Wat verzamelen jullie van Disney?

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

De meeste Disney fans kopen wel spulletjes van Disney of hebben een zwak voor een bepaald figuur. Al met al verzamelt dus bijna iedereen wel in kleine of grote mate. Zijn het bijvoorbeeld alle DVD's die je verzamelt, snowglobes of alles van 1 figuur. Vertel in dit topic wat je verzamelt, en plaats in dien mogelijk een leuke foto.

Kortom, alles over je verzameling. Ik zelf verzamel Goofy, daarom hieronder een aantal foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn alweer iets oudere foto's, dus niet alles staat erop, maar dat zijn details.
Gebruikers-avatar
oOKellOo
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2014, 16:46

Ik verzamel disney pins, vooral stitch :stitch: en mickey en al de rest wat ik leuk vind van pins.

Verzamel ook disney dvd's, probeer men classics lijst helemaal af te krijgen ( nog een paar te gaan :D ). Heb ook één van de limited edition designer villain dolls die disneystore uitgebracht heeft.

Verder nog wat kleine dingen als beeldjes, snowglobes en knuffels, een belle juwelenhouder, trotse eigenaar van een duffy beer :D en disney schoenen

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op oOKellOo, in totaal 9 keer gewijzigd.
Afbeelding

Volgende uitstapjes:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edit Dragy: alle foto's samen gezet. Gelieve niet verschillende keren na elkaar te posten
Laatst gewijzigd door 1 op Rowi, in totaal 11 keer gewijzigd.
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

Ik dacht dat het wel weer eens tijd zou worden voor een update van mijn verzameling. Ondertussen telt de verzameling namelijk al weer meer dan 800 Goofy's, een kamer vol dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Afbeelding ik heb niet echt 1 bepaald item dat ik verzamel, ik koop gewoon alles wat ik tof vind! Nog niet echt een grote verzameling maar dat komt wel nog :)
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Afbeelding
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Disney blu-rays en een speciale serie Disney-munten met gelimiteerde oplage.
En ook wat Disney Traditions, maar dat is maar een mini-collectie.
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

ik wou graag mijn collectie met jullie delen. en ben benieuwd of er meer zo gek.zijn als mij die hun kamer vol hebben staan. op dit moment heb ik meer dan 150 items in mijn huiskamer staan
hier onder volgen de foto's (zijn met telefoon gemaakt)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

niet alles staat er op. er zijn nog stel beelden bij de reparateur. maar zo ziet mijn woonkamer er dus uit

Edit Dragy: topic verplaatst
Gebruikers-avatar
cheryl.de.jong
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 15:04

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik spaar van alles! Maar dit vind ik toch nog wel het leukste om te sparen, pins en beeldjes!!!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All magic comes with a price!
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Ja! Ze zijn super! Ik probeer me te beheersen en alleen voor de Star Wars reeks te gaan. Maar ze zijn allemaal zo schattig ... Help!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zolder aan het opruimen, kom je leuke dingen tegen! Veel entree tickets van voor 2000 zijn in fotoalbums geplakt. En vanaf 2015 hadden we Magic bands in WDW! Nog meer mensen die een leuke verzameling hebben? Afbeelding
Heb ook als kind in de jaren '90 lepels gespaard uit DLP, waren heel verschillende gratis plastic lepels met steeds een ander Disney figuur erop. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Leuke Disney hotel hebbedingen

Op 12 april viert Disneyland Paris alweer haar 28ste verjaardag. We gaan even terug in de tijd met de shampoo en zeepjes van de Disney Hotels. We gaan terug naar het Euro Disney-tijdperk met het eerste setje. Naast shampoo en zeep is er onder andere ook een naaisetje en douchemuts.

Afbeelding

Afbeelding

In de periode dat de naam nog Disneyland Resort Paris was, hebben de zeepjes en shampooflesjes hun echte wijziging in het design gekregen. Deze versie is nog gebruikt tot na de naamswijziging in 2009, waarbij het woord 'resort' weer geschrapt werd.
Afbeelding

Voor het Disneyland Hotel was er destijds een eigen serie met exclusief 'Disneyland Hotel'-design. Naast de zeepjes en shampooflesjes waren er uiteraard ook extra's waaronder een douchemuts en een naaisetje.

Afbeelding

Afbeelding

In 2013 breidt Disney zijn partnerschap met H2O+ uit. Vanaf dan gaat H2O+ ook de toiletartikelen voor de internationale parken leveren, waaronder dus ook Disneyland Paris. In de periode dat H2O+ de leverancier is veranderd hun logo nog, welke ook wijzigt op de Disney-producten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor suites en luxe kamers werd een speciale spa-serie uitgegeven door H2O+, welke net wat luxueuzer is dan de andere sets die je op de standaardkamers kreeg.

Afbeelding

Sinds de zomer van 2019 zijn de hotels overgeschakeld op de huidige serie met shampoflesjes en zeepjes. Sindsdien worden de kamers ook voorzien van een grote fles douchegel die aan de muur bevestigd is.

Afbeelding

Afbeelding

Met de komst van de huidige serie kregen Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne en eigen gethematiseerde versie welke aansluit bij het thema van het hotel.

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar