probeerde toe te voegen gaf de melding "communication error with external service".
Ook mijn M&G foto's staan er nog altijd niet op. Gisteren naar Flora's Boutique gegaan voor ik vertrok, bij het scannen van mijn pas verschenen de M&G foto's dus die zouden gelinkt moeten staan zeiden ze me. Intussen nog niks. Ik heb nogal gehad dat het een aantal uren duurt maar meestal staan ze er toch 's avonds of hooguit de ochtend nadien echt wel op en nu dus nog niets.
Ik heb een mailtje gestuurd via de website en situatie uitgelegd met beschrijving van mijn outfit enzo (ik zou een foto bijvoegen maar dat gaat uiteraard niet via dat contactformulier) en vraag om ze te bezorgen.
Hoop zo dat ze ze nog terugvinden want het waren echt mooie foto's!

Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt vooraleer je respons krijgt op die contactformulieren? Ik zit nu dus echt om de haverklap die photopass app te checken, ben zo bang dat ze verloren gaan zijn. :(

Afbeelding

Zo 02 Sep 2018, 09:39
Bericht 375 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende